Géén boekingskosten

Vakantiehuis Bon Air

BonaireBonaireBonaire

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Bon Air voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 5 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

5 Reviews over Bon Air

• 8Peter Korver08-06-2016

Nou! in een woord Fantastisch!

Eigenlijk begon de vakantie al een beetje thuis!!! De vriendelijkheid en de behulpzaamheid van het echtpaar Corinne en Ton is gewoon geweldig!! Niets is hun te veel om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken Of het nu naar vliegveld brengen is,of opgehaald worden, het maakt niet uit hoe laat, Ton staat er met het "Naambord" en brengt zijn gasten fijn naar hun appartement.'s morgens ligt het eerste ontbijt netjes in de ijskast. Dan is er nog het zwembad. Het is gewoon heerlijk dat men vanuit je eigen appartement zo naar het zwembad kan lopen en er een heerlijke duik kan doen. Het appartement wat wij hadden gekregen was voor ons een heerlijke plek, wij konden rechts van ons over de zee kijken en aan de andere kant zagen wij van boven het schitterende Kralendijk. Kort samengevat ,een vakantie die wij niet snel zullen vergeten, en zeer zeker gaan wij ergens tegen het einde van het jaar terug. Van ons krijgen ze een dikke 10

• 8bran338931-01-2013

Heerlijk rustig plekje

Wij hebben enorm genoten van deze woning, rustig gelegen je werd gewekt met vogelgezang.Goed bed, alles was er wat je nodig had voor voorzieningen, tv en wifi met goede ontvangst. Vriendelijke eigenaren die je met raad en daad te woord staan.Auto heb je zeker nodig.

• 0yvonne29-11-2011

für uns die perfekte Unterkunft

sauberes, gepflegtes und neues Haus, das uns ein Zuhause während unseres Urlaubs war. Wer naturverbunden ist, sich über freilaufende Esel schlapp lachen kann und es schätzt, abseits von touristischen Unterkünften einen Urlaubsort kennenzulernen, ist hier genau richtig. Das Mietauto hat ein paar Tage auf dem Buckel, worum wir (Paar, 29 und 32) angesichts der Schlaglöcher auf den Straßen froh waren. Auto ist nur älter, aber sicher. Die Vermieter sind ein Geschenk: Kümmern sich sofort um jedes Problem, sind gastfreundlich und warmherzig. Und lustig! Wir wollen wiederkommen und sind dankbar für die wunderbare Zeit dort!

• 8Jacqueline27-06-2011

Ruim, schoon vakantiehuisje.

Dit vakantiehuisje is heerlijk rustig gelegen. Met goede bedden en een fijne douche is het een prima plek om te verblijven. Wel is het aan te raden om een auto te huren, dan kun je ook de rest van het eiland verkennen. Aanraders zijn: Kayakken in de mangrove, naar de ezelopvang gaan kijken, lekkere drankjes drinken tijdens het Happy hour en natuurlijk het snorkelen en het duiken! Ook een dagje naar Curacao vliegen is de moeite waard. Wij waren er de weken voor Kerst en het is heel bijzonder om kerstverlichting te zien en kerstliedjes te horen als het 30 graden is!!

• 9Rico08-03-2011

Een aanrader op Bonaire

Ruim schoon huisje met veel privacy. Mooie inrichting. Je kan naar het water lopen maar een auto huren is beter. Je kan dan ook het eiland bekijken. Prijs/kwaliteit echt een 10

• 8Petra van Enckevort15-03-2010

Geweldig huisje, optimale privacy

Wij waren met mijn ouders (eind 70-ers) op vakantie. Zij waren voor het eerst in de tropen en ik had ze voorbereid op ongedierte. Dit bleek volkomen overbodig te zijn. We konden s'nachts op blote voeten naar het toilet zonder zelfs het licht aan te doen. We hebben allemaal heerlijk geslapen op goede matrassen. Het grote voordeel van een huisje, dat niet midden in een bungalow-park ligt, is de privacy, rust en vele bontgekleurde vogels, die je daar genieten kan. Het water is lopend te bereiken, maar beter is het een auto te huren, zodat je ook naar de mooiere duikplekken kan. Het heldere water en de kleurrijke onderwaterwereld behoeven geen verdere toelichting.

Vakantiehuis Bon Air info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)