Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

48 Reviews over At the Breeze

• 10René30-05-2022

Fantastische vakantie gehad op een heerlijk eiland en in een fantastisch huis. Veel privacy, een heerlijk zwembad, een prachtig uitzicht over Kralendijk en de zee en een huis van alle gemakken voorzien. Ontvangst op het vliegveld en begeleiding naar het huis was door Shirley (beheerster) uitstekend. Er stonden zelfs wat boodschappen klaar voor een drankje 's avonds en ontbijt de volgende ochtend, heel attent. Kortom een perfect begin van een heerlijke vakantie, voor herhaling vatbaar.

Robert, Eigenaar, 01-06-2022

Beste René en familie,

Wat fijn dat jullie genoten hebben! Dank voor deze mooie review.

• 10Gerdine11-05-2022

Prachtige villa met schitterend uitzicht

In de meivakantie waren we met ons gezin in jullie vakantievilla. We hebben volop genoten van het prachtige huis, heerlijke zwembad en fantastische uitzicht. De ophaalservice en het welkomstpakket van Shirley waren super. We komen graag nog eens terug!

Robert, Eigenaar, 01-06-2022

Beste Gerdine en familie,

Dank voor jullie mooie woorden! Fijn dat jullie zo genoten hebben! Graag tot een volgende keer!

• 10Els05-04-2022

Gewoon fantastich

Wij (5 volwassenen) hebben zo vreselijk genoten in deze villa met een fenomenaal uitzicht. Door diverse zithoekjes kun je buiten lekker relaxen onder de overkapping, de parasols of in de zon. De inrichting is erg smaakvol en doet rustig en toch gezellig aan. Met de airco kun je de 3 slaapkamers (individueel) in een half uurtje koelen tot een aangename temperatuur. De keuken is van alle gemakken voor zien en zeer goed gevuld. De ontvangst door een gastvrouw is heel fijn, zodat je gelijk alles wat je wilt weten, kunt vragen. Onze 2 weken waren gewoon fantastisch en we zullen dit zeker een keer herhalen.

Robert Sibbel, Eigenaar, 22-04-2022

Beste Els,

Dank voor het mooie compliment! Heel fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben! Tot een volgende keer!

• 10RdR27-02-2022

Liefs morgen terug!

Het huis ligt in een fijne wijk, boven op een heuvel. Vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht over Kralendijk, De zee en klein Bonaire. De inrichting is uitstekend. Het zwembad heerlijk van een ruim formaat. De contacten met de eigenaren verloopt snel en soepel. De housekeeper op het eiland ontvangt je hartelijk en is gedurende het verblijf goed te bereiken. Het is absoluut een huis om terug te keren.

• 9Natuur

Robert Sibbel, Eigenaar, 13-03-2022

Dank voor deze mooie woorden, hopelijk tot de volgende keer!

• 10Wim en Gabriëlle31-12-2021

Ons mooiste verblijf ooit!

We hebben een geweldige vakantie gehad in jullie prachtige woning. Deze was van alle gemakken voorzien. Het beste vakantieverblijf dat we ooit hebben gehad. We hebben genoten van het uitzicht en het zwembad. Het ontbrak ons aan niets. Ook Shirley willen wij bedanken voor haar vriendelijk ontvangst. We hopen zeker terug te komen.

Robert Sibbel, Eigenaar, 28-02-2022

Dank dank dank voor deze mooie woorden! Graag tot een volgende keer!

• 10Wil21-08-2021

Een fantastische plek om naar toe terug te keren.

Een geweldig vakantiehuis. Het voelde direct als een thuis. Het huis is compleet en met liefde en oog voor detail ingericht. Alle denkbare faciliteiten zijn aanwezig en super schoon. En dan de ligging. Het huis ligt rustig met een prachtig uitzicht over Bonaire en zee. Ook dank aan Shirley (care-taker) die altijd bereikbaar en behulpzaam is. Het is dat we maximaal een 10 kunnen geven, maar jullie verdienen diamant. Wij komen zeker terug.

• 10Ruimte

Robert Sibbel, Eigenaar, 28-02-2022

Wat een mooie review! Dank daarvoor en heel graag tot de volgende keer!

• 10Fam. De Beijer09-08-2021

Heerlijk luxe villa met schitterend uitzicht

Wij hebben enorm genoten van het verblijf in Villa @thebreeze. De villa ligt in woonwijk Santa Barbara, ongeveer een kwartiertje de heuvel op vanuit Kralendijk. De villa was voor ons een heerlijke uitvalsbasis. Stijlvol ingericht. Modern, Niet bespaard op zaken. Dat merk je aan details zoals klamboes, lekker veel handdoeken, strandlakens, shutters, nachtverlichting voor buiten, en een alarm. Alles was gewoon goed. Het zwembad zonder chloor en van goed formaat. Prachtig verzorgde plantenbakken, mooi aangelegde tuin en wuivende palmen en beplanting rondom het gehele huis, waar kleurrijke vogels graag op af komen. Het interieur en exterieur, samen met prachtige vergezichten maakte dat wij daar met veel plezier verbleven. Het was leuk om via de ritjes door de woonwijken naar het strand (kite beach en jibe city o.a.) wat meer mee te krijgen van het eiland. We zouden zeker graag terug komen op deze heerlijke plek.

Robert & Perry, Eigenaar, 23-08-2021

Beste familie,

Dank voor de mooie review! Fijn dat jullie zo genoten hebben, daar doen we het voor! Heel graag tot een volgende keer.

Hartelijke groet

• 10Felix en Charlene21-07-2021

Fantastisch plekje op Bonaire

Het huis van Perry en Robert is een waar pareltje. Het huis is prachtig ingericht, daarbij komt de tropische tuin, het heerlijke zwembad en het fantastische uitzicht. Alles bij elkaar de ultieme locatie voor een onvergetelijke vakantie op dit prachtige eiland!

Robert & Perry, Eigenaar, 01-08-2021

Beste Felix en Charlene,

Dank voor de mooie woorden! Fijn dat jullie genoten hebben, graag tot een volgende keer.

Groet,

• 10Edmee05-04-2021

Wat een heerlijk vakantiehuis

Dit vakantiehuis is alsof je thuiskomt. Modern, ruimtelijk, zeer smaakvol ingericht, comfortabel en gezellig en aan werkelijk alle details is aandacht besteed. De keuken is zelfs goed genoeg uitgerust voor de keukenprins(ess)en onder ons. Wij vonden de ijsblokjeskoelkast ook fenomenaal. Het overdekte terras is als een 2e huiskamer. En wat een heerlijk zwembad in een groene tuin; we hebben heerlijk genoten van de fijne ligbedden en het geweldige uitzicht. Het was steeds een verademing om terug te keren op deze rustige en net iets koelere plek. Ook dank aan beheerder Shirley die altijd bereikbaar en behulpzaam was. Zeker voor herhaling vatbaar!

Robert & Perry, Eigenaar, 07-04-2021

Wauw! Dank je wel voor deze mooie review! Fijn dat jullie zo genoten hebben. Wellicht tot een volgende keer!

• 10Lisbeth en Jan18-03-2021

Fantastisch!!!

Wij hebben 2 fantastische weken gehad op Bonaire en vooral omdat we in het heerlijke huis @the breeze vertoefden!! Wat een zalige plek, zeer comfortabel, goed gevoel, van alle gemakken voorzien, gezellig, ook buiten op het terras, waar we eigenlijk de hele vakantie hebben doorgebracht!! Prachtig uitzicht over kralendijk etc!! Flink gebruik gemaakt van de heerlijke pool. Kortom wij gaan zeker terug!!! Een Feel Good huis!!

Robert & Perry, Eigenaar, 22-03-2021

Wat een mooie review! Fijn dat jullie zo genoten hebben, heel graag tot een volgende keer.

Villa At the Breeze info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)