Appartement Bonaire Oceanfront Apartments

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°26°
Appartement Bonaire Oceanfront Apartments
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Bonaire Oceanfront Apartments voor je op een rij gezet:

Laatste review

Aanrader!

Jennifer,
23-11-2018

Bij aankomst laat in de avond stond er een welkomstpakketje klaar. Heerlijk na zon lange reisdag! De volgende dag het leuke personeel ontmoet en onze eerste duijk gemaakt. Geweldig! Daarna kregen we de auto die de dames van kantoor voor ons geregeld hadden om lekker het eiland te gaan ontdekken. Oceanfront Apartments was voor ons de perfecte uitvalsbasis.

Kenmerken

23-11-2018

Relaxed Bonaire

sil,
6-11-2018

Na even aclimatiseren zijn we hellemaal gewend geraakt aan de cultuur. apartement eenvoudig maar de ligging maakt alles goed.

Mooi verblijf op een schitterende

Fons,
27-10-2018

Mooi verblijf en zeer vriendelijke beheerders. Woning is/wordt netjes onderhouden. Ik ben uitermate tevreden!!

prima verblijf

ron,
12-10-2018

warm weer warm water nietaltijd goed

Paradijs op Aarde.

vanBeek,
10-10-2018

Na Curacao is Bonaire een Oase van rust. Oceanront Appartments is de kers op de taart. Het was geweldig! Wordt vervolgd!

Eef, eigenaar, 13-10-2018
Het was leuk om jullie bij ons te gast te hebben! Zo fijn dat jullie genoten hebben. En wij wisten natuurlijk al lang dat Bonaire een paradijsje is ;) Tot gauw!

ocean front appartement, top

arend jan,
22-9-2018

perfect gelegen aan zee. zwembad voor het appartement. luchthaven service. schoon en vriendelijk personeel

Geweldig verblijf!

Renate,
21-9-2018

Super verblijf gehad! Perfecte locatie, leuke appartementen, schoon en van alle gemakken voorzien. Een goede duikshop op het terrein en prachtig kunnen duiken en snorkelen voor de deur.

Eef, eigenaar, 28-9-2018
Hoi Renate, leuk om te lezen dat je zo genoten hebt van het snorkelen en duiken op Bonaire. En dat nog wel bij de appartementen voor de deur! Gedurende je verblijf was het zwembad onder renovatie, maar de laatste dagen heb je alsnog van het vernieuwde zwembad kunnen genieten. Des te leuker om te zien dat je het een 10 geeft! We zien jullie graag weer eens terug!

Aanrader en zeker nog een keer

Tjerk van Kampen,
4-7-2018

Gezellig ontvangst, werden bij aankomst wegwijs gemaakt over de faciliteiten. Zwembad grenst aan de appartementen maar doordat er grind ligt gaan kleine kinderen er niet alleen naartoe. Leuke sfeer in het appartement en van alle gemakken voorzien. Zeker waar voor het geld. Parkeerplaats voor de deur. Centrum op loopafstand. Dicht bij strandjes.

Het appartement was geweldig ! Super seaviews !

Jan Willem,
4-7-2018

Bonaire is geweldig. Leuke restaurants, super duiklokaties, vriendelijke mensen.

Appartement gewoon heel leuk. Alles er op en er aan. Ligging perfect. Vriendelijke licht eigenwijze staf, best grappig.

Zodra je het complex(je) betreedt ben je volledig in rust , niet alleen het uitzicht vanaf je balkon over de de zee en klein Bonaire maar ook omdat het zeer mooie en goed ingerichte appartementen zijn .

Wij kozen uiteraard voor een hoekapartement vanwege een eerder verblijf .

Op het eigen terrein kan je de pick~up parkeren en is er het kantoor met lieftallige dames die werkelijk alles over Bonaire kunnen vertellen en dus perfecte tips kunnen geven .

Kralendijk is op loopafstand , 4 minuten. waar de vele restaurants en kroegjes zijn .

Ons verblijf was wederom super zodat wij in november zeker weer terug komen en weer hetzelfde apartement hebben geboekt !

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bonaire Oceanfront Apartments in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bonaire Oceanfront Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.