Villa At the Breeze

Villa
Villa At the Breeze
9,6

Laatste review

Wat een super fijn huis om in te verblijven, de ligging van het huis is prachtig met een mooi uitzicht over het eiland en de kustlijn van Bonaire en klein Bonaire. Ook in de avond heb je een uitzicht to remember!!

Het huis is compleet, wij hebben er 11 dagen met 6 volwassenen verbleven en er was genoeg ruimte. Wij voelden ons hier meteen op ons gemak, het huis is exact zoals op de foto's. Buiten is een ruim overdekt terras, wat bescherming biedt tegen de zon, maar ook tegen een Caribisch regenbui. Ligging van het huis is gunstig, in het iets hoger gelegen deel van Bonaire, waardoor de muggen ook wat minder aanwezig leken, met altijd een fijn briesje. Flink zwembad wat goed onderhouden is. Het huis staat in een rustige wijk, je kan hier echt even lekker tot rust komen.

We hebben het in "@ the Breeze" erg naar ons zin gehad en kunnen iedereen aanraden vakantie te vieren in deze mooie en complete villa!

24 reviews over Villa At the Breeze in het Nederlands

What you see is what you get, top vakantie!!

Wilbert & Cindy,
31-10-2018

Robert & Perry, Eigenaar, 6-11-2018

Beste Wilbert & Cindy,

Wauw, wat een mooie review, dank, dank, dank!

groet

fantastische villa, prachtig ingericht, ontbreekt aan niets en prachtig uitzicht vanaf de veranda, omdat het boven op heuvel ligt, door deze prachtige ligging is een auto wel vereist, elk voordeel... ;)) zwembad is ook zo mooi, helemaal s avonds met verlichting. fijne ligbedden en hangmat en bbq, aan alles is gedacht!

Robert & Perry, Eigenaar, 6-11-2018

Hoi Pien,

Dank voor de mooie review! Fijn dat jullie zo genoten hebben.

groet,

Aanrader! Prachtig uitzicht en omgeving.

Anne Miek,
5-9-2018

Wat een fantastisch huis en heerlijke plek!

Robert & Perry, Eigenaar, 22-10-2018

Beste Anne Miek,

Dank voor deze mooie review, fijn dat jullie zo genoten hebben!

Onvergetelijk!

Patrick van B.,
30-7-2018

@ The Breeze is een plek om thuis te komen. Gelegen op een prachtige locatie in de heuvels, met een spectaculair uitzicht op het hele zuiden en op Klein Bonaire. Het moet gezegd, het is een stukje rijden vanaf Kralendijk, winkels en duikshop, maar daar staat een heleboel tegenover. Een zeer ruim en goed onderhouden huis, op de wind gelegen, dus de hele dag heerlijke verkoeling. Het huis is van alle gemakken voorzien: goed werkende airco’s in de slaapkamers, volledig ingerichte keuken en - voor ons erg prettig - goede faciliteiten om duikspullen te spoelen en op te bergen.

Het terras is een oase, met meer dan voldoende schaduw en een heerlijk zwembad. Doordat er geen chloor in het zwembad wordt gebruikt, was het ook voor onze dochter met huidproblemen heel geschikt. Ook het beheer tijdens ons verblijf was prima geregeld.

Wij hebben 2,5 week intens genoten van ons verblijf in @ The Breeze.

Beste Patrick en familie,

Dank voor deze prachtige review. Fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten!

Fijne vakantie op een mooi rustig eiland

iris,
13-7-2018

At the Breeze is een goed ingericht fijn huis. Wij verbleven er in de meivakantie 10 dagen met 4 personen. Met twee families of meer dan 6 personen zou ik teveel vinden vooral als iedereen rond het zwembad gaat zitten. Het zwembad is niet al te groot maar fijn omdat er geen chloor gebruikt wordt. Het uitzicht is prachtig. Een auto huren is een must. Toen wij er waren waren er kleine dingetjes met het alarm en de airco. Als je een huis huurt pas je eigenlijk ook een beetje op voor de eigenaar. Als je dat niet prettig vindt is een huis huren geen goed idee. Bonaire is een fijn rustig eiland en als je het niet erg vindt iets verder van de zee en de restaurantjes af te zitten is dit een prima huis.

Beste Iris,

Dank voor de review, fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad.

Wij hebben 2 fantastische weken gehad in @the breeze! Alles wat je maar kan wensen is aanwezig, het huis is erg mooi en schoon. Het zwembad is heerlijk en het uitzicht is werkelijk fantastisch! Vaak zie je foto's online van een accomodatie en bij aankomst blijkt dan de helft niet te kloppen, maar het huis is écht zoals op de foto's. Normaal duiken wij veel tijdens de vakantie maar deze keer zijn we vaak gewoon lekker bij de villa gebleven om te genieten. Wij komen inmiddels al bijna 10 jaar op Bonaire en dit is de mooiste, beste en compleetste accomodatie die we ooit gehad hebben. Niet twijfelen, gelijk boeken! :-)

Robert & Perry, Eigenaar, 27-8-2018
Wauw, wat een prachtige complimenten! Wat fijn dat jullie zo ontzettend genoten hebben, dat is precies de reden dat we ons huis zijn gaan verhuren een aantal jaar geleden. Dank je wel voor de mooie review!

Kathelijne,
5-3-2018

Prachtig huis met alle voorzieningen.

Beste Kathelijne,

Dank je wel voor de mooie review, daar zijn we erg blij mee.

Een aanrader

Sil,
15-9-2017

Het is een schitterende villa, ontbreekt aan niets, luxe ingericht, een zalig zwembad en uitzicht over Kralendijk en Klein Bonaire. Echt een droom.

Robert & Perry, Eigenaar, 16-9-2017

Beste Sil en familie,

Dank voor de mooie review! Fijn dat jullie zo genoten hebben!

Wellicht tot een volgende keer.

Een 'aanradertje'

Familie,
6-9-2017

Alles is top: zwembad, uitzicht, slaapkamers, inrichting, keuken, ontvangst, etc. Wel noodzakelijk om een auto te huren. Een geweldige plek, heerlijk huis!

Robert & Perry, Eigenaar, 8-9-2017
Dank voor de mooie review, fijn dat jullie zo genoten hebben! Wellicht tot een volgende keer.

Onvergetelijk.

Familie van Deutekom,
12-8-2017

Het huis, de inrichting, het zwembad, het uitzicht, in één woord fantastisch!

Robert & Perry, Eigenaar, 15-8-2017

Beste familie Van Deutekom,

Dank voor dit mooie compliment! Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben.

groet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa At the Breeze in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa At the Breeze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.