Vakantiehuis
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Bonaire Exclusief Park voor je op een rij gezet:

Contact

59 reviews over Vakantiehuis Bonaire Exclusief Park in het Nederlands

Geweldig

Gezina eefting
24-4-2019

Het was hier in een woord prachtig de accomodaties was geweldig en het restaurant was gezellig en lekker en auto huren was geen probleem dus we waren overal te vinden op Bonaire We gaan er weer heen in januari 2020 dus zover kan het niet beter

Gereisd Met partner in januari 2019

Gran Amerillo

Han
26-1-2019

We hadden huis nummer 13 Gran Amerillo gehuurd voor 4 weken. In de periode december 2018 en januari 2019. Huis is ruim en mooi centraal gelegen. Je wandelt zo naar zee en alles in Kralendijk. De 2e porch op de eerste verdieping is erg fijn (minder last van de muggen) Wel wat min puntjes. Matige keuken uitrusting. Vooral de pannen. Een koekenpan is echt te weinig. Braadpan ontbreekt in zijn geheel. 2 badkamers zijn aan vervanging toe. Ramen die niet open kunnen. Veel muggen in de tuin en op de porch. Maar daar heeft het hele park last van. Kleine gebreken, bijvoorbeeld kapotte lampjes, worden door de beheerder Hose snel en met een glimlach opgelost. Nog een tip voor de verhuurders. Bij een huur periode van 4 weken is de beschikking over een wasmachine een meer dan goede optie om aan te bieden.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar!!

Henk & Anne
8-1-2019

Door een last minute annulering moesten wij op erg korte termijn een andere vakantieverblijf zoeken. Dankzij de hulp van Peter en Hosé konden wij huisje nr. 14 bij Bonaire Exclusief op zeer korte termijn nog huren. Zelfs nog opgehaald op vliegveld en afgezet bij huisje 14 op het park. Prima schoon huisje voorzien van alle gemakken zoals handdoeken, keukengerei, microwave en koelkast met groot vriesvak. Buiten mooie tuin met prima stoelen en tafel. Huisje ligt op loopafstand van centrum van Kralendijk. Hosé, ons lokale kontaktpersoon van Bonaire Exclusief helpt je waar mogelijk bij alle vragen en is makkelijk bereikbaar en komt zijn afspraken na. Enige nadeel van huisje 14 is dat het geen eigen WiFi heeft en moet meeliften op de WiFi van de buren en als die aanwezig zijn is er praktisch geen bereik meer. Maar dat is het enige minpunt en hebben evengoed een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug hier, top!!!

Gereisd Met partner in december 2018

Direct boeken

Ok maar toch voel je je eenbeetje bekocht/ gefopt.

hugo
12-12-2018

Verblijf in Casa Chibi Chibi (26), naast zwembad. Erg praktisch maar wel erg rumoerig. 's Morgens om half 7 word je al wakker van luid pratende gasten in het zwembad, net als 's avonds na 22.00 uur als er gezwommen wordt. Zwembad bereikbaar via een hekje echter; geen traptredes naar zwembad plateau wat zo'n 70 cm hoger ligt. Slecht ter been zijn of rugklachten? Onmogelijke horde. Inrichting is voldoende maar oud, beschadigd, slecht onderhouden en op onderdelen gewoon goor. Bij het boeken wordt pp € 5,45 toeristenbelasting berekend. Hier word je dus gefopt want de belasting bedraagt $ 5,45. Bij huidige koers van rond € 1,15 dus een aardige opsteker voor de eig. of beheerder. Voor eindschoonmaak + wassen van linnengoed wordt € 115,- in rek. gebracht. Het min. loon op Bonaire is nog geen 5 dollar... Huis heeft drie slaapk., 2 douches waarvan slechts 1 met warm water. De 'weg' op park is heel slecht.

Gereisd Met vrienden in november 2018
Peter Wuyster, eigenaar, 14-1-2019

Hallo, ik wil hier als beheerder toch even op reageren. Het klopt dat de toeristenbelasting $ 5,45 is en wij vragen € 5,45. Het koersverschil gebruiken wij om de toeristenbelasting in onze administratie te verwerken en uit te betalen aan de belastingdienst op Bonaire. Dit vergt veel tijd en dat moet uiteraard wel verrekend worden. Dan over het opstapje bij het zwembad, bij de originele toegang zijn er treden om het hoogte verschil op te lossen

Fantastisch en goed te betalen paradijsje

H van der Meer
20-5-2018

Bonaire Affair, park Bonaire Exclusief 15b is een door een op Bonaire wonend (!) Nederland stel gecreeerd paleisje. 6 persoons, 3 slaapkamers en 3 badkamers. Boekingen via touroperator. Heerlijk gelegen, centrum Kralendijk op 400 m, zwembad en erg goed ingericht. Heel goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Uitstekend.

Mike
3-5-2018

Ik vond het mooie verblijfplaats ik zal zeker terug komen. Ze zijn zeer flexibel.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

aanrader

Rinse
24-4-2018

mooi complex, top appartement maar veel zand.

Gereisd Met partner in april 2018

tof leuk

famKalut
12-4-2018

de zwembad is super, de huisjes zijn goed in orde

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

snap ik niet

geen zin in
4-4-2018

poort werkt niet / zwembadregels niet in engels (mensen springen erin)

Gereisd Met vrienden in april 2018

heel leuj

merel
      4-4-2018

eigenaren zijn heel vriendelijk. mooie appartementen.

Gereisd Alleenreizend in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bonaire Exclusief Park in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bonaire Exclusief Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.