Géén boekingskosten

BonaireBonaireBonaire

9.4FenomenaalScore uit 18 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

18 Reviews over All Seasons

• 10A. Petter04-08-2019

Ontspannen verblijf met persoonlijke aandacht.

Het verblijf bij All Seasons is dankzij eigenaar Jan en dochter Inge heerlijk ontspannen verlopen.

Weinig tot niets is hen teveel om het verblijf aangenaam te maken. Ze weten veel over het eiland en kennen veel bedrijven en personen. Als het nu gaat om het inhuren van een duikinstructeur, het huren van een fiets of het boeken van een excursie: alles wordt vlot geregeld.

• 10[email protected]@Mariska20-03-2019

Fantastische plek !! We hebben er genoten van jullie lekkere ontbijtjes iedere ochtend die we erbij geboekt hadden.Vooral ook genoten van jullie gastvrijheid en erg leuk om te zien hoe vader/dochter dit saampjes zo goed doen.Kamers mooi en schoon, ook een lieve schoonmaakster.Jan en Inge nogmaals bedankt we zijn weer thuis maar kijken terug op een topvakantie.

• 10Joyce Verhoeff06-05-2018

Ook voor de tweede keer erg fijn!

Voor de tweede keer geweest en het is weer onwijs goed bevallen! Niets is te veel voor de eigenaren van All Seasons! Bedankt Jan en Inge!

• 8A. Roso19-02-2018

Paradijsje op Bonaire

Wat een fijne plek om je vakantie door te brengen. Mooie en rustige accommodatie. Op loopafstand van het centrum van Kralendijk maar ook de supermarkt is dichtbij. Goed verzorgd ontbijt. Jan en Inge helpen je ook goed met alle informatie over het eiland. Ook kun je bij hen excursies boeken. Een aanrader voor iedereen die rust en luxe zoekt.

• 10Blom18-11-2017

Hospitality met een Hoofdletter

Wij hebben een fantastische vakantie op Bonaire gehad mede mogelijk gemaakt door de zorgzame Jan & Inge. Een warm welkom als je aankomt. Onder het genot van een drankje alles keurig uitgelegd waaronder de tips en bezienswaardigheden van het eiland. Er wordt echt tijd voor je vrij gemaakt. Hospitality schrijf ik met hoofdletter want dat is gewoon goed geregeld. Wij waren (te) laat met reserveren voor een duikcursus maar Jan regelt het voor je. Een huurauto? Wordt geregeld. Geldt ook voor reserveren in restaurants, etc. De totale accommodatie is prima voor elkaar: verzorgd, netjes en schoon. En dat geldt zowel voor het appartement als het complex. Het is mooi rustig gelegen en op loopafstand van de Boulevard. Een dikke dikke voldoende dus en zeker de wens om weer terug te gaan.

• 10Peter&Marion17-11-2017

Super aanrader!

Wat een super vakantie adres. Mooie ligging in rustige wijk vlakbij zee, strand en Kralendijk. Zeer goede leuke restaurantjes op loopafstand. Jan en Inge doen alles om het hun gasten naar de zin te maken. Handdoek service, schoonmaak, gebruik van de BBQ, uitleg en tips over Bonaire, alles is hier perfect geregeld en/of mogelijk. Wij hebben al veel resorts bezocht maar All Seasons steekt en bovenuit. Komen er zeker nog eens terug en liefst zo snel mogelijk !

• 10A&A06-08-2017

TOP VAKANTIE

Een heerlijk appartementen complex waar het uitstekend vertoeven is. Jan en Inge zijn prima gastheer en gastvrouw. Ze regelen veel voor je en weten veel van het eiland. Het complex ligt op loopafstand van het centrum. Ik kan werkelijk geen minpunt bedenken van All Seasons.. Bedankt Jan en Inge voor een heerlijke vakantie.

• 9john28-07-2017

uitstekende locatie

All Seasons is een uitstekende plek om vandaar uit Bonaire te ontdekken. De studio was uitstekend ingericht. Alles erop en eraan. Inge en Jan zijn zeer service gericht. Omdat wij niet van de Senseo houden werd dit aangevuld met een koffiezetapparaat. Heerlijke koffie. Zij assisteren met het huren van bv een fiets en bij het inchecken voor de terugvlucht. Dichtbij is een klein stukje koraalrif wat zich uitstekend ontwikkeld. Een uitstekende snorkelplek. Verder is het genieten, genieten en genieten.

• 9Joyce Verhoeff06-05-2017

Zoek niet verder, paradijsje!

Wat een enorm fijne onbezorgde vakantie! Schone en zeer compleet ingerichte moderne appartementen. Voor de eigenaren Jan en Inge is niets te veel gevraagd. Aanbevelingswaardig bij te boeken ontbijt, elke dag vers fruit, yoghurt....je kunt het er de hele dag op doen. We komen zeker nog terug, nu al heimwee! Groetjes, Arjan en Joyce

• 10Marjo van Dam11-04-2017

Geweldig zeer aan te bevelen

De eigenaar en zijn dochter weten wat gastvrijheid en service is. Prachtige appartementen, prima locatie.

Appartement All Seasons info

Het complex