Appartement
9,5

2 reviews over Appartement Bellevue Bonaire in het Nederlands

Moderne prachtige lokatie direct aan zee

kees vernooij
10-5-2013

Het appartement Bellevue nr 1 op Bonaire is een prima plek om te verblijven met een prachtig uitzicht over de zee; elke avond een zonsondergang! Het is voorzien van alle gemak, ook voor duikers;je spullen kun je spoelen en ophangen te drogen in een afgesloten ruimte. Het is mogelijk om "voor de deur" te duiken. 200 meter verder op is Belmar waar je lucht en lood kunt halen.

Gereisd Met partner in januari 2013

Fantastische vakantie!!

Nadine de Boer
28-4-2013

We gaan vaak op vakantie naar Bonaire en hebben veel locaties gehuurd, maar Bellevue overtrof onze stoutste verwachtingen. De reservering verloopt buitengewoon vlot, vriendelijk en accuraat. Duiken, kite-surfen, wind-surfen en restaurants bevinden zich op enkele minuten afstand met de auto. Het appartement, de spullen en de beschrijving zijn precies zoals op de foto’s is weergegeven. Het appartement is schoon en perfect onderhouden, dus alles werkt zoals het zou moeten! Bij vragen tijdens het verblijf is er professionele en vriendelijke hulp vlakbij. Dat het appartement op de begane grond is, is een groot voordeel omdat je daardoor maximaal van het zonneterras, strand en zee kunt genieten, bovendien ligt het terras van het appartement zelf, buitengewoon privé. Ontbijten met uniek zeezicht en aan het eind van de middag op je privé strand genieten van de zonsondergang en heerlijk eten, klaargemaakt in de volledig uitgeruste keuken maakt dit de perfecte vakantieplek. Een aanrader!!

Gereisd Met partner in december 2012

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bellevue Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bellevue Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.