Appartement Bonaire Fun

8.6Fantastisch

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
Naar vluchttijden

44 reviews over Appartement Bonaire Fun

• 2018
    8anja van berkum26-12-2018

Zeker voor herhaling vatbaar :)

Eenvoudige appartement maar alles wat je nodig hebt is er.prima loopafstand naar het centrum. heel hartelijk onthaal bij de accomodatie en heel behulpzaam om je wegwijs te maken op het eiland.ook heerlijk ontbijt en mexicaans eten :) tegen over het appartement.Prijs ?kwalitiet prima in verhouding .

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9H.Dekker18-11-2018

Heerlijk kleinschalig parkje.

Niet alleen voor duikers.Irene en Ronald Hele aardige mensen en gevoel voor service.De mannen achter de bar en in de kombuis zijn ook prachtige mannen. Wij zijn geen duikers en dat merk je wel op Bonaire iedereen die wij zijn tegengekomen duiken.Zijn ook vaak niet de gezelligste mensen, komt waarschijnlijk door het zoute zeewater.Gedag kon er vaak niet vanaf.Verder hebben wij ons goed vermaakt er is mooie promenade die geheel doorloopt naar Kralendijk. Leuke winkeltjes enz enz....

Gereisd met partner in november 2018

• 9Margriet29-04-2018

Fantastische vakantie gehad

Geweldig ...Mooi heerlijk temperatuur relax rustig helder water lekker warm mooie vissen gesnorkeld En we zaten in Hamlet Oase mooi huisje keurig schoon lekker zwembad en vlakbij de zee

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Ben en Monique Kastermans30-03-2018

Een fijn relaxed en gemoedelijk parkje

Bonaire Fun is een heerlijk klein rustig complex. Wel eenvoudig, maar alles wat je nodig heb is aanwezig en werkt, met goede bedden, en veel privacy. Airco en een ventilator zijn in alle appartementen aanwezig. De eigenaars Roland en Irene , en het personeel staan altijd voor je klaar en geven jou die informatie die jij nodig heb. Ook zijn ze heel vriendelijk en niets is hen teveel. Schuin aan de overkant bevindt zich de Dive Hut, die een gezellige bar heeft, en af en toe zijn daar ook thema avonden voor diner waar je je vrijblijvend voor kan inschrijven, en heb je geen zin om zelf voor het ontbijt te zorgen, dan kan dat ook bij de Dive hut voor een klein prijsje dit complex hoort namelijk bij Bonaire Fun. Voor duikers hebben zij een hele goede afspraak met de duikschool Wannadive, en alle faciliteiten hiervoor zijn aanwezig. Kortom een fijn relaxed complex waar wij graag terug komen.

Gereisd met partner in maart 2018

• 2017
    10ineke rosbak18-05-2017

cosy plekje

kleinschalig appartement complex alles wat je nodig hebt is aanwezig. Gastvrije eigenares die je haar liefde voor haar eiland goed overbrengt. Van bonaire ben ik gaan houden en hoop er ooit weer eens terug te komen.

Gereisd met vrienden in april 2017

• Oude reviews

10michel fleer23-12-2015

Bonaire Fun is een prima en eenvoudig appartementencomplex, met goede voorzieningen zoals een goede airco, warm en koud water, zowel 110V als ook 220V, goede bedden, een badkamer met wc en douche. Naast de voordeur heb je een prive-terras met een tafel, stoel en bank waar je 's morgens heerlijk kunt ontbijten. Het personeel is hulpvaardig, gastvrij en vriendelijk. Echt iets voor rustzoekers, duikers en zonaanbidders. De eigenaren hebben geen manana, manana mentaliteit. Vertel dat je een kapot lampje hebt en je krijgt meteen een nieuw lampje mee of zo u wilt door hun dezelfde dag nog vervangen. Zowel personeel als de eigenaren zijn service gericht en doen er alles aan om uw volgende vakantie weer bij hun te boeken. Tot slot zijn de eigenaren Nederlands.

Geen ervaringen met kinderen, maar ik geloof direct dat dat ook goed zit.

Alleen gereisd in december 2015

• 7P12-10-2015

goed maar eenvoudig

Net terug van een week verblijf in een appartement. Eenvoudige maar compleet appartement. Heel veel schaduw bij het appartement en een lekker terras. Geen lawaaiige omgeving, heerlijk rustig. Handdoeken werden na 4 dagen verschoont, verder niet. Geen tussentijdse schoonmaak. Toiletpapier (1 rol) was bij aankomst aanwezig, maar als het op is moet je zelf een nieuwe rol kopen. Het appartement beschikt over een zonnedak, maar hier stonden geen ligbedjes of stoelen zodat deze niet te gebruiken was. Het zonnedak biedt ook geen schaduwmogelijkheid. Het zandstrand ligt op 10-15 min. lopen bij Eden Beach waar je ook lekkere strandbedjes kunt huren. De zee is op 2 min. afstand lopen, maar hier kun je niet echt zwemmen. Centrum is goed te belopen op 15 min. afstand. Bonaire is een prachtig eiland!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8patricks16-07-2015

goede plek om te verblijven!

Net terug van een een verblijf op Bonaire bij Bonaire Fun. Eenvoudig appartementen complex maar wij vonden het zeker een goede plek om te verblijven. Goed prijs kwaliteit verhouding. Het is een omheind complex in een woonwijk waar meerdere appartementen naast elkaar zitten. Door hoge palmstruik genoeg schaduw bij je appartement. Zitje voor je appartement waar je lekker kunt ontbijten. Ramen hebben allemaal horren. Doordat ze een beveiliging voor de horren hebben gemaakt middels stangen kun je als je weggaat de ramen open laten. Ook goede airco aanwezig. Aan de overkant van de weg zit de receptie met erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij mochten de dag van vertrek gewoon in ons appartement blijven! TOP! complex ligt ong 15 minuutjes lopen van het centrum, maar je kunt lekker langs het water lopen. De zee en duikschool is 2 minuten lopen, waar je ook prima kunt snorkelen.al met al een leuk verblijf op Bonaire. Mochten we nog een keer gaan dan zullen we zeker weer Bonaire fun gaan!

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Ben en Monique Kastermans23-03-2015

Een rustig en fijn appartementencomplex

Bonaire Fun is een eenvoudig appartementen complex waar het heerlijk vertoeven is. Het personeel en de eigenaren Irene en Roland zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij komen er nu voor de 6e keer, en het bevalt ons nog steeds prima. Voor duikers en kiters is het er ideaal want zij hebben buiten 2 spoelbakken om, ook een afgesloten ruimte waar je veilig je duik en kite apparatuur kan achterlaten, en voor duikers wordt door de duikschool Wannadive flessen met lucht en nitrox geleverd. Ook is het mogelijk om via de eigenaren een auto te regelen, wat op Bonaire erg verstandig is, omdat er geen openbaar vervoer beschikbaar is. Schuin aan de overkant is de Dive Hut gelegen dit is van dezelfde eigenaren, hier bevindt zich de receptie, een gezellige bar en een restaurant gedeelte waar je kan ontbijten en er wordt regelmatig een thema diner avond georganiseerd zoals een BBQ en Thai. Bonaire Fun en de Dive Hut zijn samen een gezellig komplex waar het goed vertoeven is.

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Jan29-01-2015

Prima plek onder de zon!

Bonaire Fun is een low budget verblijf. Centraal gelegen, schoon, prima voor een strand, snorkel of duikvakantie. Prima bedden, goede airco en warm water. Bij de Dive Hut aan de overkant kan je ontbijten, een drankje nemen en we bevelen de bbq aan. We komen zeker terug. Jan en Ina

Gereisd met partner in januari 2015

6 tips over Appartement Bonaire Fun

• Ben en Monique Kastermans, 25-03-2013

Via de side van Bonaire Fun en/of Dive Hut, kan je een volledig duik- vakantie pakket reserveren.

• michel fleer, 16-12-2012

Gewoon doen! Een auto huren wordt aanbevolen als je het eiland wil bekijken.

• patricks, 16-07-2015

Neem DEET mee (muggenspul) Veel muggen op het eiland. Die je ook overdag prikken.

0 vragen over Appartement Bonaire Fun

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel
    • Aantal personen2 tot 4

• KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen