Villa Bonairevakantievilla

Villa info

Meer villa info

15 reviews over Villa Bonairevakantievilla

• 10Ewald22-08-2020

Perfect gelegen en ruime villa

Schitterend gelegen villa, hoog op Terrace met uitzicht van (links) Punt Vierkant helemaal naar (rechts) Karpata met in het midden Klein Bonaire. Heel ruim perceel, groot en schoon zwembad en prima voorzieningen voor gezin met twee grotere kinderen. Slaapkamers zijn ruim, de badkamers ook en buitenterrassen zijn riant. Er is volop privacy door de aanwezige begroeiing in de tuin. De pick-up die je bij het huis kunt huren is weliswaar oud, maar doet het prima op de slechte wegen en is ruim genoeg voor 4 personen en duik/snorkelspullen.

Afstand naar de supermarkten een dikke 10 minuten, dichtstbijzijnde goede restaurants minder dan 5 minuten. Al met al kun je hier probleemloos een paar weken vertoeven, of je nou wil duiken, snorkelen of relaxen. We verbleven hier inmiddels voor de 3e keer, en we zullen zeker nog meerdere keren komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Hans03-07-2020

Ontvangst op de luchthaven door de caretaker, die ons netjes naar de villa bracht. Het gastenverblijf van de villa is ruim geschikt voor 4 volwassenen. Kamer met keuken,van alle gemakken voorzien In de koelkast een welkomsgeschenk in de vorm van een fles wijn en bier.2 grote slaapkamers, dubbele badkamer met 2 douches en 4 was tafels. Het gastenverblijf is voorzien van 2 toiletten. Het buiten gedeelte is ook fantastisch. Mooi groot en schoon zwembad, goed onderhouden, minimaal 1x per week. Fantastische zitjes voor zon of schaduw. De auto die we erbij hadden is zeer geschikt voor duikuitrusting en vervoer op de slechte wegen. Airco in de auto is fantastisch. Geweldige villa om te verblijven, schoon,groot, zeer goed onderhouden Prachtig uitzicht vanaf het terras naar Klein Bonaire. Zeer goedkoop voor wat je allemaal krijgt.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Hans03-07-2020

Ik ben van half september tot half oktober geweest. Het was er fantastisch. Na aankomst op de luchthaven,stond de caretaker ons al op te wachten. Bij aankomst bij de villa, bleek dat er geen woord te veel gezegd was over de accommodatie. Groot, schoon,heel goed onderhouden. Het prive gedeelte was afgesloten,maar het gastenverblijf is groot genoeg voor 4 volwassenen. Woonkamer en keuken, van alle gemakken voorzien. Flesje wijn en bier in de koelkast als welkomskado. 2 Grote slaapkamers. Dubbele badkamer met 2 douches en 4 wastafels. Het gastenverblijf heeft ook 2 toiletten. Kortom fantastisch. Het uitzicht is spectaculair. Het zwembad is altijd schoon en wordt wekelijks goed onderhouden. Het huis is schoon. De auto is al op leeftijd,maar rijdt prima en is zeer geschikt voor de slechte wegen. Blij dat ik de auto ter beschikking had. Een echte eilandauto met een prima airco. Geweldige vakantie gehad. Mede door de fantastische villa.

Gereisd met partner in september 2019

• 2019
    10Adri30-06-2019

Een fantastische villa met prachtige tuin/ zwembad

Geweldige accommodatie, geweldige ligging, alles schoon, de schommelstoelen, de bedden, het sanitair, alles klopte perfect. Ik kom hier zeker terug. De prijs / kwaliteitsverhouding is uitstekend. Een aanrader voor iedereen die naar Bonaire wil.

Gereisd met vrienden in december 2018

• Oude reviews

10Aukje25-12-2017

Mooiste en gezelligste woning ooit

Een mooie en gezellige woning, leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Mooi uitzicht, zwembad en tuin, overal waait de wind door wat erg aangenaam is. Je hebt verschillende plekken waar je kan zitten zowel in de schaduw als pal in de zon . De auto bij de woning gehuurd waardoor we overal zo heen kunnen gaan. Je wordt zowel opgehaald als weer weggebracht naar het vliegveld wat ook weer erg makkelijk is. Ik zou dus zeggen... niet huren .. want dan blijft er geen week meer voor ons over ;-)

Gereisd met vrienden in december 2017

• 10René Breukelman22-08-2017

Een prachtige villa op een paradijselijke plek

Deze villa heeft echt alles wat je van een villa verwacht. Er is heel goed nagedacht over de ligging van de villa. Er is altijd een plek waar je of de zon de schaduw of de heerlijke wind hebt. Met onder de overkapping diverse mooie zitplekken met prachtig uitzicht op Klein Bonaire. Of lekker zwemmen in het heerlijke zwembad. Binnen is de villa van alle gemakken voorzien. Grote slaapkamers met airco en elks een badkamer. Kortom wij Kunnen deze villa aan iedereen aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Nuemeijer16-08-2017

Genieten

We hebben genoten in deze prachtige villa. Heerlijk buiten leven; 's ochtends na het ontbijt onder de Porch direct een frisse duik in het zwembad en/of met een kopje koffie in een schommelstoel genieten van het mooie uitzicht. Je zit echt privé, de enigen die je "begluren" zijn de geiten! De accommodatie is een mooi ingericht, goed onderhouden villa met buiten verschillende zitjes en een ruim privezwembad. Prettig dat bij aankomst al verschillende kleine boodschappen aanwezig waren. Een vaatwasser ontbreekt, maar met de hand afwassen heeft ook weer z'n charme.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Mark27-03-2017

Een waar Eldorado!

Mocht hier een maand samen met familie vertoeven. De eerste week was het vooral moeilijk om het eiland te verkennen, je wil er gewoon niet weg. Dus als je een plek nodig hebt om tot rust te komen, dan kan ik het appartement in de villa van harte aanbevelen.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 10Helma21-03-2017

De mooiste plek van Bonaire.

De villa heeft een geweldig uitzicht over Bonaire, Klein Bonaire en de zee. Op de hoek van het terras staan 2 schommelstoelen en dit was vooral 's avonds ons favoriete plekje. Het appartement is schoon, ruim, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Buiten kun je heerlijk zonnen bij het zwembad, lunchen onder de porch en relaxen op de loungebanken. We hebben genoten!

Gereisd met partner in februari 2017

• 10a.s25-11-2015

Eén woord: "Geweldig".

Het begon al bij het boeken. Als je gewoon even snel wat wilde weten kon je mailen en of bellen met de eigenaar van de villa.. Bij aan komst vliegveld Bonaire stond Arnold ons op te wachten. Hij had geen haast want we konden gewoon eerst nog even boodschappen doen voordat we naar de villa gingen. Daar begon onze rustige vakantie al. Geen haast. Aangekomen bij de villa heeft Arnold alles rustig uitgelegd . Alles was netjes, schoon en gezellig aangekleed. Meer dan groot genoeg voor 4 volwassen personen. Alles er op en er aan zowel binnen als buiten. Buiten verschillende zitjes in en uit de zon. Het zwembad is lekker groot. Ook is het een geweldige ligging ten opzichte van vele tochtjes, mocht je die willen doen. Ook de auto mee huren is het beste wat we konden doen. Goedkoper kan je niet en de auto is in goede staat. Wij hebben verschillende keren een villa gehuurd, waarvan twee keer op Bonaire maar ik moet zeggen dat deze de mooiste, schoonste en gezelligste villa ooit was.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Villa Bonairevakantievilla info