Géén boekingskosten
BonaireBonaireBonaireAppartementen BonaireAppartement Bonaire Oceanfront Apartments

Bonaire Oceanfront Apartments

Appartement
BonaireBonaireBonaire

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Bonaire Oceanfront Apartments voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 103 reviews
+30/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 103 reviews
  • 7.7Inrichting
  • 8.9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

103 Reviews over Bonaire Oceanfront Apartments

• 9Peter22-12-2019

Heerlijk verblijf in 2-bedroom appartement . Lekker zwembad voor de deur en de stad op loopafstand. Uitzicht fenomenaal. Voor andere activiteiten raden wij een auto aan (hadden de dames van Sunrentals zo geregeld). Werkelijk fantastische vakantie gehad. Wij sparen nu al voor de volgende keer

• 10Batia19-12-2019

Ik wil weer terug!

Kleinschalig complex. Geweldig uitzicht. Ik zat beneden en kon zo naar het zwembad lopen vanaf mn terras. Rustig. Alles op loopafstand. Lekkere douche. Lekkere bedden. Lieve staff. Kortom genoten. AYO Schatjes!

• 10Pieter van der stad22-11-2019

Huisje,auto en duiken!

Met drie vrienden op duikvakantie. Auto en duikpakket ook door sunrentals geboekt, ideaal want zag zelf door de bomen het bos niet meer door de hoeveelheid aanbieders. Leuke week gehad. s avonds drankje en hapje in de stad, alles te voet gedaan. Overdag met de auto duiken touren. Kortom: aanrader!

• 10Johan B.21-11-2019

Niet twijfelen, gewoon doen! Top plekje!

Top locatie, kan niets beters wensen. Zeker niet voor de prijs die je betaald. Je loop zo overal naartoe en toch is het complex een oase van rust. Leuke interactie met personeel en andere gasten (indien gewenst). Tegenover in de straat hebben we fietsen gehuurd en daarmee de rest van het eiland verkend. We genoten van het adembenemende Lac bai en de route naar het noorden langs 1000 steps is ook prachtig!

Team SunRentals, eigenaar, 21-11-2019

Fijn dat jullie zo genoten hebben. De fietsen waren voor jullie een uitkomst, wij zouden er liever een motortje op zetten met deze wind! hahaha Bedankt voor de dikke vette 10!

• 9Marije Briede26-10-2019

Kortom Fantastastisch

Wat een heerlijk verblijf hebben wij wederom gehad bij Bonaire Oceanfront! (5de maal gelogeerd hier) Heerlijk appartement met fantastisch uitzicht over de zee! Lief personeel , super zwembad ! Je loopt zo van het zwembad ( even oversteken ) de zee in waar je meteen kan beginnen met snorkelen om het onderwaterparadijs van Bonaire te bewonderen of meteen te gaan duiken. Om de hoek zit “Kaya Grande “ de winkelstraat met allemaal leuke winkels barretjes en restaurantjes op loopafstand! Wat ons betreft een absolute aanrader☀️

• 9yvonne25-10-2019

aanrader

Leukste: top locatie! Fijn appartement en kundige duikschool. Behulpzaam personeel

Team SunRentals, eigenaar, 21-11-2019

Hopelijk kom je snel weer eens bij ons overnachten en duiken! Bedankt voor het delen van je ervaring!

• 10Renate23-10-2019

Altijd goed

Ik bezoek SunRentals regelmatig. Kom ongeveer 2 keer per jaar op Bonaire. Altijd gezellig met een kopje koffie bijkletsen met de dames van kantoor. Ook de schoonmaaksters zijn altijd hartelijk en maken goed schoon. Om de dag schone handdoeken. Ik zit de avonden op het prive terras in alle rust te genieten van de fantastische temperatuur op bonaire en een goed boek. Ik kom helemaal tot rust. Restaurants op loopafstand. Cuba companie en It rains fishes zijn mijn favorieten. En een ijsje bij Gio's natuurlijk! Leuke nieuwe meubels en lampen in de appartementen!

Team SunRentals, eigenaar, 21-11-2019

Dankjewel dat je je ervaringen met ons en andere gasten deelt Renate. Tot snel weer! (In december pepernoten bij de koffie!)

• 10rayska23-10-2019

Best Place on Bonaire

Hele mooie modern ingerichte kamers. Mooie ocean view , zwembad voor de kinderen super leuk

Team SunRentals, eigenaar, 23-10-2019

Dankjewel voor deze beoordeling! Leuk te lezen dat je onze nieuwe inrichting leuk vindt! Voor de kindjes zullen we volgend jaar weer de opblaasflamingo's klaar hebben staan!

• 8Patrick Z.16-10-2019

Aanrader

Zeer vriendelijk personeel en een leuke schoonmaakster! Goede ligging aan de kade met veel barretjes en restaurants op loopafstand. Om te snorkelen hoef je de straat maar over te steken! Ook is er een prima zwembad aanwezig met ruim voldoende ligbedden. Het appartement is erg ruim en schoon, maar zou hier en daar wel wat klein onderhoud kunnen gebruiken. Al met al een prima accommodatie, aanrader!

Team SunRentals, eigenaar, 22-10-2019

Dankjewel voor je review Patrick! Hopelijk tot een volgende keer!

• 8Willie16-10-2019

helemaal mooi

geweldige locatie met schitterend uitzicht, ruim appartement, dichtbij alle verschillende eettentjes en barretjes. we werden zeer goed ontvangen door het personeel die op ieder moment onze vragen beantwoordden. Tip: koop muggenspray maar dit geldt voor het hele eiland

Team SunRentals, eigenaar, 16-10-2019

Dankjewel voor je review Willie. Wij zijn ook erg blij met onze locatie! Tot een volgende keer!

Appartement Bonaire Oceanfront Apartments info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kaya Grandi 65, 55100