Bed and Breakfast Bonaire Inn

Bed and Breakfast Bonaire Inn

8Fantastisch

Bonaire, Bonaire, Bonaire

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Bonaire Inn?

8Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

2 reviews over Bed and Breakfast Bonaire Inn

• 2017
      9Marijke en Cees26-12-2017

Erg goed

Een gezellige plek om heerlijk van je vakantie te genieten. Wij zaten in een studio, lekker ruim , elke dag werd het schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Vriendelijk personeel en gastheer. Heerlijk,vlak bij de boulevard en stad. Wij komen zeker terug

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

7Weesp23-07-2007

Goed hotel voor overnachting als je bonaire een dag of twee gaat bezoeken alles wat je nodig hebt is er aanwezig en ligt net buiten centrum van Kralendijk.

Gereisd met vrienden in mei 2007

0 tips over Bed and Breakfast Bonaire Inn