Appartement Bridanda Bonaire *****

9,5

84 reviews over Appartement Bridanda Bonaire in het Nederlands

Prachtig

Marion, 18-2-2018

Supermooie en schone accommodatie, huurauto is sowieso een must want het hele eiland is de moeite van het bekijken waard. Leuke tips en weetjes worden door de eigenaren meegegeven, snorkel spullen zijn er te leen. Eigen keuken is erg fijn, het ontbijtje voor de eerste ochtend was erg attent! Ook mbt terugvlucht was van alles te regelen. Alles is te overleggen, echt top! We hebben het super gehad en komen zeker nog een keer terug, wederom tijdens de Kerstdagen 😊.

Fantastische zonnige dagen op Bonaire.

Gert-Jan en Rianne, 6-2-2018

Fantastische dagen op Bonaire.

Mooi kleinschalig resort met zeer enthousiaste eigenaren Raymon en Cinderella.

Vele fasciliteiten op loop afstand, hiervan wordt je duidelijk over voorgelicht zoals ook van de bezienswaardigheden op het eiland. De mogelijkheid om een auto te huren kan voor je worden geregeld, ook dan weten Raymon en Cinderella je naar de mooiste plekken op Bonaire te sturen uitteraard met een kaart.

Wij verbleven in een studio met airco, groot genoeg voor ons tweeën, je verblijft toch alleen maar buiten. Bedden waren super, mooie stevige matrassen.

Kook fasciliteiten aanwezig, eenvoudig te bedienen oven. Zeer verrassend; de koelkast was gevuld voor ons 1e ontbijt. Daar genoten we op de veranda van met een mooi uitzicht.

Zowel de accomedatie als het zwembed schoon en hygiënisch.

Super genieten!

Heleen, 17-1-2018

Heerlijk gehad met een vriendin bij Bridanda. Wij hadden een 2 slaapkamer appartement, schoon/netjes en prima bedden. Kleinschalig complex waar je heerlijk van de rust kan genieten op je veranda of bij het zwembad....wij hebben genoten!

Raymond en Cinderella zijn zeer vriendelijk en gastvrij, nemen alle tijd voor je als je vragen hebt.

Een aanrader dus....

Marieke Hoop, 13-12-2017

Rustige goed onderhouden accomodatie. Mooie schone bungalows met goede bedden en zwembad voor de deur. Vlak bij strand en winkels. Raymond en Cinderella zijn ontzettende vriendelijke en behulpzame mensen.

Fantastisch een aanrader

Jan, Jerry, Ruud en Renate, 13-11-2017

Schattige kleinschalige locatie.

Mooi zwembad met genoeg ligstoelen.

Ruime appartementen, mooi ingericht.

Schoon en goede schoonmaak

Raymond en Cinderella hadden goed ontvangst en voor drinken en ontbijt gezorgd.

Zijn erg behulpzaam En geven veel informatie

Dichtbij restaurants en supermarkt.

Top locatie!

Beste vakantie tot nu toe

Marcel en debby, 1-11-2017

Super omgeving. Raymond en cinderella zijn super gastheer en gastvrouw. Bij aankomst stond wat drinken koud en een ontbijtje in de koelkast voor de volgende ochtend. Beide hielpen je met info over het eiland of het boeken van excursies.wij werden gastvrij opgehaald op het vliegveld en daarna een kleine Tour door bonaire gedaan zoda,t zij de highlights al aan ons lieten zien. Vlakbij ligt Coco beach. Een beregezellige strandbar met gezellige muziek. Ligbedden volop en helderblauwe zee met veel mooie vissen. Raymond en cinderella hebben ons een kaart van bonaire gegeven en daarop precies aangegeven wat leuk is om te doen. Wij hebben het hele eiland rond getoerd met een scooter. Kortom een super gave vakantie en we komen zeker nog eens terug. (Bij toeval stond Raymond voor ons in de rij bij de douane op Schiphol. )

Superlocatie!

Snorkelaar, 27-9-2017

Het begon al voor onze reis, waarbij er zeer enthousiast met ons werd meegedacht en proactief werd gereageerd. Ook tijdens ons verblijf hebben jullie ons zeer goed geïnformeerd over alles wat er te doen is. Raymond en Cinderella, onze dank, dat hebben wij zeer gewaardeerd. Appartementen zeer mooi en praktisch ingedeeld. Goed bed! Lekker terras. Zag er allemaal perfect onderhouden uit. Lekker zwembad. Allemaal zeer schoon en goed onderhouden. Kortom, een superplek. Hier komen wij zeker nog een keer terug!

Heerlijke kleinschalige accomodatie

Paul, 15-9-2017

Totaal 6 studios / huisjes die van alle luxe zijn voorzien. Goede airco, mooie badkamer en keuken met goede oven en koelkast. Lekkere veranda voor de studio en een goed zwembad. Raymond en cinderella zijn erg gastvrij en geven je elke dag goede tips om te gaan eten of bonaire goed te leren kennen. Een super tijd gehad en het is een absolute aanrader.

Heerlijk!

M en J, 2-8-2017

We hebben twee topweken gehad bij Bridanda. Voor onze honeymoon hadden we de bungalow gehuurd. Deze was van alle gemakken voorzien, vooral de oven was erg welkom! Heel erg genoten van de rust, het zwembad, en de gastvrijheid van de eigenaren. Een aanrader!

Perfecte plek

Chiel, 29-6-2017

Bridanda is een kleinschalig complex waardoor het heel plezierig en vertrouwd aanvoelt. Het huisje was van alle benodigde gemakken voorzien en biedt voldoende ruimte. Het zwembad is heerlijk en in de avond sfeervol verlicht. Raymond en Cinderella maken het verblijf extra comfortabel door de ondersteuning van de excusies, het advies en het evt boeken van goede restaunts en de ongedwongen sfeer die Bridanda heeft. Als er dan een negatief puntje vermeldt moet worden zou dat de stoelen op de patio zijn maar dat is echt maar een kleinigheidje. Wij komen zeker nog een keer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Bridanda Bonaire voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bridanda Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bridanda Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bridanda Bonaire scoort een 9.45 uit 10 op basis van 85 reviews.