Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag31°27°
9,7

5 reviews over Lodge Auriga Ecolodge Bonaire in het Nederlands

Een plek om van te gaan houden!

Rob Bertsch
28-12-2014

Hans heeft van de lodge een prachtige plek midden in de "knoek" gemaakt. En hij heeft nog plannen genoeg. Ik ben het helemaal eens met de andere commentaren. Je zit hier midden in de Bonaire natuur en toch maar 10 min rijden van Kralendijk. Als je van rust, stilte en de vrije natuur houdt is dit je plek Een plek om van te houden.

Gereisd met partner in november 2014

In 1 woord ZEN met de natuur!

Patricia Hupje
11-12-2013

In een woord geweldig!! De eigenaar Hans is een hardwerkende supervriendelijke behulpzame man met een groot hart voor de mooie natuur op Bonaire! Super grote ruime mooie nette lodge! Echt je eigen grote ruime huis. Kamers zijn supernetjes, de open 'woonkamer' op de eerste verdieping is absoluut heel gezellig en romantisch met een heerlijk briesje. Een hele mooie prive buitendouche voor de echte natuurliefhebber en natuurlijk ook gewoon een mooie badkamer Overdags hoor en zie je allerlei mooie dieren van Bonaire.. 'S nachts ben je sprakeloos van de geweldige sterrenhemel boven het complex!! En als klap op de vuurpijl heb je een supermooi uitzicht vanaf de uitkijktoren met zitje bovenop de logde! Met overdag mooie vergezichten, de zee, de dieren en de wonderschone natuur! Een geweldige zonsondergang en alsof dat nog niet genoeg is een superromantische plek om samen naar de sterren te kijken! Wij gaan zeker terug! Echt een aanrader voor alle mensen die de natuur een warm hart toe dragen

Gereisd met partner in november 2013

Fantastische plek voor de rust en natuur

Willem Bijl
25-11-2013

De Lodge is gelegen in de "knoek" zoals ze dat zeggen op de Antillen noemen. Een oase van rust en een rijkdom aan natuur.

Gereisd alleenreizend in oktober 2013

Auriga Ecolodge is de perfecte plek om te verblijven op Bonaire als je op zoek bent naar rust in een natuurlijke omgeving. Het is een prachtige, zelf gebouwde lodge met veel sfeerelementen er in. Vooral het sterrenplatform is een bijzondere toevoeging. De lodge onderscheidt zich erg van alle andere accommodaties op Bonaire door de privacy, de typisch Bonaireaanse planten en struiken en door het ecologische aspect van het stuk land. Er zijn kippen en een groentekas voor heerlijk verse eitjes en verschillende soorten sla en spinazie. Het is een prachtige oase in het cactus-landschap van Bonaire waar wij enorm van hebben genoten. Het huisje is erg ruim en heeft alle luxe die je nodig hebt. Zelfs een buitendouche! Een echte aanrader voor als je er eens helemaal uit wilt op een puur en ecologische manier, één met de natuur.

Gereisd met partner in maart 2013

Fantastische plek midden in de natuur!

Merieke van Schaik
2-12-2012

De Eco Lodge is fantastisch gelegen in de kunuku van Bonaire. Als je rust en natuur zoekt is dit het paradijs. Je ziet hier geen andere mensen, wel veel dieren zoals vogels en leguanen. Hans en zijn gezin zijn heel erg gastvrij, maar geven je de privacy die past bij deze Eco Lodge. Hun eigen huis staat op dezelfde compound, maar is niet te zien vanuit de Lodge. De Lodge heeft twee enorme verdiepingen en is uiterst geschikt voor twee stellen die samen reizen, of voor een groot gezin. Er is een grote keuken en supermarkten vlakbij, dus uiterst geschikt voor mensen die zelf willen koken. Wij hebben hier een week verbleven met een baby en hebben een fantastische tijd gehad.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lodge info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis

• Receptie24-uurs receptie
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Auriga Ecolodge Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Auriga Ecolodge Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.