Aparthotel Bamboo Bali Bonaire

23 reviews over Aparthotel Bamboo Bali Bonaire

• 2019
    9Jan van den Berg09-06-2019

fantastisch !

een fantastische ervaring en aanrader voor iedereen super gastvrij team , geweldig appartement , prima restaurant

wij hebben geweldig genoten

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

10R.H. Mulder04-03-2017

Geweldig

Fantastische vakantie in een uitstekend appartement. Leuke ontvangst van de familie in goed,volledig ingerichte appartement in een geweldige tuin met veel privacy. Op loopafstand van centrum Kralendijk.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 9Janet27-01-2017

Heerlijk verblijf in een sfeervolle omgeving

Dat er aan alles veel zorg en liefde is besteed. De tuin is werkelijk prachtig en de Balinese sfeer is in het huisje goed doorgevoerd. Naast de mooie veranda is het ook heerlijk zitten bij de lounchepool en zijn er diverse andere leuke zitjes.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Marjo Schreurs21-06-2016

Fantastisch!

Wat een oord! Kleinschalig en mooie locatie.

Gereisd met vrienden in november 2014

• 10Emilie en Olaf31-05-2016

Helemaal geweldig!

Van 28 april tot 21 mei 2016 hebben wij onze vakantie doorgebracht bij Bamboo Bali House. Toen ik weer thuisgekomen op de bank zat dacht ik: " Huh het lijkt wel of ik een hele mooie droom heb gehad". Bonaire is een heerlijk eiland, qua natuur niet heel erg gevarieerd, enorm veel cactussen dat wel, maar verder vrij droog en dor. Wanneer je dan door de prachtige houtgesneden poort van Bamboo Bali House stapt kom je in een andere wereld terecht. Het is eigenlijk 2 vakanties in 1. Wat een prachtige groene oase, met ruisende palmbomen, veel groen, prachtige bloemen en dit alles fantastich gedecoreerd door Vera. Prachtige boedha's en gezellige sfeerverlichting. Je waant je echt op Bali. De verbazing begint dus al in de tuin en de huisjes zijn al net zo perfect! Wij logeerden in " Heaven can wait" ik denk dat de hemel niet veel beter kan zijn dan dit plekje op aarde. Waar wij ons door een leuke attentie nog meer thuis voelden. Het huisje is bijna niet op papier te beschrijven, eigenlijk moet je er gewoon heen om het te bevatten. De voortuin met prachtige planten, een gezellige bbq hoek met heerlijke stoelen, ligbedden onder een parasol van bladeren, 2 hangmatten tussen de palmbomen en een patio waar we iedere ochtend hebben ontbeten, samen met onze trouwe bezoeker. Een suikerdiefje. Fijne plek om te zitten en te genieten van de verkoelende wind. Vanaf de patio stap je het huisje binnen. Lekker ruim met een fijne keuken, grote koelkast met groot vriesvak, airco en fan, smart tv, en het beste bed waar ik ooit buitenshuis in heb geslapen. Ook hier heeft Vera alles sfeervol en romantisch ingericht. Dan stap je door de deur naar de badkamer en zie je een dubbele wastafel en toilet onder een dakje en halverwege sta je in de open lucht waar je samen onder de dubbele rainshower zand en zoutzee water van je af kan spoelen om vervolgens in de zoutwaterjacuzzi te stappen. Superdeluxe met lichtjes en bubbels en heerlijke temperatuur!Wanneer je bent uitgebubbeld, kan je daarna nog heerlijk relaxen in op het daybed in je privetuingedeelte. En echt alles, waar je ook kijkt is prachtig! In het algemene gedeelte zijn we niet echt geweest, hadden we ook niet nodig. Wel zag het er perfect uit, nog 2 jacuzzi's, zoutwaterzwembad(je), bbq's, loungebankjes en een heleboel boeken, in verschillende talen. Ook handoeken hoef je niet mee te nemen, ook niet om mee naar het strand te nemen.Ook daar wordt voor gezorgt. Ruth komt om de dag en loopt alles na. Lekker schoon huisje als je terugkomt van duiken of snorkelen. En weer frisse handoeken wanneer je dat wil. En het is ook nog eens een lieve dame die je leuke tips geeft over Bonaire! We raden wel aan om een auto te huren, ook dit kan bij Bamboo Bali House, dan rij je ook niet in zo'n opvallende huurauto en dat vonden wij wel leuk. Wij kwamen de dag voor Anno en Vera op vakantie gingen aan, dus hebben hen niet veel meegemaakt, maar de ontvangst was allerhartelijkst. Ook was er gezorgt voor ons eerste ontbijt, heel attent! Sebastian hebben wel vaker gezien en dat was altijd gezellig. Geen moeite is te veel en altijd vriendelijk met een lach! Wij hebben de hemel op aarde gevonden en gaan zeker terugkomen!! Emilie en Olaf

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Gert-Jan Boots19-10-2015

Super

Bij aankomst wordt je zeer gastvrij ontvangen en wordt je getroffen door een persoonlijks geste. De bijzonder mooie cottages liggen in een fraaie tuin en hebben veel privacy. Over de inrichting is nagedacht en smaakvol afgewerkt.. Wordt goed onderhouden en de shoonmaakservice door de lieve Ruth is prettig. Een echte aanrader. Het iseen oase van rust. Er zijn op loopafstand voldoende restaurantjes waar je heerlijk kunt genieten van de gevarieerde keukens. Is echt aan te bevelen.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9R.H.Mulder23-03-2014

prachtig

Bamboo Bali is een geweldige plek om vakantie te houden. We werden wederom prima ontvangen. Veel privacy, schitterende tuin met veel flora en fauna. We hebben het weer ( 2e keer!) uitstekend naar onze zin gehad en hopen nogmaals hier onze vakantie te vieren.

Gereisd met partner in maart 2014

• 9linda29-07-2013

Geweldige accomodatie

Geweldig mooie kleinschalige accomodatie met prachtig aangelegde tuin. Heel sfeervol. Ligt aan een weg, maar dit heeft weinig invloed. Het geheel is zeer rustgevend. Eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Aan de overkant kun je heerlijk eten bij Captain Don en ook het strand ligt op loopafstand. Zeker een plek om naar terug te gaan!

Gereisd met partner in maart 2013

• 9A. van der Horst09-04-2013

In een woord "GEWELDIG"

Een heerlijke week op dit bijzondere plekje op Bonaire. De eigenaren doen echt alles om het je naar de zin te maken. Het huisje was zeer smaakvol ingericht, de tuin fantastisch en de jacuzzi en het zout waterbad heerlijk!

Gereisd met partner in maart 2013

• 8Kelly09-07-2012

Mooi plekje op Bonaire!

We kwamen 's nachts aan op Bonaire en op het resort was het toen donker. En toen het 's ochtends licht was, konden we pas zien hoe mooi het resort was. Tis klein maar daardoor ook erg gezellig. Je kan er fantastisch buiten zitten en genieten van de bomen en planten en natuurlijk van de 'diertjes'.

De jacuzzi's hebben we niet veel gebruikt. Overdag was het daar te warm voor (temperatuur van de jacuzzi was 37 graden). En 's avonds hadden we bezoek van de muggen familie die het daar ook erg prettig vond...

Als je het resort afloopt en de weg over steekt kun je door een ander resort lopen en kom je bij het water uit. Waar je heerlijk kan snorkelen! Vooral rond een uur of 6 kun je erg mooi snorkelen bij de pier.

Ons huisje (Bali) was erg mooi! Lekkere bedden, ruime kamer, grote keuken, mooie douche! Wij hebben een fantastisch verblijf gehad.

Gereisd met partner in juni 2012

2 tips over Aparthotel Bamboo Bali Bonaire

• A. van der Horst, 09-04-2013

Lekker gegeten bij Captain Don, direct aan het water. De vlindertuin is zeker de moeite waard om te bezoeken zeker vanwege de speciale (kleine) gerechten die ze daar serveren.

• Kelly, 09-07-2012

Eten bij Buddy's Dive Resort is een aanrader! Lekker eten aan het water met als uitzicht de zonsondergang.

Lac Bay... voornamelijk voor surfers erg mooi!

1 vraag over Aparthotel Bamboo Bali Bonaire

• Jolanda, 05-08-2013

wie kan mij zeggen wat voor een stopcontacten

Wie kan mij zeggen wat voor een stopcontacten ze bij Bamboo Bali hebben? Hebben we adapters nodig voor het laden van bv onze mobieletelefoon? En is er een fohn in het appartement aanwezig?

Inge, 18-02-2014

Er is geen fohn aanwezig. Je hoeft geen adapters mee te nemen, zowel 220 en 110 volt stopcontacten zijn aanwezig.

Aparthotel Bamboo Bali Bonaire info

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking