Villa Aquamarin

1 review over Villa Aquamarin in het Nederlands

mooie villa met zwembad

ingrid
23-9-2009

Villa is ruim opgezet, er zijn wel allemaal trappetjes in het huis. Dus het is niet geschikt voor rolstoelen. Het ligt op de berg van bonaire, en je hebt wel een auto nodig. Het ligt op een rustige plaats, heeft een eigen ruime tuin, lekker zwembad, tuinhuisje waarvanaf je groot deel van bonaire al kan zien. waaronder de zee. Slaapkamers zijn groot, hebben alle maal een eigen badkamer en airco, en sluiten aan op een balkon aan de tuinkant, dus vanuit je bed badpak in en zwembad in.

In de keuken zijn oven/magnetron/afwasmacine en wasmachine aanwezig. Er komt 1 keer per week een service schoonmaken, en er is een tuinman en poolman die onderhoud pleegt.

Heerlijk balkon, vanwaar zonsondergang te zien is.

nadeel: basis van logie, dus zelf koken en boodschappen enz, en tijdens ons verblijf waren er veel mieren in de woonkamer en balkon. Maar bij ons kon dat de pret echt niet drukken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Aquamarin in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Aquamarin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.