Appartement

2 reviews over Appartement Bonaire Sea View in het Nederlands

Topplek!

Kim Gritter
11-1-2012

Wat heb ik een geweldige vakantie gehad in het appartement van Wietze, de vriendelijke en gezellige heer des huizes. Ik verbleef er 3 weken in mijn eentje, maar heb mij geen minuut verveeld. Het is volledig ontspannen op de veranda, met fantastisch uitzicht. Je kan je er niet anders dan direct thuis voelen. De ligging is goed, al is een auto wel handig.

Juist omdat het iets van het centrum Kralendijk af ligt kwam ik tot rust. Op en top genieten. Ik kan niet wachten om opnieuw dit appartement te boeken. Dus Wietze, zeker tot ziens! :)

Gereisd alleenreizend in januari 2012

voor herhaling vatbaar!!

Ien
14-4-2011

Schitterende plek om te vertoeven! Mooi, ruim appartement met weids uitzicht over Bonaire en de zee. De tuin is een klein paradijs.... Ruime, goed ingerichte keuken. Goede bedden, ruime badkamer. Voor herhaling vatbaar!!

Gereisd alleenreizend in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bonaire Sea View in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bonaire Sea View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.