Appartement Caribbean Chillout

Tonen op kaart

49 reviews over Appartement Caribbean Chillout

• 2019
    10Willy Slagmolen13-04-2019

Alles was goed op Bonaire, accomodatie, alles👍

We hebben een heerlijke tijd gehad in het schitterende Caribbean Chillout. Hele mooie tuin en heerlijk zwembad. Gastvrije eigenaren. We hebben ook heerlijk gegeten in hun leuke restaurant "Woodstock", lekker en niet duur. Dit was echt een vakantie die herhaald moet worden. Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• Oude reviews

9Saskia20-10-2017

Geweldig, een aanrader

Fantastische stek. Rustig gelegen en toch maar 3 km van centrum Kralendijk en van een duikcentrum. Vlakbij enkele supermarkten en autoverhuurbedrijf. Fijne appartementen allemaal met eigen overdekt terras en de slaapkamer heeft een goeie airco. Fijne zitjes in de tuin en een lekker zwembad. De eigenaresse, Marloes, heeft altijd wel een oplossing en weet ook alles van het eiland. Wij hebben hier in ieder geval een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Ad17-09-2017

Plek om te chillen

Appartement was basic, maar schoon en alles wat we nodig hadden, was er. We waren de enige gasten en hebben genoten van de rust. We kennen Bonaire van eerdere bezoeken en wisten dat we een auto nodig hadden. Geen probleem! We hebben een heerlijke vakantie gehad! Dank Marloes en Eric!

Gereisd met partner in september 2017

• 3Fam Brantjes28-08-2017

Nooit meer

Appartementen en accomodatie zien er verouderd uit. Zwembad was bij aankomst erg vies, duurde een week voordat deze schoon was. Op het complex liepen de honden los, en deden hun behoefte op het terrein. Katten lagen overal op de stoelen met kussens te slapen. Bar zag er erg smerig uit, uitwerpselen van leguanen lagen op de barkrukken. Doordat eigenaren in Nederland waren, was de bar dicht en bij aankomst op het complex dienden we en lokaal nummer te bellen. Na verloop van tijd werd de sleutel gebracht en was er geen verdere begeleiding. Op het terras hingen verschillende wespennesten, zorgde ervoor dat je niet lekker op het terras kon zitten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 6Marja en Marco14-03-2017

Echt een chillout" plek."

Een mooi klein, rustige appartement complex. Wat we niet goed vonden is dat het niet helemaal klopt met hun website. Je kan de zon niet echt onder zien gaan en er wordt niets georganiseerd terwijl er een brief in het appartement ligt over een filmavond e.d. Ik zou dat papier weghalen. Naar de winkel moet je zeker wel 20 min lopen en je heb echt een auto nodig. Zwembad iheeft een opknapbeurt nodig.

Gereisd met partner in februari 2017

• 9peter25-04-2016

was weer fantastisch!

heerlijk rustig / supermarkt dichtbij is te lopen. wat vonden we niet goed dat was er niet want alles was goed. app. zien er [beeldig] uit grote super relax tuin, groot zwembad om af te koelen en te zwemmen iedere ochtend een super ontbijt (optioneel), een hopi gastvrijheid en genot. Zeker de moeite waard!!!! we komen zeker terug.

Peter en Dina

Gereisd met partner in april 2016

• 10Peter en Dina30-05-2015

in 1 woord "Chil" !

het is een prachtige stek, heerlijk rustig, klein schalig appartementen complex, prachtige grote tuin met groot zwembad. De ontvangst en gastvrijheid is fantastisch. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Nick23-12-2013

Helemaal Top

Wij hebben 14 dagen verbleven in het appartement Caribbean Chillout met appartement Afrika. Eric en Marloes hebben ons zeer welkom ontvangen. Ons verblijf was in één woord een "thuis".

Het is een klein appartementen complex met 4 appartement en 1 appartement voor de eigenaren Eric en Marloes. Wij verbleven in Afrika appartement. Het is een klein complex die simpel is ingericht. Wat betreft prijs kwaliteit een prima verblijf. We hadden alles wat nodig was zoals airco, douche etc.. Complimenten voor de bedden. We hebben nog nooit zo'n lekker bed gehad op vakantie.

Het is een zeer rustig appartement zodat je genoeg tijd hebt om te chillen. Wanneer je er thuis komt van een dag strand of van een tour kom je ook echt thuis.. Op de woensdagavond was er een filmavond. Dit was erg leuk. Er kwamen ook lokale mensen op af met een heerlijke daghap en een filmpje!!

Dit complex is zeker een aanrader als je van rust houdt, centrale ligging en een goede afstemming kan maken tussen prijs &kwaliteit.

Gereisd met partner in december 2013

• 8Ellen28-07-2013

Genoten

Dit kleine complex ligt in een rustige buurt. Marloes en Eric waren enorm hartelijk en gaven een super service. Het appartement (Asia) had precies alles wat wij (man, vrouw, dochter 12 jaar) nodig hadden. Er was een ruim eigen terras, een prachtige tuin met mooi zwembad en een gezellige bar (voornamelijk op woensdag bij film/hap-heerlijk gegeten!). En de airco in de slaapkamer gaf extra kans om te 'chillen'. Je hebt wel een auto nodig, sowieso handig op Bonaire. Kamers worden 2x/week schoongemaakt, tevens schone handdoeken. Warm water douche. Alles was in orde. Het is geen 5-sterren hotel, wel schoon en persoonlijk. Wij voelden ons al snel thuis op deze plek en hebben genoten!

Gereisd met familie in juli 2013

• 9Katja Dijksma05-07-2013

Heerlijke plek

Caribbean Chillout is een klein paradijsje op Bonaire mooi zwembad met totale privacy. Prima centraal gelegen. Je bent zo in Kralendijk, Jibe-city of kite strand. Vervoer is wel aan te raden. Direct in de omgeving grote supermarkten. Wij hebben ons de 2 weken op Bonaire prima geamuseerd in de Chillout. Voldoende schaduwplekjes en chill plekjes. Schoon en onderhouden ook met warm water. Een echte aanrader

Gereisd met partner in mei 2013

0 tips over Appartement Caribbean Chillout