Vakantiehuis Bokamba - Kas Iguana

Vakantiehuis
Vakantiehuis Bokamba - Kas Iguana
9,4

21 reviews over Vakantiehuis Bokamba - Kas Iguana in het Nederlands

Een beter appartement is er niet!

Hedzer van der Kooi
16-10-2018

Een prima appartement voor een combinatie van werk en genieten van Bonaire. Het appartement is ruim, schoon en van echt alle gemakken voorzien. O.a. een goed werkende WIFI.

Voor onze twee volgende werkbezoeken in 2019 hebben we Kas Iguana al opnieuw geboekt.

Tweede keer in Kas Iguana, het was weer heerlijk.

Michel en Annemieke
4-6-2018

We hebben voor de tweede keer een heerlijke vakantie gehad in Kas Iguana. Charl en Els zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt en regelen desgevraagd vanalles. Kas Iguana is een erg prettig huis met alles erop en eraan. Omdat wij graag duiken, waren we erg blij met de afsluitbare spoelruimte waar we ook onze duikspullen op konden hangen, ideaal! Verder waren we erg gelukkig met het heerlijke zwembad dat tijdens ons verblijf uitsluitend door ons werd gebruikt, wat een luxe! De tuin is heerlijk ruim en mooi aangelegd met veel bloeiende planten. Dit trekt veel vogels (veel kolibries) die er graag komen eten en badderen. We komen ieder jaar naar Bonaire en hebben al in verschillende resorts en huisjes onze vakantie doorgebracht, maar het verblijf in Kas Iguana is TOP!

Fantastisch en 2019 weer.

Holger
15-4-2018

We vonden alles leuk. Het huis was erg schoon. Alles was beschikbaar wat nodig was. Niets ontbrak. Zeer vriendelijke huisbaas en buren. Dit was het tweede bezoek, voor de eerste keer in 2016. Er is niets veranderd om te devalueren.

Mooie plek, fijn huisje met n lekker zwembad. Verhuurders hartelijk en behulpzaam.

Matrassen wisselend van kwaliteit.

Warm welkom

Freek& Claudia Sijbrands
21-2-2018

Warm welkom ontvangst door de eigenaren Charl en Els bij het rustig gelegen huisje met een heerlijk zwembad.

In de keuken is alles voorhanden , we hebben niks mis gegrepen.

De grote porch met uitzicht op de tuin en zwembad is fijn om op te zitten , elk uur van de dag.

Het zwembad werd elke dag goed onderhouden door onze Engelse buurman.

Kortom een huisje waar wij graag weer terugkomen

Bedankt Els en Charl

Het is een prachtig huis met eigen zwembad

Richard en Marlene
4-1-2018

Het huisje mét eigen zwembad ligt strategisch gezien ideaal.Op vijf minuten afstand van álle voorzieningen die het land biedt (denk aan supermarkten, winkelstraat Kralendijk, ziekenhuis en alle toeristische trekpleisters) en daarnaast is het gewoon weer heerlijk 'thuiskomen' in je 'eigen' huisje Kas Iguana. Het huisje zit helemaal aan het einde van de straat en dat geeft enorm veel rust. De 'storende' factor zou de school recht tegenover het huisje kunnen zijn maar wij vonden het eigenlijk wel prima. Ook op Bonaire gaat het gewone leven naast onze vakantie ook door.

Het huisje biedt eigenlijk alles wat je thuis ook hebt, op een vaatwasser en wasmachine na. Maar aan de andere kant...je bént op vakantie en eerlijk is eerlijk, een vaatwasser is een luxe die je bést kunt missen (je waardeert hem tenminste weer bij terugkomst) en je vuile was? Ach, we hadden er met de koffers toch wel op gerekend! Het 'duikhok' wat Kas Iguana ook biedt is geweldig! Zwemspullen afspoelen en dan lekker laten drogen. De eigenaren Charl en Els wonen náást het huisje en dat is best handig als ergens mee zit (in het huisje of bij ziekte). Ook kunnen zij je de nodige tips geven over lokale activiteiten. Maak vooral gebruik van hún ervaringen op Bonaire, zij wéten waar ze het over hebben.

Wij zijn bij hun niets te kort gekomen en uitgerust thuisgekomen.

Gastvrijheid, rust, een prachtige plek!

Nathalie
10-12-2017

Kas Iguana aan de rand van Kralendijk is een toplocatie. Wij werden opgehaald vanaf het vliegveld zo'n 2,5 km verderop. Els en Charl zijn de 2 topeigenaren van Kas Iguana. Zij zorgen voor een hartelijk ontvangst en weten veel over het eiland. Ze zijn er als je ze nodig hebt, maar zorgen ook voor de privacy in en om het huis.

Het huis heeft twee mooi verzorgde slaapkamers met genoeg bergruimte. De slaapkamers zijn voorzien van een airco. De keuken is van alle gemakken voorzien en bij aankomst stond er drinken koud in de koelkast naast een lekkere versnapering. Hoe welkom kan je je voelen!

In de verzorgde tuin ligt een mooi zwembad met (lig)stoelen en een palapa met zitje. Het terras is overdekt, zodat in de schaduw zitten mogelijk is. Het huis is omheind met een hek dat afgesloten kan worden en groene planten. Voor duikers is er een aparte ruimteos al hun spullen schoon te maken en te bergen.

De afstand naar het centrum is 2 km. Kas Iguana is een prima plek om het eiland te onderzoeken. Vooral met alle tips van Els en Charl.

Dank jullie wel voor de geweldige week!!!

uitstekend

Ron
14-10-2017

Zeer compleet en zeer relaxed

Ideaal verblijf voor mix werken en ontspanning

Hedzer van der Kooi
13-10-2017

Kas Inguana is zeer compleet ingericht en schoon. Ligt op een prima locatie. Samen met mijn collega van de Christelijke Hogeschool Ede een goede werkweek gehad op Bonaire en kunnen genieten/ontspannen zeker op de ochtenden bij zonsopgang. Genoten ook van het zwembad. Voor onze volgende werkbezoeken in januari en april 2018 hebben we Kas Inguana al geboekt. Compliment aan Els en Charl.

Fantastische vakantieplek op Bonaire

Marja
9-10-2017

Weer een welkom gevoel van gastheer en gastvrouw bij aankomst. Ze regelen echt alles voor je.

Het appartement heeft ruimte genoeg met prima bedden, goed werkende airco op de slaapkamers en een ruime veranda. In de mooie tuin ligt een heerlijk en verkoelend zwembad met ernaast een fantastische plek onder palapa om te relaxen in de schaduw, waar vele uurtjes zijn doorgebracht. De buurt is rustig en toch centraal op het eiland met alles dichtbij en goed te bereiken op een aantal minuten auto-afstand.

De verwijzing naar betaalbaar en goed autoverhuurbedrijf was zeer prettig en heeft weer heel goed uitgepakt.

Al met al een fantastische plek om weer terug te komen als we weer naar Bonaire gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bokamba - Kas Iguana in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bokamba - Kas Iguana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.