Villa Cas Bon Majeti

Villa Cas Bon Majeti
9,4

5 reviews over Villa Cas Bon Majeti in het Nederlands

Met vrienden

Aanrader, Rust Ruimte en na het werk genieten.

Bastiaan Tamminga
20-9-2016

Rust ruimte en genieten! Een aanrader zeer ruime woning.

Twee slaapkamers in het hoofdverblijf elk met eigen badkamer.

Ruime keuken, woonkamer en Vide.

Een extra kamer keuken en Badkamer in het gastenverblijf.

Heerlijk om na het genieten van de zon in het zwembad te springen.

Op 5 minuten wandelen van het strand.

De eigenaar denkt mee en woont zelf op Bonaire. Het zal je aan niets ontbreken!

We komen zeker nog eens!

Super locatie

Enzo and Family
7-8-2016

De service gerichtheid van de eigenaren is super. Zaken die aandacht behoeft zijn direct aangepakt. Kan niet anders zeggen een super vakantie met een super villa omdat te ondersteunen. Dicht bij het vliegveld, Kralendijk, Donkey Sanctonairy en als uitvalbasis heel centraal. Direct een strandje op 200 meter (Bachelor Beach) met lekker zandstrand en heerlijk op de wind. Je vind alle zaken in het huis. Kan het alleen maar van harte aanbevelen, wat een heerlijke villa op het eiland Bonaire. De rust die de mensen uitstralen is fantastisch. Negatieve zaken kan ik niet opnoemen.

Special thanks aan de buurtjes Loius en Irene en natuurlijk de eigenaren Marcel en Jeroen. Masha Danki , Ayo!

Fantastisch lokatie, erg plezierig&aangenaam huis.

Paul de Haan
25-4-2016

Eigenlijk kan ik over niets mopperen, behalve dat het weer bijna Te mooi was in die periode. :-)

Het bed waar ik sliep was zeer comfortabel. Badkamer was echt prima, niets op aan te merken. De airco op mijn kamer tegen de tijd dat het bedtijd was aanzetten en bij het gestrekt gaan in "sleep" mode was voor mij helemaal perfect. Super geslapen.

De eettafel op de veranda was eigenlijk de standaard plek buiten, overdag en s'avonds. De stoelen zijn prima comfortabel. De rust en het uitzicht helemaal goed.

De keuken biedt ongeveer net zoveel als thuis - erg prettig. Er is een TV, hoewel ik eigenlijk niet aan TV kijken ben toe gekomen. Het was buiten in gezelschap veel leuker.

Deze lokatie kan ik echt warm aanbevelen - ik vind het echt super! Ik wil weer!

Super lokatie en huis

Charlotte Tieman
25-3-2016

We hebben genoten van het huis Casbonmajeti! Alles was goed en klopte helemaal. Genoten ook van het mooie zwembad, s'avonds tot laat in de uurtjes buiten kunnen zitten onder de casebo, uitkijkend op het verlichte zwembad. Ook met de eigenaar een leuk mail contact gehad voor en na onze vakantie. Wij raden zeker deze accommodatie aan! Top!

Geweldige vakantie op een fantastische plek

Fam. Schouten
19-1-2016

Het verblijf in Bonaire en Cas Bon Majeti is voor ons absoluut voor herhaling vatbaar gebleken. Voorafgaand aan de vakantie hebben we goed contact gehad met de verhuurder en eenmaal daar aangekomen is dat niet veranderd. Het huis is groot, het was schoon en het zwembad was een verademing op de warme momenten die Bonaire kent. Vanaf Cas Bon Majeti ben je binnen 15 minuten op de (voor ons) belangrijkste plekken van het eiland, zoal de winkels, Het centrum, het strand en Sorobon. De grote tuin, het zwembad en de aanwezigheid van een BBQ hebben er voor gezorgd dat we dikwijls thuis hebben gegeten aan de grote eettafel op het terras. Een topplek!

Casbonmajeti, Eigenaar, 20-1-2016
Beste familie Schouten, dank voor jullie ervaringen! We hopen jullie weer snel terug te zien op Bonaire.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Cas Bon Majeti in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Cas Bon Majeti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.