Appartement Bridanda Bonaire

9,5

Laatste review

Mandy,
11-12-2018

Mijn vriend en ik zijn op 3 december vertrokken naar Bonaire. Wij werden maandag avond opgehaald op het vliegveld door Cinderella. Dat is al een top service maar... eenmaal in het huisje aangekomen.. lag er ook al een heerlijk ontbijtje klaar voor de volgende ochtend :-) een zeer goed begin van de vakantie.

De volgende dag kwam Raymond langs, het was onze eerste keer op het eiland en hij gaf diverse leuke tips! Bij bridanda nemen ze echt de tijd voor je en niks is te gek. Je kan altijd terecht voor vragen en zeker ook voor een praatje.

Het is een hele gezellige accommodatie. Het leuke vonden wij dat het niet zo massaal is. Er staan 8 huisjes en in het midden een fijn zwembad. Er is tevens genoeg privacy.

Kortom: wij kunnen deze accommodatie iedereen aanbevelen, een fijne plek met de ideale ligging en enthousiaste en vriendelijke eigenaren.

Ps. aan het einde van de vakantie zijn wij ook weer netjes naar het vliegveld gebracht.. top!

103 reviews over Appartement Bridanda Bonaire in het Nederlands

Mandy,
11-12-2018

Heerlijk verblijf, prima geregeld!

Gabrielle & Ewald,
24-11-2018

Mooi, kleinschalig resort, maar daar houden wij van. Heerlijk zwembad met bubbelbad centraal tussen de huisjes. Lekker s avonds met de andere gasten een wijntje drinken langs het zwembad.

Aangelegd in heerlijke tropische stijl voor het echte vakantiegevoel op de Antillen.

Huisjes zijn modern ingericht , passend bij de tropische stijl van het resort.

Beheert door een leuk Nederlands stel.

We hebben hier 2 weken genoten!

Niet twijfelen, boeken!

Ps. Auto huren noodzakelijk, maar dat regel je makkelijk bij de beheerders. Tevens verhuren zij zelf een scooter. Dat is helemaal lekker uitwaaien!

Geweldig!

Linda,
29-10-2018

Supermooie accomodatie, schoon, warm Welkom door de eigenaars.

Het ziet er precies uit zoals op de foto,s. Wel een beetje achteraf, maar je hebt eigenlijk overal op Bonaire een auto nodig. Dus zeer aan te bevelen.

Wel op loop afstand van Koko beach. En leuke restaurants in de buurt.

ABC Travel

Topappartementen met een zeer luxe uitstraling.

Erik en Paula,
28-10-2018

Prachtige appartementen met een heel mooi zwembad.Zeer schoon en netjes, 2 x per week bedwissel en wordt het schoon gemaakt. Ophaalservice vanaf de luchthaven en in de koelkast stonden spullen voor het ontbijt klaar zodat je niet meteen boodchappen hoefde te doen.

Raymond en Cinderella zijn zeer vriendelijke mensen en hebben veel tips over leuke uitjes en restaurants.

Bridanda Apartments is gewéldig!!

Greet van Duijvenbode,
24-10-2018

Wij zijn drie weken bij Bridanda Apartments geweest, een mooi, kleinschalig en gezellig resort met een heerlijk zwembad.

Huisjes zien er goed uit en de bedden zijn super! We hebben weer genoten. Wij komen hier al vijf jaar. Raymond en Cinderella zijn zeer gastvrij en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Alles ziet er verzorgd en schoon uit.

Annelies van der Schans,
18-10-2018

Een uitstekend locatie, Raymond en Cinderella is niets te veel om je een geweldige vakantie te bezorgen, ophalen vanaf de luchthaven, veel info gekregen over het eiland, auto via hun gehuurd, duikles door hun laten regelen, prima huisje, mooi zwembad. Op loopafstand van het strand en meerdere eetgelegenheden.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Fantastisch verblijf

Arthur,
25-8-2018

Werkelijk top! Raymond komt je met veel enthousiasme ophalen van het vliegveld en vertelt veel over het eiland. Ze hadden een goede auto geregeld en gaven volgende ochtend uitgebreide informatie over leuke dagtrips. Ook erg fijn dat bij aankomst de koelkast al gevuld was met bier, frisdrank en ontbijt voor de eerste dag. Zwembad met jacuzzi is heerlijk, onze dochters hebben er vele uren in gezwommen. Ook Cinderella is erg gastvrij. Huisje met 2 slaapkamers, airco en stortdouche zijn erg comfortabel. Volgende keer gaan we zeker weer naar Bridanda, van ons krijgen ze een 10+

Heerlijke vakantie !

Pia,
8-8-2018

Gastvrij, prachtig klein resort met 2 enthousiaste beheerders, Cinderella en Raymond, die steeds naar vernieuwing streven. Heerlijk (gedeeld) zwembad. Om het zwembad staan een aantal bungalows. Alles: tuin, zwembad en bungalows worden goed en regelmatig onderhouden. De verzorging van om de 3 dagen schone lakens en handdoeken is heel prettig. De bungalows liggen goed op de wind. Bridanda ligt iets buiten de rumoer van het centrum van Kralendijk, de bioscoop is op loopafstand, wat 's avonds - afhankelijk van de wind - wel ietsje geluidshinder kan geven, maar ook gezelligheid geeft. Omdat gezinnen met kinderen onder de 5 jaar niet worden toegelaten is dit resort niet geschikt voor gezinnen met kinderen in die leeftijd, maar voor de rust is dit heel fijn !! Al met al een heerlijke vakantie gehad, en kom absoluut terug!

Bridanda maakt je verblijf op Bonaire af!

Aletta,
6-8-2018

Mooie bungalows op een kleinschalig park met voldoende privacy rond t zwembad. Bij aankomst stond er een koud drankje klaar en alles voor t ontbijt zodat je lekker rustig op kunt starten. Bonaire is fantastisch en ons verblijf op Bridanda maakte het helemaal af! We hadden geboekt incl auto n dat was ook prima. Het huisje werd 2x per week schoongemaakt en reden de bedden verschoond en als er iets was, werd t door Raymond en Cinderella geregeld. Hun tips voor restaurants of uitstapje waren ook erg goed. we hebben een fantastische vakantie gehad op Bridanda!

Heerlijk!

Marianne de Werdt,
18-6-2018

Heerlijk verblijf gehad bij Bridanda. Wij verbleven in een studio en die was van alle gemakken voorzien. Mooie moderne inloopdouche, een keuken die uitnodigt om te koken (al heb ik dat niet gedaan), inclusief Senseo en waterkoker, een heerlijk (traagschuim?)bed voor lovers of friends. Lekker koel appartement door de shutters en ventilator of in de avond met de airco, lekker keuvelen op de veranda. Kortom geweldig! Er is een zwembad voor de gasten van de 8 huisjes, een barbecue, een grote stamtafel en een koelkast met drankjes (betaald) voor gezamenlijk gebruik. Je dient zelf je naam en het verbruik in te vullen (kwestie van vertrouwen). Helemaal geweldig is dat Raymond of Cinderella, indien gewenst, je (kosteloos) van en naar het vliegveld halen en/of brengen. Het is een stevige wandeling naar het centrum, net even te ver maar vlakbij Coco Beach. Het is aan te raden een auto te huren in Bonaire. Kortom, boek bij Bridanda!

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bridanda Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bridanda Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.