Appartement Bonaire Oceanfront (Sun Oceanfront)

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag32°27°
Appartement Bonaire Oceanfront (Sun Oceanfront)
8,9

6 tips over Appartement Bonaire Oceanfront (Sun Oceanfront)

NEIL DE POORTER, 26-4-2015

Neem een 4 persoons appartement vanwege de ruimte , inrichting en uitzicht !

Wij adviseren nummer 7 aan te vragen daar dit appartement vergeleken met de andere appartementen het beste en leukste is ingericht .

janedrea, 7-4-2014
Een begaane grond verdieping kamer is erg leuk. Je kan er zo naar het zwembad lopen.
A.Mooij, 13-8-2013

- Brommertje huren (met full Insurance!)

- Big Foot excursions

- snorkelen

- vissen

- donkey sanctuary

We hebben een aantal aanbieders voor Bonaire Oceanfront (Sun Oceanfront) voor je op een rij gezet:

Toos & Ruud, 5-10-2012

Ga eens lekker in zee zwemmen, de tuin ligt aan de boulevard en je kunt dan ook heerlijk in zee gaan zwemmen zonder ver te lopen. Kralendijk zelf met allerlei winkeltje en restaurantjes ligt echt op loopafstand. Met hooguit 5 minuten sta je middenin Kralendijk. Het is dan ook de moeite waard om verschillende restaurantjes te proberen. En vergeet vooral Gio’s, de IJssalon niet!

We hebben echt een geweldige vakantie gehad en willen hier graag weer naar terug.

Willem Oldenburg, 13-5-2012

Als je het hek bij het zwembad uitloopt en je gaat 50 mtr. naar rechts, kun je via een betonnen piertje gemakkelijk in zee komen om te snorkelen - duiken of te zwemmen, je komt er de prachtigste vissen en zeedieren tegen.

Ga je naar links, dan is het 200 mtr. naar de houten pier, waar de watertaxi naar Klein Bonaire vertrekt met als schipper Henk.

Bart & Annelies Zeeman, 28-10-2011

- Washington Slagbaai National Park ~halverwege gezellig klein restaurant met super vriendelijke bediening.

- Mangrove Info Centre voor een Kayaktour

- Donkey Sanctuary

- Zoutpannen

- Snorkelen; Karpata, 1000 steps, Windsock

- Eten; CityCafé, RumRunners en een ijsje toe bij Gio's!