Appartement

33 reviews over Appartement Blachi Koko Apartments in het Nederlands

Fantastische plek

I van den Broek
30-9-2015

Wat is dit een geweldige plek de gastvrijheid het appartement de tuin de inrichting alles is aanwezig, de goede zorgen van Matthieu en Laetitia waren hard verwarmend

De keuze voor vogend jaar is al gemaakt weer Bonaire want het is een geweldig eiland en dan zeker weer naar Blachi Koko zou nergens anders willen zitten.

Wij hebben ons plekje gevonden.

Gereisd met partner in september 2015

Uitmuntende accomodatie en plek.

Harry
23-9-2013

Afgelopen twee weken verbleven in Blachi Koko. Wat een fantastisch appartement op een prima lokatie in Kralendijk. Appartement begane grond met twee prima slaapkamers met airco, woonkamer/keuken en badkamer met douche. Alles als nieuw onderhouden en schoongehouden. Buiten een zogenaamde gazebo om in de ochtend te ontbijten en in de namiddag ff na te praten en borrelen. Lukte ons ff niet ivm muggentijd september. De zee vind je op 30 meter achter Blachi Koko. Dorpje Kralendijk met vele restaurantjes is op loopafstand. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en kunnen en willen van alles voor je regelen. Een regelrechte aanrader als je accomodatie op Bonaire zoekt.

Gereisd met oudere kinderen in september 2013

Heerlijk!

Maria en Esther
15-2-2013

Leuke ruime schone vakantiewoningen op een paar stappen van een klein strandje. Kralendijk is op loopafstand, maar we konden ook gebruik maken van fietsen. Matthieu en Laetitia zorgen voor een zeer ontspannen sfeer in dit kleinschalige 'complex' . Voor ons was een van de 'kleine' woningen ruim zat: ruime slaapkamer en ruime woonkamer met keuken en een eigen zitje buiten in de gezellige tuin. Boven is er een nog ruimer appartement met groot balkon en uitzicht over de oceaan!

Gereisd met partner in januari 2013

Warm onthaal in gunstig gelegen appartement.

Gertjan en Ellen
25-7-2012

Wij vinden het een zeer aantrekkelijk appartement, geeft je een warm gevoel. De mooie blauwe kleur, de details van de inrichting. De tuin met Porch is fijn om eind van de dag nog even na te zitten. Het ligt prima gelegen, vlak bij stadje Kralendijk, supermarkt en strand met ligbedden (tegen kleine vergoeding). De eigenaren waren zelf niet aanwezig maar hun vervangster Hanna heeft ons zeer vriendelijk en behulpzaam op allerlei manieren geholpen. Niets was teveel. Ook de leuke ontvangst met wat frisdrank, rosé en biertjes vonden wij zeer attent. Als wij weer naar Bonaire zouden gaan, zouden wij zeer zeker dit verzorgde appartement boeken. Prijs/Kwaliteitverhouding is gewoon ok.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Geweldig appartementje Blachi Koko

Dave
18-6-2012

Twee weken op Bonaire verbleven in het appartement Blachi Koko. Hadden een van de kleinere appartementjes maar was helemaal top. Ondanks de relatief kleine ruimte toch van alle gemakken voorzien, een keukentje, eet tafen, salon tafel en een bankje. Ook een ruime douche en een ruime slaapkamer met airco. In de woonkamer is geen airco aanwezig.

Nogmaals perfect om in te verblijven omdat je toch grotendeels buiten leeft. In het appartement hoef je alleen maar te slapen. De ligging is echt geweldig. Vlak bij de Luchthaven en vlak bij het centrum van Kralendijk dit is makkelijk lopend te doen. Voor het complex een eigen parkeergelegendheid.

Ook is het perfect ingericht voor duikers. Er is een eigen spoelbak die zeer regelmatig word verfrist en een opberghokje voor de spullen die afgesloten kan worden.

Verder alles in perfecte staat echt iets waar je het heel goed twee drie of nog meer weken uit kan houden. De eigenaar is super relext en in overleg is echt alles mogelijk.

Gereisd met partner in juni 2012

Van onze vakantie van 3 weken in de Caribean stak de week in Bonaire in Blachi Koko er met kop en schouders boven uit. Wat een mooie en leuke appartementen op een top locatie!! Het strand is werkelijk op struikel-afstand, evenals wat leuke restaurantjes. En de supermarkten en Kralendijk op loopafstand. Een auto is op Bonaire wel aan te raden als je het hele eiland wil bekijken, maar bij een verblijf in Blachi Koko dus niet echt nodig. Bovendien halen de geweldige behulpzame eigenaren je zelf(s) op van het vliegveld, als je wilt. Verder zijn de appartementen ruim, schoon en goed onderhouden. Al met al een een heerlijk weekje paradijs, waar dit kleinschalige complex en de vriendelijke eigenaren zeker aan hebben bijgedragen! We gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Geweldig appartement

Elly
21-11-2011

We zijn nu voor de 2e keer op Bonaire geweest en ook de 2e keer in dit appartement. En het was nog steeds geweldig! Service is erg goed, het appartement is zeer ruim en wordt regelmatig schoongemaakt.

Het centrum van Kralendijk is aan te lopen en ook het strand bij Plaza is op loopafstrand. We gaan hier zeker terugkomen!

Gereisd met partner in november 2011

Een droom die uitkwam

Patricia
10-8-2011

In 1 woord: FANTASTISCH!! Wij zaten niet in de appartementen maar in het huis wat een stukje verderop in de straat staat en ook door Matthieu en Laetitia beheerd wordt. Bij aankomst was de koelkast gevuld en konden we gelijk genieten van een drankje op het terras. We waren met zijn 4en maar er kunnen 6 personen in het huis. Met 3 slaapkamers, 2 badkamers, een grote woonkamer, een goed ingerichte keuken en een heerlijke tuin met BBQ en buitendouche kon onze vakantie niet meer stuk. Vlak aan zee en op loopafstand van het centrum. Toen we erg last hadden van de muggen en dit in het gesprek meldde, hingen er dezelfde dag nog klamboes om alle bedden. Ook hier werd regelmatig schoongemaakt en werden de lakens en handdoeken verschoond. Als we weer naar Bonaire gaan weten wij al waar we verblijven!

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Heerlijke verblijfplaats op Bonaire !!

Kees en Miranda
8-8-2011

Ons verblijf op Blachi Koko is zeer goed bevallen. Het één-slaapkamer appartement (Chibi Chibi) ziet er verzorgd uit en is smaakvol ingericht. Om de 3 nachten wordt alles schoongemaakt en handdoeken/beddengoed vervangen.

Blachi Koko ligt op 1 minuut lopen van zee. Vanaf een mooi zandstrandje kun je snorkelen, duiken of zwemmen.

Matthieu en Laetitia zijn erg behulpzaam en willen het hun gasten graag naar de zin maken. Ook is het fijn dat ze dagelijks aanwezig zijn bij de appartementen.

Kortom: een heerlijke plek om te vertoeven op Bonaire!!

Gereisd met partner in juli 2011

wij zijn weer aan het sparen!!!!

jeroen spierings
7-8-2011

voor ons heeft Blachi Koko en vooral ook de eigenaren Mattieu en en Letti zeker bijgedragen aan onze super vakantie. perfecte ligging net buiten playa met een schitterde tuin en 15 meter voor de deur een klein strandje waar je bijna altijd helemaal alleen was. hier ook enkele duiken gemaakt waarvan de nachtduiken echt super waren. verder een perfecte service, klantvriendelijkheid staat hier echt voorop, alles kan en niets is teveel moeite. zoals gezegd gaan wij de volgende keer zeker weer naar Blachi Koko!!!

Gereisd met vrienden in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blachi Koko Apartments in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blachi Koko Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.