Appartement

1 review over Appartement Bonaire Sea View in het Nederlands

Heerlijk verbleven!

Goele
18-11-2012

Dit appartement is een perfecte uitvalsbasis om te gaan duiken op Bonaire. Het huis en de tuin met het mooie uitzicht maken het moeilijk om jezelf tot actie te brengen want het is zalig toeven op het terras.... Het is zeer rustig doch centraal gelegen en de vrolijke gastheer is steeds bereid om je over de betere duikplekken in te lichten en de praktische weetjes van het eiland. Absoluut een aanrader!

Gereisd met vrienden in november 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bonaire Sea View in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bonaire Sea View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.