Géén boekingskosten
/Bonaire/Bonaire/Bonaire/Vakantiehuizen Bonaire/Vakantiehuis Bokamba - Kas Iguana

Bokamba - Kas Iguana

• 9.3Natuur

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

39 Reviews over Bokamba - Kas Iguana

• 9Mike Rensel18-10-2022

Geweldig appartement!!

Heerlijk appartement! Rustige omgeving maar dicht bij alle activiteiten op het eiland. Wij hebben hier meerdere weken doorgebracht en naar absoluut volle tevredenheid. Appartement heeft alles wat je maar nodig hebt. Van bestek tot en met een heerlijk zwembad en geweldige tuin. Kortom een aanrader! Wij gaan hier zeker vaker terugkomen. Dat de eigenaren Els en Charl zeer vriendelijk en flexibel zijn helpt ook enorm mee. Top!!

• 9Ruimte
  • 8fam. Stevens23-02-2022

Fantastisch vakantiehuisje!

Een aanrader voor iedereen. Vooral voor duikers, want er is een aparte spoel-en droogunit aanwezig. Het zwembad is heerlijk groot en wordt keurig schoongehouden. Mijn grootste wens (het uit de hand laten eten door hagedissen) is in vervulling gegaan. Tip: probeer niet de leguanen te voeren, die hebben iets hardere kaken... Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Natuur
  • 10Alice14-12-2021

Heerlijke plek - een echt 'vakantiethuis'

Kas Iguana voelde meteen als 'thuis'. Zeker ook door de prachtige tuin en het leven daarin. Vogels, gekko's en natuurlijk de huis leguanen. Die kwamen altijd even gezellig aan de zwembadrand liggen als wij daar lagen te dobberen. Prachtige beesten!

Qua lokatie - perfect als uitvalsbasis naar o.a. Atlantis beach om te gaan kitesurfen. En dan de iets langere route langs Lac Bay maar o zo mooi langs de ruigere kant van de kust, langs de zoutwinning, de vuurtoren, slavenhuisjes, Flamingo sanctuary - prachtig. En dan na het kiten op de terugweg: pickup parkeren langs de verlaten weg terug, op de relaxklapstoelen met cupholders in de trunk, voetjes op de koelbox, genieten van de zon die in de zee ondergaat.

De woning is voorzien van een aparte, afsluitbare ruimte om je kite & duikspullen af te spoelen en op te bergen - perfect.

Zoek je een vakantieTHUIS op Bonaire -> Kas Iguana!

• 10Rob Struyk en Marloes Volkers07-12-2021

Fenomenaal, fantastisch!

Wij zijn zaterdag 4 december weer thuis gekomen vanuit Bonaire. Wat hebben we genoten! Een prachtig appartement waar het je aan niets ontbreekt! Een zalig zwembad voor jezelf, een heerlijke tuin! Super lokatie en hulpbehoevende buren! Echt een aanrader! Geen massaal toerisme, je kunt je heel goed vermaken tussen de lokale bevolking! Wij komen zeker terug! Super bedankt voor de geweldige service, voldoende handdoeken, beddengoed. Echt super compleet appartement, heerlijke airco, Top!

• 10Natuur
  • 10Mark Bisselink23-09-2021

Genieten op Bonaire

Mooi appartement net buiten Kralendijk, maar qua ligging ideaal in het midden van het eiland. Je bent overal zo met een huurauto en het eiland is prachtig.

Echt een aanrader om te boeken en te genieten van al het moois dat Bonaire te bieden heeft.

Het prive zwembad is door ons veelvuldig gebruikt en alles wat we nodig hadden was te vinden in het appartement.

De haal- en brengservice naar het vliegveld is ideaal.

Els & Charl heel erg bedankt ook voor alle goede zorgen en de goede begeleiding van Steve en Ruud.

We genieten met volle teugen!

• 10Ruimte
  • 8Peter en Tilly v Engelenhoven16-09-2021

Prachtig rustig gelegen huis met zwembad (10-3.5)

Heerlijk rustig gelegen huis met alle voordelen van 2slk, flinke badkamer,keuken met koelkast en gasfornuis,huisk ,grote tuin met privé zwembad en ligstoelen +tuinzet,posh met eettafel,en allerhanden gebruiksartikelen zoals buitendouchegelegenheid metruimte voor duik en snorkel spullen .strandstoelen en koelbox aanwezig.

• 9Elma11-09-2021

Geweldig vakantiehuis

Wat hebben wij genoten op Bonaire!!

Het was echt een gedoe met al die testen voor vertrek, tijdens ons verblijf en bij vertrek uit Bonaire, maar het was zeker de moeite waard.

Het huisje was prima en van alle gemakken voorzien met als extraatje het zwembad en de leguanen.

• 9Ruimte
  • 9Michel en Annemieke02-06-2020

Heeeeeeerlijk genieten!

Afgelopen februari verbleven wij voor de vierde (of was het alweer de vijfde) keer in het heerlijke Kas Iguana. De reden dat wij hier altijd terugkomen is, met stip, het geweldige zwembad. Goed onderhouden, lekker verkoelend en helemaal privé. Maar ook van het terras met uitzicht op de tuin, de leguanen en de vogels kunnen we eindeloos genieten. Het huisje zelf is prima onderhouden, schoon en compleet ingericht en is heerlijk rustig gelegen op het randje van Kralendijk. De gastvrijheid van Charl en Els kent geen grenzen. Toen we met een late vlucht arriveerden, de autoverhuur en de supermarkt al gesloten waren, werden we niet alleen van het vliegveld opgehaald maar waren er ook boodschappen gehaald voor ons zodat we de volgende dag lekker konden ontbijten. Hoe geweldig is dat?!

• 9Hedzer van der Kooi13-04-2020

Bijzonder appartement: mooi, schoon en compleet.

Prima verzorgt appartement op een bijzondere en rustige locatie. Sinds 2017 maken wij als collega's van een Hogeschool uit Nederland voor onze onderwijsactiviteiten HBO dankbaar gebruik van dit geweldige appartement Kas Iguana op Bonaire. Januari 2020 was ons 10e bezoek in 3 jaar!! Tijdens sommige bezoeken kunnen familieleden mee en ook die genieten volop. Zeer prettige communicatie met de eigenaars, een schoon, ruim en van alle gemakken voorzien appartement met daarbij een geweldige tuin en zwembad. Het appartement is meer dan compleet ingericht. Eventuele vragen of extra's worden in overleg snel beantwoord en opgelost. Onze bezoeken aan Bonaire zijn mede door dit appartement een prima combinatie van werken én genieten. Voor onze volgende bezoeken aan Bonaire hebben we Kas Iguana opnieuw geboekt.

• 9Marianne, Maryo, William en Leen20-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Een heel fijne woning aan de rand van Kralendijk tegenover een school waarvan je totaal geen last hebt. De woning is rustig gelegen en van alle gemakken voorzien met als kers op de taart, een heerlijk privé zwembad, dat uitstekend wordt onderhouden. Tijdens ons verblijf waren de eigenaars, Els en Charl, naast ons in hun eigen woning aanwezig. Zij zijn vriendelijk en doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken. Zij zorgden voor vervoer van en naar de luchthaven. De huur van een auto is een pre

Vakantiehuis Bokamba - Kas Iguana info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kaminda Jato Bako 48