Appartement
9,5

108 reviews over Appartement Bridanda Bonaire in het Nederlands

Een oase met Thuisgevoel!!

Sandy kandau,
3-3-2019

Wederom voor de 3e keer terug bij Bridanda.Hetzelfde huisje als vorig jaar dus je gaat gewoon weer verder met waar je vorig jaar gebleven was.

Raymond en Cinderella en alle geweldige honden en poezekinderen maken het helemaal compleet. Koelkastje bij aankomst weer gevuld, nieuwe bedden en matrassen( en dat was niet eens nodig) .Hun professionele en warme service maakt nieuwe vrienden!! Op loopafstand naar het nu nog mooiere Cocobeach en een heerlijke broodjeszaak en een DA Drogist op 3 min lopen,wat wil je nog meer,want in Nederland kom je die ook maar zelden tegen ...whahahah. Kortom wij hebben alweer geboekt!!!

Gereisd met partner in februari 2019

Het was weer een geweldig verblijf.

Monique en Ad,
2-3-2019

Voor de 2e keer terug en zal niet de laatste keer zijn. Het is daar gewoon geweldig, het is thuis komen. De service begint al met het ophalen bij het vliegveld door Cinderella of Raymond. Twee gastvrije en lieve mensen die voor je klaar staan en je het vakantiegevoel geven. De appartementen zijn volledig netjes ingericht. Het linnen -en beddengoed wordt vaak verschoond, hetzelfde geld voor de handdoeken. Voor de appartementen heb je een eigen terras en loop je daar vanaf, kan je heerlijk aan zwembad liggen. De tuin is prachtig ingericht met diverse planten, waaronder palmbomen, en bloemen. Het ligt vlakbij eetgelegenheden en het strand, naar het centrum is het een half uurtje lopen. Wil je een auto huren om toch iets meer van het eiland te zien, wat echt de moeite waard is, dan regelen Cinderella en Raymond dat ook. Hier heb je het echte vakantiegevoel.

Gereisd met partner in februari 2019

Arno,
2-3-2019

Persoonlijke aandacht, oog voor details, klantvriendelijk, fijne goedwerkende faciliteiten. Kortom heel erg goed allemaal.

Mijn vrouw en ik reizen de wereld rond voor het werk. Veel resorts, hotels etc gezien Dus kunnen goed vergelijken.

Erg fijne plaats en ontzettend genoten van alles.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Rachel,
9-2-2019

Ruime bungalows in een paradijselijke sfeer.

Voor vragen over het eiland of activiteiten kun je altijd terecht bij Raymond & Cinderella. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. We hebben genoten!

Gereisd met partner in december 2018

Tsja, wat moet je in een review melden over Bridanda en beheer daarvan door Raymond & Cinderella. Alles in een overtreffende trap gaat veel tekst vragen en heeft het gevaar in zich om in herhaling te vallen van eerdere reviews. Maar alles wat wij ons van te voren wensten bij een kleine overwintering van bijna 4 weken is uitgekomen. Zo fantastisch als we het eiland hebben ervaren, zo enorm thuis hebben we ons gevoeld op Bridanda en bij Raymond & Cinderella. Als een verscholen oase ligt Bridanda centraal van ten opzichte van alles wat het eiland te bieden heeft. Alles wat je zou wensen is er of het wordt geregeld. Een enorme toewijding en enthousiasme bij zowel Raymond als Cinderella om het al hun gasten naar de zin te maken. Jazeker; volgend jaar is al weer geboekt!

Gereisd met partner in januari 2019

Mandy,
11-12-2018

Mijn vriend en ik zijn op 3 december vertrokken naar Bonaire. Wij werden maandag avond opgehaald op het vliegveld door Cinderella. Dat is al een top service maar... eenmaal in het huisje aangekomen.. lag er ook al een heerlijk ontbijtje klaar voor de volgende ochtend :-) een zeer goed begin van de vakantie.

De volgende dag kwam Raymond langs, het was onze eerste keer op het eiland en hij gaf diverse leuke tips! Bij bridanda nemen ze echt de tijd voor je en niks is te gek. Je kan altijd terecht voor vragen en zeker ook voor een praatje.

Het is een hele gezellige accommodatie. Het leuke vonden wij dat het niet zo massaal is. Er staan 8 huisjes en in het midden een fijn zwembad. Er is tevens genoeg privacy.

Kortom: wij kunnen deze accommodatie iedereen aanbevelen, een fijne plek met de ideale ligging en enthousiaste en vriendelijke eigenaren.

Ps. aan het einde van de vakantie zijn wij ook weer netjes naar het vliegveld gebracht.. top!

Gereisd met partner in december 2018

Heerlijk verblijf, prima geregeld!

Gabrielle & Ewald,
24-11-2018

Mooi, kleinschalig resort, maar daar houden wij van. Heerlijk zwembad met bubbelbad centraal tussen de huisjes. Lekker s avonds met de andere gasten een wijntje drinken langs het zwembad.

Aangelegd in heerlijke tropische stijl voor het echte vakantiegevoel op de Antillen.

Huisjes zijn modern ingericht , passend bij de tropische stijl van het resort.

Beheert door een leuk Nederlands stel.

We hebben hier 2 weken genoten!

Niet twijfelen, boeken!

Ps. Auto huren noodzakelijk, maar dat regel je makkelijk bij de beheerders. Tevens verhuren zij zelf een scooter. Dat is helemaal lekker uitwaaien!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Geweldig!

Linda,
29-10-2018

Supermooie accomodatie, schoon, warm Welkom door de eigenaars.

Het ziet er precies uit zoals op de foto,s. Wel een beetje achteraf, maar je hebt eigenlijk overal op Bonaire een auto nodig. Dus zeer aan te bevelen.

Wel op loop afstand van Koko beach. En leuke restaurants in de buurt.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Topappartementen met een zeer luxe uitstraling.

Erik en Paula,
28-10-2018

Prachtige appartementen met een heel mooi zwembad.Zeer schoon en netjes, 2 x per week bedwissel en wordt het schoon gemaakt. Ophaalservice vanaf de luchthaven en in de koelkast stonden spullen voor het ontbijt klaar zodat je niet meteen boodchappen hoefde te doen.

Raymond en Cinderella zijn zeer vriendelijke mensen en hebben veel tips over leuke uitjes en restaurants.

Gereisd met partner in september 2018

Bridanda Apartments is gewéldig!!

Greet van Duijvenbode,
24-10-2018

Wij zijn drie weken bij Bridanda Apartments geweest, een mooi, kleinschalig en gezellig resort met een heerlijk zwembad.

Huisjes zien er goed uit en de bedden zijn super! We hebben weer genoten. Wij komen hier al vijf jaar. Raymond en Cinderella zijn zeer gastvrij en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Alles ziet er verzorgd en schoon uit.

Gereisd met partner in september 2018

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bridanda Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bridanda Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.