Appartement
8,7

6 reviews over Appartement Bonaire Seaside in het Nederlands

Fantastisch verblijf in mooi appartement!

A
12-10-2018

Hele aardige en behulpzame mensen (vooral Irna!) bij de receptie. Prachtig ruim app met alle voorzieningen, jammer alleen in 4 pers app geen airco in woonkamer/ keuken. Slaapkamers heerlijk koel. Heel fijn klein zwembad om even te relaxen. Goede schoonmaak en schone handdoeken, bij evt vergeten door de poetsdame, vragen bij receptie en gelijk geregeld. Kunnen nog een hoop hotels wat van leren, de goede en vooral zeer vriendelijke service. Op loopafstand van Kralendijk. Veel goedkope heerlijke restaurants bijv Julians, Woodstock en Blennies, (auto nodig zit in hotel Buddy Dive). Huur een auto voor bijv uitstapje naar Sorobon strand, zeer de moeite waard. Bij v Tweel (AH) heerlijke goedkope broodjes en koffie, je kijkt je ogen uit in deze mooie supermarkt. Aan de overkant van Seaside zit een heerlijke chinees(groen geschilderde buitenkant),om daar te gaan eten erg ongezellig, afhalen ideaal. Kortom een zeer fijn verblijf gehad!!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Super appartement met alle voorzieningen

Arjan en Bianca
24-8-2018

Wij hadden kamer 101, een split level appartement. Beneden hal, slaapkamer, met terras, badkamer en kledingkast. Boven de zitkamer, grote keuken, eettafel en balkon met zeezicht. Zeeën van ruimte, balkon ruim genoeg om duikspullen op te hangen, maar deze lieten wij bij de duikschool ernaast (Dive Friends) hangen. Heerlijk zwembad (klein) om even in te dippen en op te frissen. Vriendelijke receptie, regelt van alles wat je nodig hebt. Let alleen wel op dat ze alleen in de ochtend aanwezig zijn (en op zondag gesloten) en vraag om de groene badlakens, deze zijn groter dan de blauwe. Top week gehad en wie weet gaan we nog eens naar Bonaire en dit appartement.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

WIlly Postma
28-4-2018

Zeer goed en schoon Appartement. Wij hadden geen zeezicht Maar die was op loopafstand 20 meter. Kralendijk op loopafstand 15 min, eden beach en coco beach 18min. Goed te doen ook al blijft het een warme onderneming Maar je loopt langs de zee. , dus genoeg te zien. Echt aan te raden. Goede bedden en compleet uitgeruste keuken. Geen enkel minpuntje.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super goed

Ab
18-11-2015

Mooi ruim appartement met een geweldig uitzicht. Keurig schoon. Fijn personeel en een geweldig uitzicht.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekend appartement

Roy
16-7-2012

Vijf dagen in dit appartement gezeten. Brandschoon met heerlijke grote balkons en zeer ruim appartement. Airco trekt de boel binnen 5 minuten koud. Staat gratis water, koffie, thee etc. Mooi uitzicht op zee, lekker zwembadje. Zwembad is klein, maar toch lekker dat het erbij zit. Ongeveer 5 a 10 minuten lopen naar centrum van Kralendijk kan je mooi langs het water lopen. Autoverhuur om de hoek, net als haven met mooi strand en alle andere benodigdheden.

Gereisd Met partner in juni 2012

mooi uitzicht

stephanie
24-5-2011

Het is een ruim appartement met mooie strakke inrichting. Het uitzicht is mooi en de ligging is uitstekend, het centrum op loopafstand!

Gereisd Met partner in december 2010

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bonaire Seaside in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bonaire Seaside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.