Vakantiehuis Bonaire Boutique Resort

Vakantiehuis Bonaire Boutique Resort

9Fenomenaal

Bonaire, Bonaire, Bonaire

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Bonaire Boutique Resort?

9Fenomenaal

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis Bonaire Boutique Resort

• 9JM&EG30-05-2019

Klein paradijsje

We hebben een heerlijke tijd gehad in Bonaire Boutique Resort. Dit kleinschalige resort heeft 6 huisjes en centraal ligt een lekker zwembad. Het huisje is heel sfeervol ingericht, keurige slaapkamer (met airco) en badkamer. Keuken is van alles voorzien (vaatwasser, koelkast, nespresso koffiemachine, oven, waterkoker, broodrooster, voldoende bestek en servies). In de keuken is geen warm water beschikbaar, maar wij hebben dit opgelost door water te koken in de waterkoker. Elk huisje heeft een veranda, door de beplanting is er veel privacy. WIFI verbinding is heel goed. Supermarkten en restaurants niet op loopafstand, dus een auto / vervoer is wel aan te raden. Denis is erg gastvrij en behulpzaam. We hopen zeker nog een keer terug te komen.

Gereisd met partner in mei 2019

0 tips over Vakantiehuis Bonaire Boutique Resort