Appartement Casa Calexico

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heerlijk verblijf in leuke B&B

Gerbrand
29-1-2018

Ontzettend genoten van een heerlijk verblijf; mooie en nette kamers, lekkere douche en leuke veranda met klein keukentje. Daarnaast fijn zwembad en centrum van Kralendijk op loopafstand. Absoluut een aanrader!

Een fantastisch en gast vrij verblijf

Geert- Jan van Dijk
13-11-2017

Top locatie en verblijf. Gasrvrij ontvangen door Jan en Elke. Schone kamers en sanitair. Om de 3 dagen een wordt het schoon gemaakt. Tevens schoon beddengoed en handdoeken.

Kleinschalig paradijsje met leuke gastheer/vrouw

Frans en Jolanda
9-6-2017

Geweldige schone en praktische appartementen rondom het huis van Audrey en Joop. Fantastisch aangelegd in een mooie tuin met relaxbedden rondom het kleine maar zuivere zwembad. Kleinschalig maar vanaf minuut 1 voelt het prima. Winkels binnen 1 km en Kralendijk is maar 5-10 minuten lopen.

Aanraders: nationaal park, zoutvlaktes, vele snorkelbaaitjes, Sorobon (windsurf), Pink Beach (kitesurf) en nog veel meer (Audrey en Joop hebben genoeg tips).

Wat was er niet goed: het feit dat we na 10 dagen weer naar huis moesten...

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Calexico voor je op een rij gezet:

We hebben 10 heerlijke dagen doorgebracht in Casa Calexico met de kerst 2016. Via internet hadden we Casa Calexico gevonden en na een prettig mailcontact met Audrey hebben we twee van de vier appartementen in Casa Calexico gereserveerd.

Via Audrey hebben we tevens een pick-up en duikpakket met karting kunnen regelen.

Bij aankomst op de luchthaven stond de pickup voor ons gereed en de ontvangst bij Casa Calexico was zeer prettig. Er was zelfs een ontbijtje klaar gezet in de koelkast.

Het appartement was ruim, modern en schoon met een prima badkamer.

Een heerlijk zitje voor het appertement (met hangmat) met een buitenkeuken zorgt ervoor dat je altijd buiten kunt eten en drinken.

Al met al hebben wij een fantastische tijd gehad met dank aan onze gastvrouw en -heer.

Wanneer we weer naar Bonaire terug gaan, dan nemen we als eerste contact op met Casa Calexico!

Top onthaal - gastvrijheid !

Daniel en Kathleen
16-3-2017

Je wordt hier écht in de watten gelegd - zeer gastvrije mensen - leuk verblijf met alles wat je nodig moet hebben...komen zéker terug !

Miraerik
26-5-2016

Wij hebben hier 11 dagen mogen verblijven en het was allemaal top, de locatie is super je kunt s'avonds lopen naar het centrum waar je goed kunt eten en gezellig nog wat kunt drinken. Het appartement heeft alles wat je nodig hebt een buitenkeuken met een Senseo koffie apparaat, wij hebben weinig gebruik van de keuken gemaakt zijn heerlijk uit eten geweest. De badkamer is heel schoon en goed van grote een inloop douche met warm water dit vonden wij heerlijk want meestal is er op de Antillen alleen lauw water. Een heerlijk groot bed met goede matrassen en een airco. Joop en Audrey zijn geweldige mensen die er van alles aan doen om je Vakantie net dat beetje extra te geven. Kortom een geweldige tijd gehad en komen zeker nog eens terug.

Super!

Anne
25-5-2016

Gastvrij, schoon, relaxed, dicht bij het centrum, winkels om de hoek

Heerlijke vakantie, mooi en schoon appartement

Jolanda Jansen
30-11-2015

Het geheel straalde rust uit, daardoor algehele ontspaning.

Stijl van het appartement is heel mooi en alles is aanwezig wat je nodig hebt.

Eigenaars geven goede tips om te zorgen dat je de mogelijkheden op het eiland weet te vinden.

Fantastische ervaring!

Mary Romijn
24-10-2015

Appartement Casa Calexico mag van ons meer sterren krijgen het overtrof alle verwachtingen.

Helemaal top

Frank en Conny
23-10-2015

Netjes schoon airco en een geweldige veranda met buiten keuken

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Calexico voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Calexico in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Calexico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Calexico scoort een 9.21 uit 10 op basis van 63 reviews.