Vakantiehuis Bokamba - Kas Iguana

Meer vakantiehuis info

25 reviews over Vakantiehuis Bokamba - Kas Iguana

• 9Michel en Annemieke02-06-2020

Heeeeeeerlijk genieten!

Afgelopen februari verbleven wij voor de vierde (of was het alweer de vijfde) keer in het heerlijke Kas Iguana. De reden dat wij hier altijd terugkomen is, met stip, het geweldige zwembad. Goed onderhouden, lekker verkoelend en helemaal privé. Maar ook van het terras met uitzicht op de tuin, de leguanen en de vogels kunnen we eindeloos genieten. Het huisje zelf is prima onderhouden, schoon en compleet ingericht en is heerlijk rustig gelegen op het randje van Kralendijk. De gastvrijheid van Charl en Els kent geen grenzen. Toen we met een late vlucht arriveerden, de autoverhuur en de supermarkt al gesloten waren, werden we niet alleen van het vliegveld opgehaald maar waren er ook boodschappen gehaald voor ons zodat we de volgende dag lekker konden ontbijten. Hoe geweldig is dat?!

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Hedzer van der Kooi13-04-2020

Bijzonder appartement: mooi, schoon en compleet.

Prima verzorgt appartement op een bijzondere en rustige locatie. Sinds 2017 maken wij als collega's van een Hogeschool uit Nederland voor onze onderwijsactiviteiten HBO dankbaar gebruik van dit geweldige appartement Kas Iguana op Bonaire. Januari 2020 was ons 10e bezoek in 3 jaar!! Tijdens sommige bezoeken kunnen familieleden mee en ook die genieten volop. Zeer prettige communicatie met de eigenaars, een schoon, ruim en van alle gemakken voorzien appartement met daarbij een geweldige tuin en zwembad. Het appartement is meer dan compleet ingericht. Eventuele vragen of extra's worden in overleg snel beantwoord en opgelost. Onze bezoeken aan Bonaire zijn mede door dit appartement een prima combinatie van werken én genieten. Voor onze volgende bezoeken aan Bonaire hebben we Kas Iguana opnieuw geboekt.

Zakelijk gereisd in januari 2020

• 2019
    9Marianne, Maryo, William en Leen20-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Een heel fijne woning aan de rand van Kralendijk tegenover een school waarvan je totaal geen last hebt. De woning is rustig gelegen en van alle gemakken voorzien met als kers op de taart, een heerlijk privé zwembad, dat uitstekend wordt onderhouden. Tijdens ons verblijf waren de eigenaars, Els en Charl, naast ons in hun eigen woning aanwezig. Zij zijn vriendelijk en doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken. Zij zorgden voor vervoer van en naar de luchthaven. De huur van een auto is een pre

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Hedzer21-05-2019

Geweldige plek voor waardevolle herinneringen

Samen met twee volwassen kinderen een geweldige tijd gehad op Bonaire, juist ook vanwege dit prima appartement: schoon, ruim, alle voorzieningen aanwezig en op een prima locatie. Onze volgende reserveringen voor dit appartement zijn reeds gemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10Halina29-03-2019

Geweldige plek om te zijn.

Geweldige plek om te zijn. Het huis biedt u alle comfort en voorzieningen. De schaduwrijke veranda en tuin zijn zeer ruim en het zwembad is gewoon geweldig. Er is een apart gedeelte om duikuitrusting te spoelen en op te hangen. Kas Iguana is een kant van een grotere bungalow. De andere kant is op lange termijn verhuurd aan een heel leuk stel Steve en Eva. De buren onderhouden het zwembad en zwommen nooit toen wij er waren. Het voelde echt als een privé-zwembad en een eigen tuin, hartelijk dank. De locatie is zeer centraal waardoor het een goede uitvalsbasis is voor een bezoek aan het noorden en zuiden van Bonaire. Het appartement ten zeerste aanbevelen aan iedereen die een ontspannen vakantie wil. Veel dank aan Charl, Els en onze buren voor hun gastvrijheid en service. We waren verdrietig om te vertrekken en terug te vliegen naar Canada.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Jan de Graaf19-03-2019

Tropische verrassing op Bonaire

Cas Iguana is een heerlijk onderkomen voor een korter of langer verblijf op Bonaire.

Een privé zwembad tot je beschikking en een appartement waar je niet misgrijpt. Alles is aanwezig.

Een spoelruimte voor duikers, een heerlijke tuin en een rustige omgeving ( ca. 1 km van Kralendijk en 10 minuten van het vliegveld) completeren dit bijzonder onderkomen op Bonaire.

Een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    10Hedzer van der Kooi16-10-2018

Een beter appartement is er niet!

Een prima appartement voor een combinatie van werk en genieten van Bonaire. Het appartement is ruim, schoon en van echt alle gemakken voorzien. O.a. een goed werkende WIFI. Voor onze twee volgende werkbezoeken in 2019 hebben we Kas Iguana al opnieuw geboekt.

Zakelijk gereisd in oktober 2018

• 9Michel en Annemieke04-06-2018

Tweede keer in Kas Iguana, het was weer heerlijk.

We hebben voor de tweede keer een heerlijke vakantie gehad in Kas Iguana. Charl en Els zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt en regelen desgevraagd vanalles. Kas Iguana is een erg prettig huis met alles erop en eraan. Omdat wij graag duiken, waren we erg blij met de afsluitbare spoelruimte waar we ook onze duikspullen op konden hangen, ideaal! Verder waren we erg gelukkig met het heerlijke zwembad dat tijdens ons verblijf uitsluitend door ons werd gebruikt, wat een luxe! De tuin is heerlijk ruim en mooi aangelegd met veel bloeiende planten. Dit trekt veel vogels (veel kolibries) die er graag komen eten en badderen. We komen ieder jaar naar Bonaire en hebben al in verschillende resorts en huisjes onze vakantie doorgebracht, maar het verblijf in Kas Iguana is TOP!

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Holger15-04-2018

Fantastisch en 2019 weer.

We vonden alles leuk. Het huis was erg schoon. Alles was beschikbaar wat nodig was. Niets ontbrak. Zeer vriendelijke huisbaas en buren. Dit was het tweede bezoek, voor de eerste keer in 2016. Er is niets veranderd om te devalueren.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9H&H11-03-2018

Wij zouden hier zeker weer naar terug gaan!

Mooie plek, fijn huisje met n lekker zwembad. Verhuurders hartelijk en behulpzaam. Matrassen wisselend van kwaliteit.

Gereisd met partner in februari 2018

Vakantiehuis Bokamba - Kas Iguana info