Prachtig appartement met geweldig uitzicht

Review geschreven door M & M

Prachtig appartement met geweldig uitzicht

M & M,
29-12-2010

Ruim en compleet uitgevoerd appartement met een mooie tropische tuin en geweldig uitzicht over Bonaire en de zee. Mooie tuin met veel vogels en jonge leguanen. Door de houten schuifwand krijg je een geweldig ruim buiten woongedeelte. Ruime slaapkamer met aangrenzend een badkamer. Alle ruimtes voorzien van fans en de slaapkamer ook van een airco maar door de shutters met gaas! waait het lekker door. Grote keuken die zeer compleet is ingericht. Ruim terras met lekkere ligstoelen!

Gastvrije gastheer; vertelt waar de mooie plekjes zijn, waar je mooi kunt snorkelen e.d. en zorgt voor een broodje en drinken als je op zondag aankomt en je dus de volgende ochtend kunt ontbijten! Een aanrader!

Gereisd met partner in december 2010