Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag31°27°
9,7

1 review over Lodge Auriga Ecolodge Bonaire in het Nederlands

Fantastische plek midden in de natuur!

Merieke van Schaik
2-12-2012

De Eco Lodge is fantastisch gelegen in de kunuku van Bonaire. Als je rust en natuur zoekt is dit het paradijs. Je ziet hier geen andere mensen, wel veel dieren zoals vogels en leguanen. Hans en zijn gezin zijn heel erg gastvrij, maar geven je de privacy die past bij deze Eco Lodge. Hun eigen huis staat op dezelfde compound, maar is niet te zien vanuit de Lodge. De Lodge heeft twee enorme verdiepingen en is uiterst geschikt voor twee stellen die samen reizen, of voor een groot gezin. Er is een grote keuken en supermarkten vlakbij, dus uiterst geschikt voor mensen die zelf willen koken. Wij hebben hier een week verbleven met een baby en hebben een fantastische tijd gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lodge info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis

• Receptie24-uurs receptie
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Auriga Ecolodge Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Auriga Ecolodge Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.