Villa Azure Bonaire

Meer villainfo

4 reviews over Villa Azure Bonaire

• 10Ron24-03-2015

Villa Azure; perfect place on 'Dushi' Island

In oktober 2014 verbleef ik samen met 4 andere in Villa Azure (Bonaire, Dutch Caribbean). Een schitterende villa; what you see; is what you get! De villa heeft alles om van een zorgeloos vakantie te genieten, ook de eigenaars Danny & Danielle zorgen dat je vakantie écht genieten wordt. ‘s morgens koffie bij ‘je eigen’ zwembad en ‘s avonds heerlijk met een drankje de ondergaande zon bekijken. Bonaire is, ondanks zijn kleine omvang, zeer divers en veelzijdig, onder- en bovenwater is dit een paradijs met villa Azure als perfecte verblijfplaats!

Met vrienden

• 10Angela25-11-2014

Leven als een god in...........Bonaire!

Wij mochten als een van de eersten in de villa verblijven. Met 6 slaapkamers, 5 badkamers, eetkamer, woonkamer met uitzicht op zee, bibliotheek, luxe keuken, terras, palapa, zwembad en niet te vergeten de prachtige tuin is dit een SUPER-villa! De keuken is van alle gemakken voorzien en er is van alles voldoende aanwezig. Het is slechts 15 minuten rijden van de luchthaven,10 minuten van het centrum van Kralendijk, 10 minuten naar de supermarkt (AH en Jumbo!) en slechts 1 minuut van de zee. Het is wel aan te raden om een auto te huren anders vergeet je de villa te verlaten om te gaan duiken of de rest van het eiland te bewonderen. Hoewel wij op het eiland waren voor minder aangename zaken, heeft de villa van Daan en Danielle er voor gezorgd dat het toch een heerlijke vakantie op Bonaire is geweest.

Met jonge kinderen

• 10Raymond van Steenbergen18-09-2014

"Nooit meer naar huis"

Geweldige ruime villa die in 2014 is geopend, ligt in de villa wijk “Sabadeco” met zeezicht. Zeer ruim ingericht waardoor je zelfs met een grote groep toch nog prive kan zitten. Goed op de wind zodat je de hele dag buiten kunt genieten. Dat de eigenaren Danny en Danielle al jaren op Bonaire een resort "Bridanda" runnen zie je terug in de professionaliteit hoe dit is neer gezet. Aankomen in de villa waar een lekker biertje klaar staat is toch het ultieme begin van een heerlijke vakantie. 's Ochtends een duik in je zwembad waarna je aan de keukenbar van een vers gebakken broodje geniet en overdag heerlijk genieten van mooi Bonaire .’s Middags terug gaat het feest gewoon door, zicht op zee vanuit het zwembad met een Amstel Bright. In de villa is een ruime keuken met elektrische kookplaat, gas BBQ, amerikaanse koelkast, etc. De bedden zijn heerlijk en de slaapkamers zijn voorzien van verstelbare shutters met horren waardoor er 's avonds een heerlijk briesje waait en airco niet aan hoeft.

Met oudere kinderen

• Privé strandAanwezig

• Balkon / terrasAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen