Villa At the Breeze

Villa At the Breeze
9,6

22 reviews over Villa At the Breeze in het Nederlands

Met oudere kinderen

Aanrader! Prachtig uitzicht en omgeving.

Anne Miek
5-9-2018

Wat een fantastisch huis en heerlijke plek!

Onvergetelijk!

Patrick van B.
30-7-2018

@ The Breeze is een plek om thuis te komen. Gelegen op een prachtige locatie in de heuvels, met een spectaculair uitzicht op het hele zuiden en op Klein Bonaire. Het moet gezegd, het is een stukje rijden vanaf Kralendijk, winkels en duikshop, maar daar staat een heleboel tegenover. Een zeer ruim en goed onderhouden huis, op de wind gelegen, dus de hele dag heerlijke verkoeling. Het huis is van alle gemakken voorzien: goed werkende airco’s in de slaapkamers, volledig ingerichte keuken en - voor ons erg prettig - goede faciliteiten om duikspullen te spoelen en op te bergen.

Het terras is een oase, met meer dan voldoende schaduw en een heerlijk zwembad. Doordat er geen chloor in het zwembad wordt gebruikt, was het ook voor onze dochter met huidproblemen heel geschikt. Ook het beheer tijdens ons verblijf was prima geregeld.

Wij hebben 2,5 week intens genoten van ons verblijf in @ The Breeze.

Beste Patrick en familie,

Dank voor deze prachtige review. Fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten!

Fijne vakantie op een mooi rustig eiland

iris
13-7-2018

At the Breeze is een goed ingericht fijn huis. Wij verbleven er in de meivakantie 10 dagen met 4 personen. Met twee families of meer dan 6 personen zou ik teveel vinden vooral als iedereen rond het zwembad gaat zitten. Het zwembad is niet al te groot maar fijn omdat er geen chloor gebruikt wordt. Het uitzicht is prachtig. Een auto huren is een must. Toen wij er waren waren er kleine dingetjes met het alarm en de airco. Als je een huis huurt pas je eigenlijk ook een beetje op voor de eigenaar. Als je dat niet prettig vindt is een huis huren geen goed idee. Bonaire is een fijn rustig eiland en als je het niet erg vindt iets verder van de zee en de restaurantjes af te zitten is dit een prima huis.

Beste Iris,

Dank voor de review, fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad.

Wij hebben 2 fantastische weken gehad in @the breeze! Alles wat je maar kan wensen is aanwezig, het huis is erg mooi en schoon. Het zwembad is heerlijk en het uitzicht is werkelijk fantastisch! Vaak zie je foto's online van een accomodatie en bij aankomst blijkt dan de helft niet te kloppen, maar het huis is écht zoals op de foto's. Normaal duiken wij veel tijdens de vakantie maar deze keer zijn we vaak gewoon lekker bij de villa gebleven om te genieten. Wij komen inmiddels al bijna 10 jaar op Bonaire en dit is de mooiste, beste en compleetste accomodatie die we ooit gehad hebben. Niet twijfelen, gelijk boeken! :-)

Robert & Perry, Eigenaar, 27-8-2018
Wauw, wat een prachtige complimenten! Wat fijn dat jullie zo ontzettend genoten hebben, dat is precies de reden dat we ons huis zijn gaan verhuren een aantal jaar geleden. Dank je wel voor de mooie review!

Kathelijne
5-3-2018

Prachtig huis met alle voorzieningen.

Beste Kathelijne,

Dank je wel voor de mooie review, daar zijn we erg blij mee.

Een aanrader

Sil
15-9-2017

Het is een schitterende villa, ontbreekt aan niets, luxe ingericht, een zalig zwembad en uitzicht over Kralendijk en Klein Bonaire. Echt een droom.

Robert & Perry, Eigenaar, 16-9-2017

Beste Sil en familie,

Dank voor de mooie review! Fijn dat jullie zo genoten hebben!

Wellicht tot een volgende keer.

Een 'aanradertje'

Familie
6-9-2017

Alles is top: zwembad, uitzicht, slaapkamers, inrichting, keuken, ontvangst, etc. Wel noodzakelijk om een auto te huren. Een geweldige plek, heerlijk huis!

Robert & Perry, Eigenaar, 8-9-2017
Dank voor de mooie review, fijn dat jullie zo genoten hebben! Wellicht tot een volgende keer.

Onvergetelijk.

Familie van Deutekom
12-8-2017

Het huis, de inrichting, het zwembad, het uitzicht, in één woord fantastisch!

Robert & Perry, Eigenaar, 15-8-2017

Beste familie Van Deutekom,

Dank voor dit mooie compliment! Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben.

groet

Wil je een overgetelijke verblijf op Bonaire ?

Danny & Guy - Aalst - België
13-6-2017

Zoek je een onvergetelijke vakantie op Bonaire met een wauwww factor ?

Kies gewoon voor At The Breeze, mei 2017 : onze 7de keer op Bonaire en 3de maal At The Breeze daardoor unnen we op die plek bijna garantie geven op een super vakantie !

Robert & Perry, Eigenaar, 14-6-2017

Beste Guy & Danny,

Dank voor deze prachtige review! Een mooier compliment kunnen we niet krijgen van terugkerende gasten. Tot volgend jaar!

Het uitzicht, het terras met zwembad, de inrichting,o.a. super klamboes(gelijk een gekocht), de uitrusting vooral ook de keuken: Klasse !

Jammer van de dvd speler (speelt niet goed af, schoonmaken van lens zou kunnen helpen).

Wij konden helaas deze villa maar 5 dagen huren omdat alles was volgeboekt en hebben het huis daarom bijna niet verlaten om toch zoveel van dit paradijsje te kunnen genieten. Daarom ook steeds lekker geïnspireerd gekookt.

Wij wonen zelf op Ibiza met een spectaculair uitzicht etc., maar vonden dit een hoogtepunt in onze vakantie.

Robert & Perry, Eigenaar, 14-4-2017

Beste Eduardo,

Dank voor deze mooie review, wij zijn blij en trots dat onze locatie voor jullie de mooiste van jullie verblijf op Bonaire was. Dat is ie voor onszelf namelijk ook al jaren! Dank voor jullie verblijf.

groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa At the Breeze in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa At the Breeze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.