Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Bonairegevoel in het Nederlands

Super vakantiehuis

annet
18-1-2009

Dicht bij het centrum (paar minuten lopen)en de zee (300 meter). Van alle gemakken voorzien. Prachtige ligging tuin en grote veranda om heerlijk op te relaxen

Gereisd Met partner in januari 2009

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bonairegevoel in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bonairegevoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.