Appartement
9,5

17 reviews over Appartement All Seasons in het Nederlands

Anja@Mario@Mariska,
20-3-2019

Fantastische plek !! We hebben er genoten van jullie lekkere ontbijtjes iedere ochtend die we erbij geboekt hadden.Vooral ook genoten van jullie gastvrijheid en erg leuk om te zien hoe vader/dochter dit saampjes zo goed doen.Kamers mooi en schoon, ook een lieve schoonmaakster.Jan en Inge nogmaals bedankt we zijn weer thuis maar kijken terug op een topvakantie.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ook voor de tweede keer erg fijn!

Joyce Verhoeff,
6-5-2018

Voor de tweede keer geweest en het is weer onwijs goed bevallen! Niets is te veel voor de eigenaren van All Seasons! Bedankt Jan en Inge!

Gereisd met partner in april 2018

Paradijsje op Bonaire

A. Roso,
19-2-2018

Wat een fijne plek om je vakantie door te brengen. Mooie en rustige accommodatie. Op loopafstand van het centrum van Kralendijk maar ook de supermarkt is dichtbij. Goed verzorgd ontbijt. Jan en Inge helpen je ook goed met alle informatie over het eiland. Ook kun je bij hen excursies boeken. Een aanrader voor iedereen die rust en luxe zoekt.

Gereisd met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hospitality met een Hoofdletter

Blom,
18-11-2017

Wij hebben een fantastische vakantie op Bonaire gehad mede mogelijk gemaakt door de zorgzame Jan & Inge. Een warm welkom als je aankomt. Onder het genot van een drankje alles keurig uitgelegd waaronder de tips en bezienswaardigheden van het eiland. Er wordt echt tijd voor je vrij gemaakt. Hospitality schrijf ik met hoofdletter want dat is gewoon goed geregeld. Wij waren (te) laat met reserveren voor een duikcursus maar Jan regelt het voor je. Een huurauto? Wordt geregeld. Geldt ook voor reserveren in restaurants, etc. De totale accommodatie is prima voor elkaar: verzorgd, netjes en schoon. En dat geldt zowel voor het appartement als het complex. Het is mooi rustig gelegen en op loopafstand van de Boulevard. Een dikke dikke voldoende dus en zeker de wens om weer terug te gaan.

Gereisd met partner in oktober 2017

Super aanrader!

Peter&Marion,
17-11-2017

Wat een super vakantie adres. Mooie ligging in rustige wijk vlakbij zee, strand en Kralendijk. Zeer goede leuke restaurantjes op loopafstand. Jan en Inge doen alles om het hun gasten naar de zin te maken. Handdoek service, schoonmaak, gebruik van de BBQ, uitleg en tips over Bonaire, alles is hier perfect geregeld en/of mogelijk. Wij hebben al veel resorts bezocht maar All Seasons steekt en bovenuit. Komen er zeker nog eens terug en liefst zo snel mogelijk !

Gereisd met vrienden in november 2017

TOP VAKANTIE

A&A,
6-8-2017

Een heerlijk appartementen complex waar het uitstekend vertoeven is. Jan en Inge zijn prima gastheer en gastvrouw. Ze regelen veel voor je en weten veel van het eiland. Het complex ligt op loopafstand van het centrum. Ik kan werkelijk geen minpunt bedenken van All Seasons.. Bedankt Jan en Inge voor een heerlijke vakantie.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

uitstekende locatie

john,
28-7-2017

All Seasons is een uitstekende plek om vandaar uit Bonaire te ontdekken. De studio was uitstekend ingericht. Alles erop en eraan. Inge en Jan zijn zeer service gericht. Omdat wij niet van de Senseo houden werd dit aangevuld met een koffiezetapparaat. Heerlijke koffie. Zij assisteren met het huren van bv een fiets en bij het inchecken voor de terugvlucht. Dichtbij is een klein stukje koraalrif wat zich uitstekend ontwikkeld. Een uitstekende snorkelplek. Verder is het genieten, genieten en genieten.

Gereisd met partner in juli 2017

Zoek niet verder, paradijsje!

Joyce Verhoeff,
6-5-2017

Wat een enorm fijne onbezorgde vakantie! Schone en zeer compleet ingerichte moderne appartementen. Voor de eigenaren Jan en Inge is niets te veel gevraagd. Aanbevelingswaardig bij te boeken ontbijt, elke dag vers fruit, yoghurt....je kunt het er de hele dag op doen. We komen zeker nog terug, nu al heimwee! Groetjes, Arjan en Joyce

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig zeer aan te bevelen

Marjo van Dam
11-4-2017

De eigenaar en zijn dochter weten wat gastvrijheid en service is. Prachtige appartementen, prima locatie.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Mooi resort, aanrader

ina
10-4-2017

Rustig gelegen resort op loopafstand van het centrum. Wij zaten in een studio, was prima, alles aanwezig. Keuken ook goed uitgerust met gasfornuis en magnetron Bedden vonden we ook lekker liggen. Goed WiFi bereik, kortom aan te bevelen.

Gereisd met partner in april 2017

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement All Seasons in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement All Seasons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.