Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag32°27°
Appartement Bellafonte Chateau de la Mer

We hebben een aantal aanbieders voor Bellafonte Chateau de la Mer voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Bellafonte Chateau de la Mer in het Nederlands

Geweldig uizicht!

Ernst
11-4-2017

Fantastische ligging met uitzicht direct op zee, vriendelijke en goede service en dagelijkse schoonmaak.

Gereisd Met partner in april 2017

De mooiste plek op Bonaire

Bob
12-4-2012

Wat een prachtig appartement. Zeer ruim. Goed verzorgd met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. De ligging is optimaal. Dicht bij Kralendijk, dicht bij Flamingo airport (leuk vliegtuigen spotten zonder dat het geluid hinderlijk is). Duiken relaxed vanaf de pier en Lac baai om te surfen is om de hoek. 'Twee weken een heerlijke vakantie gehad. Helemaal top. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd Met partner in januari 2012

Fantastisch uitzicht, mooi/ruim appartement!

Fam. Brouwers - Gilze
15-11-2009

Waren hier voor het werk van mijn man. Erg groot appartement. Grote woonkamer met erg grote keuken, volledig ingericht. Grote slaapkamer met badkamer. Erg schoon. Dagelijks schone handdoeken. Ook dagelijkse schoonmaak van appartement. Airco aanwezig (is ook wel nodig). Supermooi uitzicht op zee. Vanuit woonkamer en eigen terras, directe verbinding tot gezamenlijk terras (met jaccuzi, ligstoelen en aanlegsteiger). Veel hagedissen en leguanen op terras, erg bijzonder! Volop snorkelmogelijkheden. Afstand tot centrum Kralendijk 3 km. Lopen is niet echt wenselijk vanwege drukke weg. Vliegveld op 1 km afstand. Je ziet vanaf het terras de vliegtuigen aankomen. Bij rustig water zie je soms de dolfijnen voorbij zwemmen! Erg vriendelijk (Nederlandstalig) personeel. 's Avonds wat last gehad van vervelende muggen. Binnen niet als je de airco aanzet. Echt een aanrader. In voorseizoen is prijs nog redelijk. Van april tot oktober is het stukken duurder. Een plaats om echt tot rust te komen!

Gereisd Met partner in maart 2009

2006

In april 2006 hebben verbleven in Bellafonte

René
29-5-2006

In april 2006 hebben verbleven in Bellafonte. Werkelijk een schitterende accomodatie. De appartementen zijn ontzettend groot, grote living met hele grote open keuken met werkelijk van alle gemakken voorzien. Twee grote slaapkamer en een grandioos balkon.. Loop naar beneden en je duikt de zee in. Wat wil je nog meer. Je moet wel zelf voor een natje en een droogje zorgen want er zijn geen restaurant faciliteiten. Dus zelf inkopen doen en klaarmaken in de fantastische keuken. We hadden een beetje pech, er werkte maar één pomp in jacuzi. Verder iets prijzig.. maar dan heb je wel wat!!

Gereisd Anders in mei 2006

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad

• Privé strandAanwezig

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bellafonte Chateau de la Mer in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bellafonte Chateau de la Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.