Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer villa info

52 Reviews over At the Breeze

• 10Tonneke27-10-2022

Heerlijk

Wakker worden met het geluid van wuivende palmen. Wat een geweldig mooi en groot huis. Heerlijk ingericht, ruim en schoon. Vriendelijk en fantastisch opgevangen vanaf het vliegveld. Ook bij vragen gelijk reaktie. Top en zeker doen wanneer je een fijne vakantie wilt.

Eigenaar, 28-10-2022

Dank je wel voor de mooie review! Fijn dat het allemaal naar wens was!

• 10Lenneke04-10-2022

Kan niet beter!

Wat een fantastisch verblijf! Van alle gemakken voorzien en een prachtig uitzicht. Voor de eerste avond en ochtend zijn al boodschappen gedaan, zodat je direct kunt beginnen met genieten! Wij komen graag nog een keer terug!

Eigenaar, 09-10-2022

Beste Lenneke, Dank voor het mooie compliment! Fijn dat alles helemaal naar wens was! Heel graag tot een volgende keer. Groet Robert & Perry

• 10Charlene31-07-2022

De Caribische droombestemming

Voor de 2de keer met het gezin naar Bonaire geweest in villa @ the breeze. Het huis van Perry en Robert op Bonaire is een ware droombestemming. Tot in de kleinste details is het huis werkelijk fantastisch. Gastvrouw Shirley zorgt voor een warm ontvangst waardoor je je meteen thuis voelt. Ze doet zelfs alvast wat boodschappen, zodat je echt even kunt landen. Heerlijk schoon huis. Geen minpunt te vinden. Opzoek naar ultiem genieten? Dan ben je hier aan het juiste adres. Zodra je de poort open doet waan je je alleen op dit exotische stukje van de aarde.

Eigenaar, 06-08-2022

Beste charlene, Dank je wel voor jullie mooie woorden! Heel graag tot een volgende keer! Groet Robert & Perry

• 10René30-05-2022

Fantastische vakantie gehad op een heerlijk eiland en in een fantastisch huis. Veel privacy, een heerlijk zwembad, een prachtig uitzicht over Kralendijk en de zee en een huis van alle gemakken voorzien. Ontvangst op het vliegveld en begeleiding naar het huis was door Shirley (beheerster) uitstekend. Er stonden zelfs wat boodschappen klaar voor een drankje 's avonds en ontbijt de volgende ochtend, heel attent. Kortom een perfect begin van een heerlijke vakantie, voor herhaling vatbaar.

Eigenaar, 01-06-2022

Beste René en familie,

Wat fijn dat jullie genoten hebben! Dank voor deze mooie review.

• 10Gerdine11-05-2022

Prachtige villa met schitterend uitzicht

In de meivakantie waren we met ons gezin in jullie vakantievilla. We hebben volop genoten van het prachtige huis, heerlijke zwembad en fantastische uitzicht. De ophaalservice en het welkomstpakket van Shirley waren super. We komen graag nog eens terug!

Eigenaar, 01-06-2022

Beste Gerdine en familie,

Dank voor jullie mooie woorden! Fijn dat jullie zo genoten hebben! Graag tot een volgende keer!

• 10Els05-04-2022

Gewoon fantastich

Wij (5 volwassenen) hebben zo vreselijk genoten in deze villa met een fenomenaal uitzicht. Door diverse zithoekjes kun je buiten lekker relaxen onder de overkapping, de parasols of in de zon. De inrichting is erg smaakvol en doet rustig en toch gezellig aan. Met de airco kun je de 3 slaapkamers (individueel) in een half uurtje koelen tot een aangename temperatuur. De keuken is van alle gemakken voor zien en zeer goed gevuld. De ontvangst door een gastvrouw is heel fijn, zodat je gelijk alles wat je wilt weten, kunt vragen. Onze 2 weken waren gewoon fantastisch en we zullen dit zeker een keer herhalen.

Eigenaar, 22-04-2022

Beste Els,

Dank voor het mooie compliment! Heel fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben! Tot een volgende keer!

• 10RdR27-02-2022

Liefs morgen terug!

Het huis ligt in een fijne wijk, boven op een heuvel. Vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht over Kralendijk, De zee en klein Bonaire. De inrichting is uitstekend. Het zwembad heerlijk van een ruim formaat. De contacten met de eigenaren verloopt snel en soepel. De housekeeper op het eiland ontvangt je hartelijk en is gedurende het verblijf goed te bereiken. Het is absoluut een huis om terug te keren.

• 9Natuur

Eigenaar, 13-03-2022

Dank voor deze mooie woorden, hopelijk tot de volgende keer!

• 10Wim en Gabriëlle31-12-2021

Ons mooiste verblijf ooit!

We hebben een geweldige vakantie gehad in jullie prachtige woning. Deze was van alle gemakken voorzien. Het beste vakantieverblijf dat we ooit hebben gehad. We hebben genoten van het uitzicht en het zwembad. Het ontbrak ons aan niets. Ook Shirley willen wij bedanken voor haar vriendelijk ontvangst. We hopen zeker terug te komen.

Eigenaar, 28-02-2022

Dank dank dank voor deze mooie woorden! Graag tot een volgende keer!

• 10Familie Breugem06-09-2021

Een erg fijn verblijf gehad. De ligging met uitzicht over het eiland is fenomenaal. Het huis is van alle gemakken voorzien. Daarnaast werden we heel goed geholpen door Shirley wanneer we vragen hadden. Kortom, echt een aanrader.

• 10Wil21-08-2021

Een fantastische plek om naar toe terug te keren.

Een geweldig vakantiehuis. Het voelde direct als een thuis. Het huis is compleet en met liefde en oog voor detail ingericht. Alle denkbare faciliteiten zijn aanwezig en super schoon. En dan de ligging. Het huis ligt rustig met een prachtig uitzicht over Bonaire en zee. Ook dank aan Shirley (care-taker) die altijd bereikbaar en behulpzaam is. Het is dat we maximaal een 10 kunnen geven, maar jullie verdienen diamant. Wij komen zeker terug.

Eigenaar, 28-02-2022

Wat een mooie review! Dank daarvoor en heel graag tot de volgende keer!

Villa At the Breeze info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kaya Jaspe 9