Bed and Breakfast BnB Bonaire

20 reviews over Bed and Breakfast BnB Bonaire in het Nederlands

Fijne en rustige plek

Patrick
3-10-2018

Fijne en rustige plek. Ruime kamer met alles wat we nodig hadden. De Palapa en zwembad in de tuin zijn ideaal en alles op loopafstand. Een scooter is ideaal om het eiland te ontdekken (behalve het park).

Fantastisch verblijf en service!

Astrid
24-9-2018

Wat hebben wij een super verblijf gehad! Christine en Jari bieden vooraf en tijdens het verblijf een uitstekende service waar wij veel aan gehad hebben. Een auto via hun gehuurd en verschillende excursies gedaan op het prachtige eiland. Onze kamer was prima en compleet en had alles wat we nodig hadden. De Palapa en zwembad in de tuin zijn ideaal en gezellig om met andere gasten te zitten. De locatie is top, vlakbij strand en Kralendijk. We komen zeker terug!

Top lokatie

Ron
22-9-2018

Prima kamer, fijne tuin met zwembad om af te koelen en huisje waar je lekker kunt zitten. Lokatie is top! Vlakbij zee en stranden en dichtbij Kralendijk.

nooit meer

annet van der ende
21-9-2018

jarl en christien zijn aardig maar hebben geen enkele keer tijdens verblijf gevraagd of wij het bij hun naar de zin hadden. appartement viel ontzettend tegen. geboekt naar aanleiding van de goede cijfers op zoover maar klopte voor geen kant.

Keuken was erg gammel en zo ook het keuken gerei zelfs zo erg dat ik mij bijna twee keer verbrande omdat de pannen niet op het gas stel passen. linnen goed is een bij elkaar geraapt zooitje en de matrassen zaten met vlekken en de kussens waren geel verkleurd. geen opberg ruimte in de douche en geen kleding kast, geen t.v. of fohn en ook geen koffie en thee gelegenheid in appartement. bankje in de kamer was niet op te zitten omdat je dan op vering zat. al met al een hele grote teleurstelling misschien kunnen jarl en christien eens elders kunnen gaan kijken . daar is het eenvoudig maar keurig netjes en hun cijfer meer dan waard. Lokatie is prima dus hoop dat er iets veranderd.

BnBBonaire, Owner, 9-10-2018
Hi Rene en Annet, wat jammer dat jullie het zo ervaren hebben en andere gasten wel een hoge waardering geven. We hadden graag naar een oplossing met jullie gezocht. Dat gaat helaas niet als jullie niets aangeven in de 12 dagen dat jullie verbleven zijn, ondanks de meerdere keren dat we jullie gesproken hebben. Achteraf oplossen is wat lastig.. Maar wij gaan door met verbeteren en nemen jullie ervaringen hierin mee. Dank hiervoor. Beste lezers van deze recensie: Leest u vooral de andere berichten van gasten die naar volle tevredenheid bij ons verbleven zijn :)

Nooit meer

Ada
18-8-2018

Vreselijk bij aankomst op het vliegveld was er geen taxi geregeld en dit was wel beloofd. Zelf taxi geregeld en bij aankomst moest de chauffeur een hek forceren om binnen te komen want er was niemand te bekennen. Vervolgens werden we in een hok neergezet waar geen kledingkast was keiharde bedden en wat ze een koelkast noemen was een kistje op de grond wat zelfs nieteens koud werd. De ijzeren vering stak door het krappe bankje wat er stond dus binnen 5 min had je pijn aan je billen.

Koken kan je er niet want er staat een 2 pitter en als je die aandoet schieten de vlammen omhoog waardoor dit levensgevaarlijk is.

Mensen alsjeblieft zoek iets goeds als je naar bonaire wilt. Wij zijn blij dat we de volgende dag zijn vertrokken naar iets anders want dit had onze hele vakantie goed kunnen verpesten.

BnBBonaire, Owner, 9-10-2018

Hi Ada en Jack, moeten wij reageren op recensies van gasten die na 1 nacht weggaan zonder te betalen, zonder dan ook maar iets aan te geven over de kamer, een puinhoop in de kamer achter laten en waarvoor wij gratis boodschappen hebben gedaan en deze natuurlijk meegenomen hebben? Niet reageren over wat er aan de hand is en wel een recensie plaatsen.... Zegt dat meer over jullie of over ons?

Beste lezers, kijkt u alstublieft naar de andere positieve recensies op deze website :)

Zeker fantastisch

Gerritsen Jan
1-6-2018

Welwillendheid, , ligging, kamer, service waren bijzonder goed en of vriendelijk.

Indien je zelf dagelijks wilt koken is de keukenuitrusting minimaal.

Geweldige BnB!

Bente en Tjarda
19-3-2018

Heel fijne BnB, schone nette kamers, geweldige service van Christine en Jarl, staan altijd voor je klaar. De tuin met zwembad is heerlijk vertoeven, en kralendijk en mooie stranden als bv. eden beach op loopafstand. Enige kleine puntje, maar te overzien als je auto of scooter huurt, is dat de grote supermarkten wat verder weg zijn en niet op loopafstand (wel een chinese supermarkt op loopafstand). Absolute aanrader, zou bij een volgend bezoek zeker weer boeken!

Boven verwachting

Dick en Marjo
14-2-2018

Bonaire is een heel relaxed eiland met een mooie onderwaterwereld, maar ook daar boven veel te beleven. De bevolking is heel aardig en hartelijk.

Christine en Jarl van BnBBonaire zijn heel vriendelijk en zeer behulpzaam en doen er alles aan om het je naar je zin te maken. De locatie is rustig gelegen en goed verzorgd.

Kortom wij hebben twee ontzettend leuke weken vakantie gehad.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk!

Karin
7-12-2017

Een centraal gelegen BnB (breakfast op aanvraag) met zwembad! Heerlijk vertoeven bij Jarl en Christine! Leuke appartementen, lekker rustig en schoon. De zee is op loopafstand (2 min) evenals het centrum van kralendijk (10 min).

Rustig en goed verzorgd, absolute aanrader

Christien
28-11-2017

Ik heb een heerlijke week gehad op Bonaire met mijn dochter die daar stage loopt. Zij verbleef samen met mij in een prima appartementje: schoon, netjes, prima uitgerust en met airco.

Het is een heerlijk rustig plekje op Bonaire en toch heel dicht bij zee, beachclubs, haventje en ook niet ver van het centrum van Kralendijk.

Christine en Jarl zijn erg aardig en gastvrij en staan voor je klaar om van alles voor je te regelen wanneer je dat wenst.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast BnB Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast BnB Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.