Appartement Bridanda Bonaire

9,4

90 reviews over Appartement Bridanda Bonaire in het Nederlands

Fantastisch plek .

Dennis van As, 19-4-2018

Fantastisch plek om heen te gaan,lekker rustig en goede ligging nog geen 5 minuten van het strand (Coco beach).

We zijn netjes ontvangen door Raymond en Cinderella.

Eigenaars van het resort zijn vriendelijk en je kan voor info altijd terecht.

Het is altijd aangeraden om een auto te huren om het eiland rond te kunnen rijden, en alle mooie plekjes te ontdekken.

In de stad zijn genoeg winkel voor je boodschappen ,waar je de Nederlandse producten kan vinden.

Ik en mijn twee zoons hebben een geweldige week gehad.

Voor herhaling vatbaar.

Monique en Ad, 27-3-2018

Het is een kleinschalig appartementencomplex in een mooie verzorgde tuin, met in het midden een zwembad. De appartementen zijn leuk en volledig ingericht met een veranda. Het is er rustig en relaxed. De eigenaren Cinderella en Raymond zijn schatten, ze halen je op en brengen je van/naar het vliegveld. Heb je een vraag of kunnen ze iets regelen, dan staan ze voor je klaar.

Wij gaan zeker volgend jaar terug.

Mooie kleinschalige Accomodatie

Modern ingericht en van alle gemakken voorzien

Lekker rustig, soms lig je in je eentje bij het zwembad

Lekker dichtbij de bekende CoCo beachclub, bijbehorende snorker en duiksport en de opstap van de watertaxi naar Klein Bonaire

genoten!

Erica, 16-3-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Dit mooie kleinschalige resort is echt een aanrader als je van rust houdt. De appartementen zijn goed onderhouden, bieden veel privacy en zijn van alle gemakken voorzien. Op de ruime veranda kun je heerlijk ontbijten. Het resort is op loopafstand van het strand waar je ook kunt eten en waar je gebruik mag maken van de ligbedden. Ook de duikschool is op loopafstand. Een auto is wel een aanrader om het eiland rond te rijden, naar leuke duikspots te gaan en lekker te eten in Kralendijk. Cinderella en Raymond regelen het graag voor je en hebben hele leuke tips!

Het was een geweldig verblijf op Bridanda.

Hans en Thea Mastenbroek, 25-2-2018

Na een mindere week op Aruba, waar voornamelijk de Amerikanen belangrijker zijn dan de Nederlanders en de eigen Bevolking.( dit was duidelijk merkbaar aan alles.

Dan komen we aan op Bonaire bij Bridanda en bij aankomst voel je je daar direct thuis komen, Raymond ontving ons en liet direct het huisje zien, dat in één oogopslag geweldig was.

Later kwam Raymond weer even terug en tekende op de kaart van Bonaire de beste plekjes van het eiland waar je zeker moet zijn geweest.

Cinderella heeft voor ons 40 jarig huwelijk een geweldig ontbijt klaar gemaakt dat we niet snel zullen vergeten

Voor s.avonds hebben ze voor ons een tafel gereserveerd waarbij we aan de rand van het zeewater de grote vissen zagen zwemmen, een geweldige ervaring.

Beide doen ze dit werk met veel plezier en zijn ze van vroeg tot laat in de weer voor hun gasten.

Je even van het vliegveld halen of brengen is ook geen probleem voor deze mensen.

Nee, wij hebben daar bij Bridanda een geweldige vakantie gehad en daar gaan we ook zeker nog een keer terug.

Het is zeker een aanrader voor mensen zonder kinderen.

M.v.g van Hans en Thea Mastenbroek

Heerlijk genieten, fantastisch en goed verzorgd!

Dominique, 21-2-2018

Eind januari 2018 zijn wij met z'n tweeen een weekje naar Bonaire gegaan om lekker te relaxen. En dat is goed gelukt en wat een ontvangst! Dit complex wordt beheerd door Raymond en Cinderella (uit NL) die sinds 1,5 jaar iedereen het naar zijn of haar zin maken. Raymond kwam ons van het vliegveld halen en toonde ons op de route terug gelijk een aantal bezienswaardigheden en handige tips. Het appartment voldeed ook aan alle verwachtingen. (met heerlijke zachte handdoeken) Via Raymond hebben we een auto gehuurd (vooraf) en na de eerste dag met tips en tricks zijn we op pad gegaan. Heerlijk genieten zonder al teveel toerisme! Wel is het best kneuterig en is het eiland niet al te groot. Prima dus voor een weekje. Wij kunnen het iedereen aanraden en gaan zeker nog terug om een weekje te relaxen!

Prachtig

Marion, 18-2-2018

Supermooie en schone accommodatie, huurauto is sowieso een must want het hele eiland is de moeite van het bekijken waard. Leuke tips en weetjes worden door de eigenaren meegegeven, snorkel spullen zijn er te leen. Eigen keuken is erg fijn, het ontbijtje voor de eerste ochtend was erg attent! Ook mbt terugvlucht was van alles te regelen. Alles is te overleggen, echt top! We hebben het super gehad en komen zeker nog een keer terug, wederom tijdens de Kerstdagen 😊.

Fantastische zonnige dagen op Bonaire.

Gert-Jan en Rianne, 6-2-2018

Fantastische dagen op Bonaire.

Mooi kleinschalig resort met zeer enthousiaste eigenaren Raymon en Cinderella.

Vele fasciliteiten op loop afstand, hiervan wordt je duidelijk over voorgelicht zoals ook van de bezienswaardigheden op het eiland. De mogelijkheid om een auto te huren kan voor je worden geregeld, ook dan weten Raymon en Cinderella je naar de mooiste plekken op Bonaire te sturen uitteraard met een kaart.

Wij verbleven in een studio met airco, groot genoeg voor ons tweeën, je verblijft toch alleen maar buiten. Bedden waren super, mooie stevige matrassen.

Kook fasciliteiten aanwezig, eenvoudig te bedienen oven. Zeer verrassend; de koelkast was gevuld voor ons 1e ontbijt. Daar genoten we op de veranda van met een mooi uitzicht.

Zowel de accomedatie als het zwembed schoon en hygiënisch.

Super genieten!

Heleen, 17-1-2018

Heerlijk gehad met een vriendin bij Bridanda. Wij hadden een 2 slaapkamer appartement, schoon/netjes en prima bedden. Kleinschalig complex waar je heerlijk van de rust kan genieten op je veranda of bij het zwembad....wij hebben genoten!

Raymond en Cinderella zijn zeer vriendelijk en gastvrij, nemen alle tijd voor je als je vragen hebt.

Een aanrader dus....

Marieke Hoop, 13-12-2017

Rustige goed onderhouden accomodatie. Mooie schone bungalows met goede bedden en zwembad voor de deur. Vlak bij strand en winkels. Raymond en Cinderella zijn ontzettende vriendelijke en behulpzame mensen.

We hebben een aantal aanbieders voor Bridanda Bonaire voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bridanda Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bridanda Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bridanda Bonaire scoort een 9.44 uit 10 op basis van 91 reviews.