Appartement Bon Bida 18 Penthouse

Appartement Bon Bida 18 Penthouse

9Fenomenaal

Bonaire, Bonaire, Bonaire

Op vakantie geweest naar Bon Bida 18 Penthouse?

9Fenomenaal

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

1 review over Appartement Bon Bida 18 Penthouse

• 9gertm04-06-2014

Geweldig Appartement

In mei 2014 verbleven wij een week in Bon Bida #18, op Bonaire. Het regelen van de huur met de NL eigenaar verliep uitermate plezierig en soepel. Bij aankomst was er een hartelijke ontvangst door de plaatselijke vertegenwoordiger. In de 2 slaapkamers is airco (stil en werkt uitstekend). Wij waren verrast van alles dat beschikbaar is. Ruim voldoende handdoeken (ook voor strand) en ruim voldoende serviesgoed. Apparatuur van goede kwaliteit. Zelf koken is mogelijk, maar er zijn in de directe omgeving div restaurants. Strand van Spice Beach Club is ca 7 min lopen. Naar centrum Kralendijk ca 30 min lopen. Als je niet wilt lopen, dan is een auto een must. Er is geen openbaar vervoer, wel taxi's. Appartement is zeer ruim en heeft verschillende balkons. Als wij weer naar Bonaire gaan, zullen we teruggaan naar dit appartement.

Gereisd met vrienden in mei 2014

0 tips over Appartement Bon Bida 18 Penthouse