Sorteren

Reviews over Bonaire

Genieten!

Mirella Stolp
    8-11-2018

Hier kun je met recht genieten! Je wordt vriendelijk ontvangen met een (alcoholvrije) cocktail. Bij het inchecken staan de medewerkers je vriendelijk te woord en leggen goed uit waar je kamer is. Bij aankomst in onze kamer bleek dat er niet goed schoongemaakt was. Een belletje naar de receptie en het werd geregeld! Goede service dus. Het eten in het restaurant (ontbijt, lunch en diner) was super. Eten volop en genoeg keuze! Ook het bedienend personeel is vriendelijk en als je een drankje bestelt dan wordt het snel bij je tafel gebracht. Het eten bij de Scubar (voornl. snacks) was ook goed en lekker. Op het strand staan genoeg ligstoelen en op een enkele gast na werd er niet gedaan aan handdoekje leggen. Loop het water in, gooi je hoofd onder water en je ziet de mooiste vissen zwemmen. Dit komt door het huisrif wat daar in het water ligt. Er zwemmen zelfs schildpadden! Kortom, het was een supervakantie.

genieten op bonaire

tea en kees
    7-11-2018

we hebben een hele fijne tijd gehad in windsock 5. heel mooi appartement van alle gemakken voorzien. lekker windje op het balkon waardoor je heerlijk buiten kunt zitten. bonaire zelf is de moeite waard om naar te te gaan.

kleinschalig resort met persoonlijke benadering

Peter en Inge
    7-11-2018

Heerlijk, kleinschalig resort. De appartementen zijn gezellig en efficiënt ingericht. Alles wat je nodig hebt is er. Koppen, potten en pannen genoeg: je kunt er prima je eigen maaltijd maken. Een klein oventje zorgt voor vers gebakken broodjes in de ochtend. We hadden een appartement op de 1e verdieping. Goed overzicht op de tuin met zwembad en iets meer privacy dan de appartementen beneden. Martin & Ilse en Dick & Liselotte zijn perfecte gastheren en -vrouwen en staan altijd voor je klaar. Als het appartement op de dag van vertrek niet meer gebruikt kan worden, is er een ruimte inclusief douche waar je je nog even kunt opknappen voor de lange reis terug naar huis. Wij zijn duikers. Ook hiervoor leende Djambo zich prima. Duikflessen (mits gehuurd bij AB-dive en van te voren afgesproken) staan iedere ochtend netjes klaar op het parkeerterrein van Djambo. Ook dát was perfect geregeld. We komen terug!!

Relaxed Bonaire

sil
    6-11-2018

Na even aclimatiseren zijn we hellemaal gewend geraakt aan de cultuur. apartement eenvoudig maar de ligging maakt alles goed.

We gaan zeker terug

Franz van den Hout
    2-11-2018

Als je hier verblijft, heb je echt vakantie! De eigenaren nemen alle tijd om iedere wens die je hebt tijdens de vakantie te vervullen. De appartementen zijn schoon, van alles voorzien, stijlvol ingericht en ook beddegoed en badlakens/ handdoeken worden ververst wanneer je dat wenst. Mocht je vliegreis veel later zijn, dan de tijd dat je je sleutel inlevert, dan is er ook nog een ruimte waar je je koffers afgesloten kunt bewaren en in de ruimte waar ze staan zijn nog een douche, toilet en ruimte om je om te kleden.

Bonaire scoort een 8,7 uit 10, op basis van 869 reviews