Vakantiehuis Bonaire Exclusief Park

Vakantiehuis
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°28°
Vakantiehuis Bonaire Exclusief Park
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Bonaire Exclusief Park voor je op een rij gezet:

56 reviews over Vakantiehuis Bonaire Exclusief Park in het Nederlands

Perfect week at Carpe Diem Appartment

Markus
28-5-2018

This was a perfect vacation at this place. Sufficient space for 4 persons. Air condition was working well in the sleeping rooms. Location is perfect, even to go on foot to the City.

All in all, perfect!!!

Fantastisch en goed te betalen paradijsje

H van der Meer
20-5-2018

Bonaire Affair, park Bonaire Exclusief 15b is een door een op Bonaire wonend (!) Nederland stel gecreeerd paleisje. 6 persoons, 3 slaapkamers en 3 badkamers. Boekingen via touroperator. Heerlijk gelegen, centrum Kralendijk op 400 m, zwembad en erg goed ingericht. Heel goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Uitstekend.

Mike
3-5-2018

Ik vond het mooie verblijfplaats ik zal zeker terug komen. Ze zijn zeer flexibel.

aanrader

Rinse
24-4-2018

mooi complex, top appartement maar veel zand.

tof leuk

famKalut
12-4-2018

de zwembad is super, de huisjes zijn goed in orde

snap ik niet

geen zin in
4-4-2018

poort werkt niet / zwembadregels niet in engels (mensen springen erin)

heel leuj

merel
        4-4-2018

eigenaren zijn heel vriendelijk. mooie appartementen.

super!

astrid
        29-3-2018

meer keukengerei ; service is geweldig!!

fijne plek

annie
        24-3-2018

leuke ligging bij zwembad. minder: snachts hanenen hondengeblaf. fijne ruime badkamer. airco en waaiers aanwezig.binnen mistte een extra stoel en een prullebakje in badkamer zou fijnzijn.

heel goed

niet
        16-3-2018

mooi ruim appartement met lekker groot terras

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bonaire Exclusief Park in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bonaire Exclusief Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Bonaire Exclusief Park scoort een 8.37 uit 10 op basis van 56 reviews.