Appartement Bridanda Bonaire

Tonen op kaart

117 reviews over Appartement Bridanda Bonaire

• 2019
    10Peter van Alteren15-09-2019

Een vriendelijk ontvangst en uitleg, bungalow zeer netjes en schoon. Ideaal gelegen vlakbij leuke beachclubs

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Carmen26-08-2019

Heerlijk en voor herhaling vatbaar!

Prachtig kleinschalig resort op nog geen 10 minuten lopen van Coco Beach. Mooi verzorgde huisjes waar het aan niets ontbrak rondom een heerlijk zwembad. Een oase van rust! Erg attent dat op de avond van aankomst het ontbijt voor de volgende dag in de koelkast lag. Mocht er onverhoopt iets aan de hand zijn, wordt dit zeer snel opgelost! We hebben genoten van dit heerlijke eiland en zeker ook van Bridanda. We hopen hier in de toekomst nog eens terug te komen!! Bedankt Simone en Jeroen voor de goede zorgen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Els19-06-2019

Een fantastische accommodatie !!

Wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie in Bridanda. De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk en geven veel info en tips voor het verblijf op Bonaire. Men doet er alles om je thuis te laten voelen. De huisjes zijn super leuk en alles is aanwezig voor een goed verblijf. Bij aankomst ‘s avonds had men gezorgd dat er eten voor het ontbijt in de koelkast stond. Het bed en de douche waren erg goed. Een auto huren voor de tijd dat je er verblijft is zeer aan te raden en dit kunnen zij ook voor je regelen. Strand (CoCo Beach) en enkele restaurants zijn op loopafstand. Centrum Kralendijk is ong 5-10 min met auto. Kortom een echte aanrader! Petro en Els

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Hans21-05-2019

Super!

Geweldige en rustige plek om te verblijven. Goed geoutilleerde en schone bungalow, fijn bed, goede airco. Raymond en Cinderella zijn erg behulpzaam en weten veel over Bonaire. Fijn zwembad, niet heel groot, maar een heerlijke plek om te chillen. Opgehaald worden van de luchthaven en alvast een paar drankjes en broodjes in de koelkast.... dat is fijn aankomen op Bonaire.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Kirsti21-04-2019

Echt super!

Een fijn, schoon en rustig verblijf net buiten Kralendijk. Super vriendelijke mensen en een uitstekende service.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8Ella08-04-2019

Geweldig

Warm welkom door Raymond en Cinderella. Lekker koud eerste drankje bij aankomst. Heel behulpzaam met reistips, evt. autohuur en duiken of duikcursussen. Parkeergelegenheid. Leuk, knus en klein complex met prachtige huisjes met complete inrichting en van alle gemakken voorzien. Eigen veranda met zicht op de tuin en het zwembad dat 's avonds zeer sfeervol is verlicht. Kortom: een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Ingrid van der Helm29-03-2019

Super en volgend jaar gewoon weer!

Voor de tweede keer genoten van de zon, maar zeker zo waardevol de gezelligheid en goede zorg op 'ons' stukje paradijs op aarde: Bridanda apartments. De rust, luxe en gemak doet ons iig volgend jaar weer besluiten terug te gaan. Veel dank Ray en Cin, was weer super. Wij zijn opgeladen en hebben weer verschrikkelijk genoten en veel gezien/gedaan. Vistocht, snorkelen bij Klein Bonaire, kanoën, BBQ-en op het strand, vogels spotten etc.etc.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Sandy kandau03-03-2019

Een oase met Thuisgevoel!!

Wederom voor de 3e keer terug bij Bridanda.Hetzelfde huisje als vorig jaar dus je gaat gewoon weer verder met waar je vorig jaar gebleven was. Raymond en Cinderella en alle geweldige honden en poezekinderen maken het helemaal compleet. Koelkastje bij aankomst weer gevuld, nieuwe bedden en matrassen( en dat was niet eens nodig) .Hun professionele en warme service maakt nieuwe vrienden!! Op loopafstand naar het nu nog mooiere Cocobeach en een heerlijke broodjeszaak en een DA Drogist op 3 min lopen,wat wil je nog meer,want in Nederland kom je die ook maar zelden tegen ...whahahah. Kortom wij hebben alweer geboekt!!!

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Monique en Ad02-03-2019

Het was weer een geweldig verblijf.

Voor de 2e keer terug en zal niet de laatste keer zijn. Het is daar gewoon geweldig, het is thuis komen. De service begint al met het ophalen bij het vliegveld door Cinderella of Raymond. Twee gastvrije en lieve mensen die voor je klaar staan en je het vakantiegevoel geven. De appartementen zijn volledig netjes ingericht. Het linnen -en beddengoed wordt vaak verschoond, hetzelfde geld voor de handdoeken. Voor de appartementen heb je een eigen terras en loop je daar vanaf, kan je heerlijk aan zwembad liggen. De tuin is prachtig ingericht met diverse planten, waaronder palmbomen, en bloemen. Het ligt vlakbij eetgelegenheden en het strand, naar het centrum is het een half uurtje lopen. Wil je een auto huren om toch iets meer van het eiland te zien, wat echt de moeite waard is, dan regelen Cinderella en Raymond dat ook. Hier heb je het echte vakantiegevoel.

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Arno02-03-2019

Persoonlijke aandacht, oog voor details, klantvriendelijk, fijne goedwerkende faciliteiten. Kortom heel erg goed allemaal. Mijn vrouw en ik reizen de wereld rond voor het werk. Veel resorts, hotels etc gezien Dus kunnen goed vergelijken. Erg fijne plaats en ontzettend genoten van alles.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

19 tips over Appartement Bridanda Bonaire

• MarcoAngelique67, 04-05-2014

Prachtige duiken gemaakt met de leuke en ervaren mensen van Wannadive Eden Beach.

• Mascha en Martijn, 17-02-2014
    • Auto huren
    • Klein Bonaire (met watertaxi of zoals wij zelf een bootje huren)
    • Paar goede restaurants dichtbij Bridanda -> RUM Runners en Italiaan op de hoek (bij de bank)
    • Heerlijke belegde broodjes bij between 2 buns (tegenover Bridanda)
    • antimuggenspray ;-)

• Mike, 05-04-2014

Eden Beach, duikschool Wannadive liggen beide op loopafstand.

2 vragen over Appartement Bridanda Bonaire

• Roland, 18-01-2015

Prijzen voor eten en drinken

Kan iemand mij misschien vertellen wat de gemiddelde prijzen zijn in restaurants op Bonaire, is het vergelijkbaar met Nederland of voordeliger?

Alvast bedankt.

Paul en Nicky, 08-04-2015

Ongeveer dezelfde prijzen als in Nederland. Kijk bijvoorbeeld eens op de site van 'it rains fishes' restaurant. De dollar staat sterk, wat de prijzen een beetje omhoog duwen op het moment.

• Annet, 10-09-2013

Bridanda appartementen

Wie kan mij vertellen bij welke touroperator ik deze accomodatie kan boeken? ABC travel, rechtstreeks! Maar ik wil graag inclusief vlucht. En dat zie ik dus alleen bij ABC (deze zijn voor okt herfstvakantie al vol) Bedankt alvast voor je reactie Annet

Ardi Schoenaker - de Heus, 02-10-2013

Je kunt de accomodatie het beste gewoon direct bij Bridanda boeken, en dan bij Arkefly of KLM een vlucht boeken.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4