Villa Bonaire Sunset Villa

21 reviews over Villa Bonaire Sunset Villa

• 2018
    9Viva bonaire08-05-2018

Heerlijk relaxt

Het is allemaal zo goed geregeld en de mensen zijn heel vriendelijk

Gereisd met partner in april 2017

• Oude reviews

10WB03-12-2017

AAA+ Locatie. Voor de 3e x geboekt ; op naar de 4e

Zeer ruim huis. Fraaie tuin. Prachtiger kamers met zeer goeie airco. Ijsblokjes machine. Directe toegang tot een eigen Huis Riff / Dive Site en Alle faciliteiten om perfect te kunnen duiken. De villa is zo mooi gelegen en daarnaast zo ruim van opzet dat je met een groep van 10 mensen ook elke keer nog een mooi rustig plekje kunt vinden op de ligbedden of de overdekte Patio. AAA+ Locatie !

• 10Alyssa23-11-2017

Moet wel het mooiste huis van Bonaire zijn.

Wat een huis! Wat een luxe, wat een ligging, wat een verwennerij. Je eigen koraalstrand, alsof de de zee privé voor de bewoners van het huis is. Elke dag eten aan de grote tafel of een keer niks doen op de ligstoelen, op drie meter van de zee! Een huis in een wijkje dat beveiligd is, met een beheerder die alles voor je doet. Vijf prachtige slaapkamers met airco en eigen badkamer. Een grote keuken waar je prima kunt koken. Bij aankomst stond er voor ons al koffie, appeltaart en ontbijt voor de volgende ochtend klaar. Eigenlijk wil ik niet te veel reclame maken voor dit huis, want kunnen we er dan de volgende keer nog wel in? Een ongelofelijke vakantie in een ongelofelijk mooi huis!

• 10Sandra Nobel15-11-2017

Een villa om verliefd op te worden

Deze villa is overcompleet, luxe, comfortabel, mooi, heeft een ideale ligging, een fenomenale tuin en is perfect voor duikers maar. Kortom. Erg fijn dus.

• 10Wendy IJsenbout (Duikvereniging Spondyle Den Haag)06-10-2017

Een mooie duikstek, gewoon in de achtertuin!

Wij als duikclub komen al 13 jaar op Bonaire, waarvan inmiddels 5 jaar in deze prachtige Sunset Villa. Aan elk detail is gedacht. En wat een ontvangst, bij aankomst in de villa een compleet gevulde koelkast, een hapje en een drankje voor de aankomst avond en voor de volgende ochtend een heerlijk ontbijtje. Bij Lambèr en Jacqueline staat de gastvrijheid hoog in het vaandel! Daarbij bevindt de Sunset Villa zich echt op een van de idyllische locaties van Bonaire met een van de mooiste duiksteks (Cliff) gewoon in de achtertuin. Deze duikstek heeft een verticale koraalwand die steil afloopt van 9 tot 22 meter, met een diversiteit aan onderwater leven, van juffer visjes Tm dikkopschilpaden en tarpoons. Kortom de ideale uitval basis voor ons als duikers, maar ook zeker voor niet duikers is deze Sunset Villa uitermate geschikt. Wij komen zeker volgende jaar terug en vieren dan ons 6 jarige jubileum in de villa, met een BBQ! - Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug -

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Pim en Nel Dijkema02-11-2016

De week van ons leven in Bonaire Sunset Villa...!!

Feestweek vanwege 45 jaar huwelijk. Met 3 generaties Dijkema. Nog nooit zo'n prachtig huis met tuin gezien op zo'n fraaie locatie. Ieder een eigen slaapkamer eigen douche en toilet. Alleen maar buiten gewoond. Eten met 5 volwassenen en 2 kleine kinderen aan die grote tafel boven de Caribische Zee met vis van de locale visser op de grote barbecue. Puur genieten. Het ontbreekt je aan helemaal niets. Alles klopt binnen en buiten. Trapje af en snorkelen maar. Zelfs Maud van 4 heeft de vele vissen, de schildpadden en een rog gezien. En de zorgzaamheid van Lamber is royaal en warm. Hij zorgt ervoor dat zijn gasten het 110 % naar hun zin hebben. Dat begint al met een goed gevulde koelkast bij aankomst. Een week die we niet snel zullen vergeten. Deze is bijgeschreven in onze top 3. Lamber en Jacqueline, heel hartelijk bedankt voor zoveel moois.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 10Jos11-10-2016

Formidabel

Gedurende 2 weken hebben we volop genoten van de prachtige villa. Het ontbrak ons werkelijk aan niets. Een volledig ingerichte keuken. Prachtige slaapkamers met mooie, nieuwe badkamers, schitterende terrassen, complete barbecue, spoelbakken voor de duikspullen inclusief droog - en opbergruimte. en niet te vergeten de mooie tuin. En...... de eigenaar, Lambèr, die regelmatig even kwam vragen of alles in orde was. Formidabel!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Wendy IJsenbout08-10-2016

1 van de mooiste duiksteks gewoon in je achtertuin

Wat een goede services geven deze huiseigenaren, al vanaf de luchthaven bij aankomst tot aan het vertrek. Regelmatig even een kort bezoekje of alles nog naar wens is en kleine onvolkomenheden werden direct adequaat opgelost. Ook staan de huiseigenaren open voor eventuele tips m.b.t. de villa en worden deze ter harte genomen. Wij verbleven tijdens orkaan Matthew in de Sunset Villa, gelukkig hebben wij behalve twee regenbuien en wat bewolkt weer er weinig van gemerkt, maar ook tijdens deze dagen, hielden de huiseigenaren ons prima op de hoogte van alle lokale informatie. Ik heb twee fantastisch weken in de Sunset Villa gehad en genoten van de mooie slaapkamer met badkamer, de mooie tuin met al het leven erin en het meest unieke ... 1 van de mooiste duiksteks gewoon in je achtertuin!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9anoniem29-11-2015

Heerlijk!

We hebben het weer heerlijk gehad in de Sunset villa. Alle ruimte om je eigen gang te gaan, maar ook om samen te zijn. Met grote tafels om lekker samen aan te eten bij een ondergaande zon. Het is rustige plek waar je alle ruimte hebt om met een grote groep ze zijn. Het snorkelen en duiken kan prima meteen voor de deur, we hebben schildpadden en veel verschillende soorten en kleuren vissen gezien, prachtig!

Gereisd met vrienden in november 2015

• 10wilma en Rob and friends19-07-2015

prachtvilla op een waanzinnig mooie plek!!!!

In dit huis kun je een heerlijke vakantie beleven ...vooral omdat het aan de knalblauwe zee ligt met een rif (met de mooiste vissen)zo voor de deur....Op het terras zie je de mooiste zonsondergangen en met een wit wijntje of een polartje is dat een waar feestje!!!Tel daar een zeer behulpzame eigenaar bij op en je hebt een te gekke vakantie op Bonaire!!!

Gereisd met vrienden in mei 2015

Villa Bonaire Sunset Villa info