Vakantiehuis Bonaire Lagoen Hill

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

48 reviews over Vakantiehuis Bonaire Lagoen Hill

• 4marijke de vries08-01-2015

niet leuk voor honnymoon!!

we zijn een week in Lagoen Hill geweest op nummer 17. dit was niet echt naar onze verwachtingen als je de plaatjes ziet op het internet. we konden alleen buiten zitten want als je binnen komt moet je op je bed zitten.voor onze huwelijksreis hadden we van de accomodatie veel meer verwacht. onze vlucht had vertraging ( wat kan gebeuren) we kwamen laat aan en niks in het huisje alleen maar water. na een lange vlucht en winkels al dicht zijn wil je toch wel iets nuttigen maar nee het werd water tot de volgende ochtend. de andere huisjes van Lagoen Hill zien er leuker uit. het is wel een erg lekkere rustige omgeving.

Gereisd met partner in december 2014

• 7Serena09-10-2014

Fijne rustige plek

De ligging van Lagoen Hill is centraal op het eiland. Een vervoersmiddel is wel nodig voor alles. Wij waren erg blij met onze scooter. Onze studio was netjes, de bank zat niet zo fijn maar de bedden waren prima en er was alles wat we nodig hadden. De wijk is rustig op wat blaffende honden na. Het zwembad was rustig en schoon alleen de ligbedden doorgezakt. Verzorging van handdoeken en beddengoed was prima, gedaan door Barend, een vriendelijke en behulpzame man.

Gereisd met partner in september 2014

• 1G Spoor07-09-2013

Zeer matig

Bungalow met veel achterstallig onderhoud, lekkage, defecte airco en andere gebreken. De beheerder heeft meer “oog” voor haar

brillenwinkel, kortom ze doet weinig om met oplossingen te komen. Wat ze wel goed kan is “rekken”. Rekken en uitstellen zodat de

reparaties niet hoeven worden uitgevoerd. Meerdere gebreken bestonden al langere tijd dat was duidelijk te zien. Waarschuwing voor U

“weet waar U aan begint”. Kijk liever verder naar een andere locatie, er zijn zoveel mooie te vinden op Bonaire!!

vakantieopbonaire, Eigenaar, 25-12-2013

Geachte heer, mevrouw, Ik wil u bedanken voor uw beoordeling. Lagoen Hill Bonaire telt ongeveer 70 vrijstaande vakantiehuizen en een aantal geschakelde appartementen. Naast permanente bewoning en verhuur via onze website vindt er ook particuliere verhuur plaats. We vinden het jammer dat uw verblijf op Lagoen Hill niet is bevallen. Echter zijn er ook bungalows die geen achterstallig onderhoud hebben.

Gereisd in januari 2013

• 5dagmarholm15-07-2013

Matig

Bonaire is een prachtig eiland en de eigenaresse is erg aardig, echter zou ik het appartementen complex niet aanraden aan andere mensen. We hadden regelmatig geen of geel water en alles was basic, bijna van primitieve aard. Wel fijn dat er bij het zwembad wifi was.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Bianca14-05-2013

Wederom genoten!!

Voor de 2e maal hebben we een studio gehuurd op Lagoen Hill. De service werd verleend door Tineke en was buitengewoon goed!! Om de andere dag werd de hele studio schoongemaakt en van schone handdoeken/beddengoed voorzien! De auto (pick-up) is een genot bij het duiken, alle spulletjes achterin en duiken maar! Over 2 daagjes helaas naar huis, maar we komen heel snel terug! Lagoen Hil is een aanrader voor rustzoekers.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Servatius12-03-2013

Rustig bungalowparkje op mooi Bonaire

We zijn net terug van 12 dagen Bonaire en hebben het heerlijk gehad op Lagoen Hill. Ik ben mij er van bewust dat geen enkel huis er hetzelfde is dus misschien hadden wij geluk. We hadden een ruime bungalow (71B) met mooie veranda en tuin. Inrichting was zeer compleet en in goede staat en de directe omgeving was heel stil.

Els was bij aankomst aanwezig om ons welkom te heten en de sleutels te overhandigen. Zij was niet vaak aanwezig in de front office maar was wel altijd telefonisch bereikbaar voor eventuele vragen.

We kwamen vlak voor de carnaval waardoor er 6 dagen geen service was. Gelukkig hadden we genoeg handdoeken op voorraad. Echter na die zes dagen, tijdens ons hele verblijf (12 dagen totaal), geen schoonmaker gezien en geen bedden verschoond. Wel 1 x schone handoeken gevonden.

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op Lagoen Hill en hebben vooral genoten van het mooie Bonaire, zowel onder water als boven water.

Gereisd met partner in februari 2013

• 2maria04-12-2012

verschrikkelijk

lagoen hill bonaire is smerig,armoedig.Zwembad is te vies om te gebruiken. Ook de omgeving is niet wat ik dacht. Dit nooit meer.

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Dineke Gerrits27-08-2012

Fantastische Plek

Het ultieme vakantiegevoel niets moet alles mag

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 3tina02-08-2012

dit nooit meer

zeer slechte kwaliteit appartement. drama, airco smerig en stank. Douche werkte niet goed. weinig ruimte in appartement. veel spullen waren kapot. wifi werkte niet goed, eigenlijk bijna nooit. afgelegen plaats, je bent gedwongen een auto te huren. Eiland is saai en smerig. enige place to be, de hotel resorts , daar is nog iets te beleven op dit verder saaie saaie eiland.

Gereisd met partner in februari 2012

• 8Esther 310114-06-2012

Rustig en eenvoudig

Lagoen Hill is een combinatie van huizen die permanent bewoont worden en vakantie optrekjes. Dit geeft een woonwijkachtige sfeer. Els beheert de vakantiewoningen en is dan ook bij aankomst aanwezig om je te instrueren en welkom te heten. De front office word van ma t/m vrij van 08.00-12.00 bemand. Er word 1 keer per week schoongemaakt en op ma, wo en vrij dag worden de handdoeken gewisseld. Wij verbleven via een touroperator in een superior studio. Door de ligging is het zeer onwenselijk om hier zonder een huurauto te verblijven

Voordelen: - goede zorg en geduldige tips van Els - rustig zwembad - gratis wifi - grote koelkast - fijne boxsprings - ruime porch met zitjes

Op de koop toe nemen: - geen kussens voor ligstoelen zwembad - insecten (vooral als je er net bent word je gestoken) - knullige douchekop en ophanging - andere mensen nemen handdoeken mee uit appartement en kleine distelbolletjes gaan er in de was niet uit - Wifi alleen ontvangst bij zwembad - Niets te koop op park

Gereisd met partner in mei 2012

3 tips over Vakantiehuis Bonaire Lagoen Hill

• Rona , 02-02-2012

Als je op Bonaire bent, bekijk dan absoluut het natuurpark bovenin Bonaire. Die is werkelijkwaar prachtig. Neem daar a.u.b. de tijd voor zodat je ook goed alle dieren kunt bekijken. Wij kregen de tip, als je langer dan 1 week naar Bonaire gaat, om dan de omliggende eilanden ook te bezoeken, omdat die ook erg mooi zijn.

• Servatius, 12-03-2013

Check van tevoren goed of het stopcontact 110 V of 220 V is. In ons huisje zaten beide stopcontacten naast elkaar zonder dat was aangegeven wat het voltage was. Zelfs op de Amerikaanse contactdoos stond 220 V. Dit hadden wij niet verwacht waardoor onze omvormer (van 110V naar 220V) doorbrandde.

• marijke de vries, 08-01-2015

Berend die komt iedere dag even langs om een praatje te maken en leuke tips te geven. prima !!

0 vragen over Vakantiehuis Bonaire Lagoen Hill

Vakantiehuis Bonaire Lagoen Hill info