Appartement Bridanda Bonaire

97 reviews over Appartement Bridanda Bonaire in het Nederlands

Heerlijke vakantie !

Pia
8-8-2018

Gastvrij, prachtig klein resort met 2 enthousiaste beheerders, Cinderella en Raymond, die steeds naar vernieuwing streven. Heerlijk (gedeeld) zwembad. Om het zwembad staan een aantal bungalows. Alles: tuin, zwembad en bungalows worden goed en regelmatig onderhouden. De verzorging van om de 3 dagen schone lakens en handdoeken is heel prettig. De bungalows liggen goed op de wind. Bridanda ligt iets buiten de rumoer van het centrum van Kralendijk, de bioscoop is op loopafstand, wat 's avonds - afhankelijk van de wind - wel ietsje geluidshinder kan geven, maar ook gezelligheid geeft. Omdat gezinnen met kinderen onder de 5 jaar niet worden toegelaten is dit resort niet geschikt voor gezinnen met kinderen in die leeftijd, maar voor de rust is dit heel fijn !! Al met al een heerlijke vakantie gehad, en kom absoluut terug!

Bridanda maakt je verblijf op Bonaire af!

Aletta
6-8-2018

Mooie bungalows op een kleinschalig park met voldoende privacy rond t zwembad. Bij aankomst stond er een koud drankje klaar en alles voor t ontbijt zodat je lekker rustig op kunt starten. Bonaire is fantastisch en ons verblijf op Bridanda maakte het helemaal af! We hadden geboekt incl auto n dat was ook prima. Het huisje werd 2x per week schoongemaakt en reden de bedden verschoond en als er iets was, werd t door Raymond en Cinderella geregeld. Hun tips voor restaurants of uitstapje waren ook erg goed. we hebben een fantastische vakantie gehad op Bridanda!

Heerlijk!

Marianne de Werdt
18-6-2018

Heerlijk verblijf gehad bij Bridanda. Wij verbleven in een studio en die was van alle gemakken voorzien. Mooie moderne inloopdouche, een keuken die uitnodigt om te koken (al heb ik dat niet gedaan), inclusief Senseo en waterkoker, een heerlijk (traagschuim?)bed voor lovers of friends. Lekker koel appartement door de shutters en ventilator of in de avond met de airco, lekker keuvelen op de veranda. Kortom geweldig! Er is een zwembad voor de gasten van de 8 huisjes, een barbecue, een grote stamtafel en een koelkast met drankjes (betaald) voor gezamenlijk gebruik. Je dient zelf je naam en het verbruik in te vullen (kwestie van vertrouwen). Helemaal geweldig is dat Raymond of Cinderella, indien gewenst, je (kosteloos) van en naar het vliegveld halen en/of brengen. Het is een stevige wandeling naar het centrum, net even te ver maar vlakbij Coco Beach. Het is aan te raden een auto te huren in Bonaire. Kortom, boek bij Bridanda!

ABC Travel

Heerlijk in tropisch Nederland!

John / Marion
22-5-2018

Voor de tweede keer hier een vakantie geboekt, prima kleinschalig appartementencomplex, leuke studio's , rustig gelegen en gastvrije eigenaren.

Helemaal Super!

Trea Gross
22-4-2018

Heel spontaan bij Raymond en Cindrella beland. Echt onwijs lieve en aardige mensen. Veel tips en info's over het eiland gekregen. Een super Resort, rustig, schoon en zeer gemoedelijk. Het appartement was perfect voor ons van alles voorzien. Ook nog een heerlijk zwembad. We hebben hier echt zo onwijs genoten en komen zeker bij deze lieve mensen weer terug. Bedankt!

Wat wil je meer

Stefan Thys
22-4-2018

m eerlijk te zijn, moet ik toegeven dat we Bridanda reeds verschillende malen bezochten: dit jaar was ons 4e bezoek. En daarvoor zijn veel goede redenen. NIet enkel is de kwaliteit van de bungalows erg goed, maar ze zijn vergeleken met andere accomodaties op het eiland ruim voor de prijs. Er is geen enkel probleem om al het duikmateriaal op te slaan en te laten drogen, de keuken is elementair maar het werkt toch steeds om iets deftigs op tafel te krijgen en de ijskast is groot genoeg (en er is een extra gemeenschappelijke bbq). Het zwembad is groot genoeg om tussen twee duiken een leuke plons te doen en om de andere gasten te ontmoeten.

En dan hebben we het nog niet gehad over de gastvrijheid van Cin en Raymond: die kennen iedereen op het eiland, zijn hulpvaardig en gezellig. Daarnaast ligt Bridanda niet te ver van het centrum: wij zijn meermaals te voet gegaan (reken een half uurtje).

Wat kan een mens nog meer willen.

Fantastisch plek .

Dennis van As
19-4-2018

Fantastisch plek om heen te gaan,lekker rustig en goede ligging nog geen 5 minuten van het strand (Coco beach).

We zijn netjes ontvangen door Raymond en Cinderella.

Eigenaars van het resort zijn vriendelijk en je kan voor info altijd terecht.

Het is altijd aangeraden om een auto te huren om het eiland rond te kunnen rijden, en alle mooie plekjes te ontdekken.

In de stad zijn genoeg winkel voor je boodschappen ,waar je de Nederlandse producten kan vinden.

Ik en mijn twee zoons hebben een geweldige week gehad.

Voor herhaling vatbaar.

Monique en Ad
27-3-2018

Het is een kleinschalig appartementencomplex in een mooie verzorgde tuin, met in het midden een zwembad. De appartementen zijn leuk en volledig ingericht met een veranda. Het is er rustig en relaxed. De eigenaren Cinderella en Raymond zijn schatten, ze halen je op en brengen je van/naar het vliegveld. Heb je een vraag of kunnen ze iets regelen, dan staan ze voor je klaar.

Wij gaan zeker volgend jaar terug.

Mooie kleinschalige Accomodatie

Modern ingericht en van alle gemakken voorzien

Lekker rustig, soms lig je in je eentje bij het zwembad

Lekker dichtbij de bekende CoCo beachclub, bijbehorende snorker en duiksport en de opstap van de watertaxi naar Klein Bonaire

genoten!

Erica
16-3-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Dit mooie kleinschalige resort is echt een aanrader als je van rust houdt. De appartementen zijn goed onderhouden, bieden veel privacy en zijn van alle gemakken voorzien. Op de ruime veranda kun je heerlijk ontbijten. Het resort is op loopafstand van het strand waar je ook kunt eten en waar je gebruik mag maken van de ligbedden. Ook de duikschool is op loopafstand. Een auto is wel een aanrader om het eiland rond te rijden, naar leuke duikspots te gaan en lekker te eten in Kralendijk. Cinderella en Raymond regelen het graag voor je en hebben hele leuke tips!

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bridanda Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bridanda Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bridanda Bonaire scoort een 9.46 uit 10 op basis van 97 reviews.