Appartement Bonaire Oceanfront (Sun Oceanfront)

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag32°27°
Appartement Bonaire Oceanfront (Sun Oceanfront)
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Bonaire Oceanfront (Sun Oceanfront) voor je op een rij gezet:

WTC.nl

66 reviews over Appartement Bonaire Oceanfront (Sun Oceanfront) in het Nederlands

Elise
29-10-2015

Wat een heerlijk hotel! Ik verblijf hier ieder jaar en steeds weer super! Lekker centraal gelegen en je kunt bijna overal naartoe lopen. Ideaal! Ze hebben sinds kort ook een sterk verbeterd internet systeem! Ook belangrijk!

uitstekende plek!

C.Oudijk
22-10-2015

Prima appartement, schoon, alle keukenspullen aanwezig, goede airco.

Fantastisch uitzicht, heerlijk zwembad, aardige en behulpzame beheerders.

Goede locatie, tegen centrum aan. Schuin aan de overkant kun je een fiets, ebike of scooter huren.

supper naar ons zin gehad

anja oevering
9-10-2015

zeker doen is echt super

TOP, beste locatie

Jack
3-7-2015

Gedurende 10 dagen genoten in het appartement en alles er om heen . In Kralendijk, aan zee en heerlijk zwembad. Kortom SUPER!! En vooral niet te vergeten alle medewerkers van Sunrentals die altijd voor je klaar staan met goede adviezen etc.!

super appartement !

NEIL DE POORTER
26-4-2015

Wederom een 4 persoons appartement geboekt en deze keer hebben wij gekozen voor een 2 slaapkamer appartement ondanks dat wij maar met tweeën waren , simpelweg omdat ik snurk .

Wat een verademing was dit , 115 m2 ruimte met een groot terras met een weits uitzicht over de oceaan en Klein Bonaire.

Alles was aanwezig in het appartement en elke dag spic en span schoongemaakt .

Zo'n 4 persoons appartement is een absolute aanrader , zeker wat prijs versus prestatie betreft.

De medewerkers van verhuurder die kantoor op het terrein hebben zijn elke dag aanwezig en geven zeer waardevolle informatie en helpen op welke manier dan ook .

Los hiervan is de loopafstand naar de hoofdstraat slecht 3 minuten over de boulevard en zijn de Bonairianen super vriendelijk en zeer behulpzaam.

Kortom , Ocean Front Appertments , is een absolute aanrader en wij komen zeer snel weer terug naar appartement nummer 7 !!!

Zeer prettig verblijf !!

Jaap
17-6-2014

Mede door de erg behulpzame medewerkers Rianne, Bauke en Huub ontzettend genoten van mijn verbijf op Bonaire

Bij een volgende reis naar Bonaire zeker weer naar Ocean Front !

Perfect uitzicht met ondergaande zon, horeca om de hoek, ruim appartement ,mooie badkamer, ruim terras, snorkelen voor de deur, watertaxi naar Klein Bonaire etc. etc.

Top accomodatie met perfecte ligging

anja
10-12-2013

Een geweldig appartementencomplex, klein schalig, op een toplocatie. Uitzicht op zee en op loopafstand naar het centrum. Ruime kamers, goede bedden en uitstekende service. Wij missen Bonaire nu al en gaan op zeker nog een keertje terug naar dit appartement.

Super Plek

M.Weissman
18-9-2013

Oceanfront Appartments zijn echt geweldig! Ik ben hier met mijn gezin (1kind) 20 dagen geweest en wij hebben het hier fantastisch naar ons zin gehad! Prachtige uitzicht over zee terwijl je heerlijk ligt bij het het zwembad. Je kunt vanuit je appartement meteen gaan duiken in de zee en ook kun je hier een duikcursus volgen! Maar al duik je niet het is gewoon ideaal gelegen zwembad en zee voor de deur het het centrum van Bonaire ,met al haar leuke restaurantjes en winkels , op loopafstand (5 min)

De badkamer was net vernieuwd en zag er super goed uit! ruime woonkamer met keuken en grote koelkast! Indien gewenst elke dag schone handdoeken en er wordt elke dag even een bezem door het appartement gehaald en een kleine schoonmaak gedaan en de bedden worden recht getrokken en indien nodig verschoond!

Kortom alles voor een perfecte vakantie en voor de juiste prijs!!

Ik kom hier zeker terug.

Bedankt reisorganisatie voor ons fijne verblijf bij jullie!

Betaalbaar en mooi uizicht

Driepersoonsbed
25-8-2013

10 dagen hier verbleven. Mooie view van balcony, goed gesitueerd. Ondanks ontbreken ondiep gedeelte in zwembad vermaken kinderen zich hier prima

Low Budget Resort: Uitstekende ervaring

A.Mooij
13-8-2013

Appartement Bonaire Oceanfront *** is gelegen op een uitstekende locatie vlakbij het centrum van de wereldstad Kralendijk. Het is een (wat) ouder complex, de prijs is zonder meer laag te noemen. Als je luxe wilt, moet je gewoon hier niet zijn en elders een (veel) duurdere hotelkamer huren. Het was schoon en de bedden werden keurig opgemaakt. De charme van Bonaire is de natuur. Dat er dan wel eens ergens een leguanendrolletje ligt (sporadisch) hoort daar gewoon bij. Wij vonden het leuk om die beestjes in levende lijve te mogen aanschouwen. Verder zitten wij niet op Bonaire om de hele dag in de hotelkamer te verblijven. Lekker snorkelen, lekker kayakken, lekker naar het strand, brommertje huren, noem maar op. Genoeg te doen. Uiteraard is Bonaire geen Aruba; het is geen spannende party bestemming. Maar dat kun je weten als je er heen gaat.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bonaire Oceanfront (Sun Oceanfront) in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bonaire Oceanfront (Sun Oceanfront) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.