Appartement

49 reviews over Appartement Caribbean Club in het Nederlands

Prima.

Jan,
24-1-2019

Mooi appartement maar wel eigen vervoer nodig.

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een heerlijke vakantie op Bonaire.

ellen,
18-11-2018

Een vriendelijk en zeer gemoedelijk resort. De appartementen zijn schoon. De bedden slapen heerlijk. Het ontbijtbuffet is een echte aanrader. Vriendelijk personeel. De receptie medewerksters en de mensen van buddy dive denken met je mee in oplossingen? Ik zou het iedereen willen aanraden, een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een auto is noodzakelijk, je zit vier km van Kralendijk.

Gereisd met partner in november 2018

Pas op je sleutels

Spijkerman,
27-1-2018

Afgelegen locatie, dus auto of scooter nodig. Wel dichtbij mooie snorkel en duiklocaties. Let op de scootersleutel, is bij ons uit het appartement gestolen met de deur op slot en geen braaksporen, housekeeping had 'niets gevonden'. Was het enige dat we niet steeds in het kluisje legden.

Gereisd met partner in januari 2018

Genieten!

Marjolein,
4-10-2017

Wat hebben wij genoten op Bonaire! Mede door een zeer goed verblijf bij Caribean Club. Het appartement is zeer ruim! Bestaande uit een keuken met zitgeedeelte, een slaapkamer met een groot bed, televisie en airco, en een ruime en schone badkamer. Om de dag werd het appartement schoongemaakt en werden de handdoeken verwisseld. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Het eten in het restaurant is eenvoudig, waar de prijs ook naar is, maar erg lekker! Een auto is een musthave, maar dat geldt voor het hele eiland. Caribean Club ligt aan het begin van een prachtige route naar het National Park. Onderweg kom je bijzondere snorkel plekken tegen. Een klein opknapbeurtje aan het zwembad is gewenst. Ik raad Caribean Club zeker aan!

Gereisd met partner in augustus 2017

Simpel appartement

Loes,
1-6-2017

De voordeel appartementen zijn vrij simpel maar alles wat je nodig hebt is er (behalve een was rekje en een blikopener ) wij hadden appartement 207 wat tegenover het zwembad en het restaurant ligt. De appartementen staan vrij dicht op elkaar. Ons appartement had een mooie douche (gerenoveerd) een ruime slaapkamer met een heerlijk bed van 180 cm breed. Tv op slaapkamer aanwezig met ned. 1,2 en 3. Het apart,ent werd om de dag schoongemaakt. Wel een beetje achterstallig poets werk. (Spinnenweb en kalkaanslag) handdoeken werden om de dag gewisseld en handdoeken voor bij het zwembad Aken je bij de receptie halen. Zwembad is klein en 1 meter diep. Op zondag is er een Barbeque voor 25 dollar pp en op woensdag een avond met lokaal eten (5 gangen) erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt is prima ! (12,50 pp) appartementen liggen ver weg van bv Kralendijk je moet echt een auto hebben. Supermarkt (AH, jumbo ) is ongeveer 7 km rijden.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het was geen bungalow (zie boven), maar een studio

Ben Ketelaar,
22-5-2017

Het was trouwens wel allemaal goed gregeld, schoon, relaxte sfeer, vriendelijk personeel en goed eten. Alleen de wifi is erg slecht, alleen bij de bar deed hij het aardig. Verder gaat de bar te vroeg dicht (22.00 uur), niet echt gezellig. De service van touroperator hebben we niet nodig gehad, maar Gemma was erg aardig.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Accommodatie basic maar ok. Buddy Dive matig.

H Kleinmeijer
27-2-2017

Het resort ligt afgelegen, en daardoor buiten de toeristische drukte. Mooi gelegen met veel goed onderhouden groen. Meeste accommodaties basic, maar schoon en ok voor de prijs. Restaurant idem.

Belangrijkste kritiek betreft de daar gevestigde duikschool van Buddy Dive. We kregen een roestig wrak van een pick-up truck, zonder laadklep. Klachten daarover werden vriendelijk lachend aangehoord door de receptionistes, maar we kregen geen andere auto. Verder waren de flessen regelmatig slecht gevuld. Het gehuurde trimvest had een mankement. Kortom: Buddy Dive is er niet op vooruit gegaan.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Caribian club heeft gedeelten: een ouder gedeelte rond de receptie en het restaurant, en een nieuwer gedeelte dichter naar de zee. Het nieuwe gedelte is duidelijk een klasse hoger, al is het oudere gedeelte ook voldoende. Er is weinig vertier in en rondom het hotel. De ligging is ca 15 auto minuten van Kralendijk. Een auto is daarom een must. De weg naar Kralendijk is onverlicht waardoor scooteren een gevaarlijke onderneming is , na zonsondergang. De bungalos zijn van steen , en goed ongedierte dicht, zoadat een klamboo niet echt vereist is. Het restaurant is niet veel soeps, dus uit eten doe je in Kralendijk. Al met al gaat die weg naar Kralendijk gauw vervelen, als je die 4x per dag moet afleggen. In december is het daar regentijd. Het voordeel is dat het eiland dan groen is, en het minder stuift. en de buien zijn binnen 10 minuten over, waarna het direct weer aangenaam is.

Gereisd met partner in december 2016

prachtig

patrick
5-12-2016

het enige minpunt waren de muggen die niet aflaten al de rest is gewoon heel erg goed de duiken het verblijf en de maaltijden verzorgd en super

Gereisd met vrienden in november 2016

Deze omschrijving staat op de site van touroperator.

Appartement voordeel (max. 3 personen)

De appartementen zijn voorzien van een kingsize bed en een 1-persoonsbed, airconditioning, televisie, gratis kluisje, een kitchenette met 2-pits kookplaat, koffiezetfaciliteiten en een koelkastje. Een badkamer met een douche en toilet. Als je bovenstaande leest ga je er vanuit dat dit een redelijk groot appartement zou zijn. Nu blijkt echter dat bovenstaande zich allemaal bevindt op 20m2 . (bezemkast) Touroperator heeft nergens op de site vermeld staan dat dit appartement zo klein is en moest bij de eigenaar op Bonaire navraag doen over de oppervlakte. Als ik appartement los zou gaan boeken bij andere touroperator welke wel duidelijk is over de grote m2 en de tickets voor een vlucht boek ben ik minimaal € 400,- goedkoper uit. Wat mij vooral steekt is de vage informatie, betreffende de grote en de prijs kwaliteits verhouding van deze appatementen.

Touroperator biedt deze aan en weet zelf niet dat het mini mini is.

Gereisd met partner in april 2016

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caribbean Club in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caribbean Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.