Villa Cas Bon Majeti

Villa Cas Bon Majeti
9,4

2 tips over Villa Cas Bon Majeti

Marcel_kamp, 17-1-2016

Het is geen officiële tour en daarom zeker niet minder leuk; Rijd richting zoutbergen en rijd bij de bovengrondse transportband het terrein op richting het kantoor. Je rijdt vlak langs de zoutbergen en dat alleen al is indrukwekkend. Als je bij het kantoor bent aangekomen, loop dan de trap op naar de ingang en vraag dan naar een stukje zout. Er staat een speciale mand klaar! (gratis) Zeer indrukwekkend voor kinderen.

Marcel_kamp, 17-1-2016

Langs de weg van Cas Bon Majeti richting Sorobon bevindt zich na ca. 2 km ‘Donkey Sanctuary’. Deze opvang van ca. 700 ezels, landschildpadden en leguanen is erg leuk om te bezoeken, met name voor kinderen. Je kunt er met de auto doorheen rijden en zo nu en dan stoppen. Ook is er een hoge uitkijktoren met een leuk uitzicht. Top: neem als het kan wat verse

palmbladeren mee; ezels zijn hier gek op. Entree was bij ons 7 dollar per persoon.