Sorteren

Reviews over Bonaire

Geweldig!!

Myrthe Brummelhuis
    5-9-2018

Mooi eiland, vriendelijke mensen, prachtige stranden

Het is een zalig eiland.

erwin laforce
    26-7-2018

Vooral in trek bij duikers, snorkelaars, windsurfers en kitesurfers en natuurlijk de zonnekloppers. Meegenomen is dat men daar allemaal nederlands en engels spreken. De mensen zijn er vriendelijk en je voelt je er veilig. Er zijn erg veel restaurantjes waar je voor een redelijke prijs kan eten. Ook het zalige ijssalon Luciano Bonaire mag je niet missen. Hotels, guesthouses en bungalows zijn er voor elke prijs. Een auto huren is een must als je het eiland wil verkennen, het Washington natuurpark is een uitdaging, enkele uren over hobbelige wegen is een verstikkende hitte, maar het is ook een belevenis en dus een must. Mooie baaien met grillige rotsen of keienstranden, cactus woestijn, zoutmeren met flamingo's...

S'avonds waren we steeds erg moe van de hele dag bezig te zijn en op onze leeftijd zijn we ook geen uitgaanders, dus van het uitgangsleven kan ik niets vertellen. Verwacht geen hoog culturele dingen op Bonaire

fantastisch

van der Markt Johannes
    2-6-2018

eigenlijk niets, vriendelijk en open zijn.

Voor herhaling vatbaar

Jose
    15-5-2018

Bonaire is ook als je niet van duiken houdt een super vakantieeiland

Zeker snel terug!

Bella
    12-5-2018

Bonaire is echt een paradijsje, neem zeker je snorkelspullen mee, als je die niet hebt er zijn genoeg diveshops waar je deze kunt aanschaffen. Op Bonaire kan je een boek kopen met alle snorkel en duikplekken dit is echt een aanrader! Segway Bonaire, geweldig.. leuk familie bedrijf en ze doen onwijs leuke tours, ze hebben 4 of 5 verschillende tours over het eiland! Gio’s Bonaire fantastich schepijs moet je echt geweest zijn! Mijn favoriete restaurant is Cuba compagnie, heerlijk eten en op donderdagavond salsa night lekker dansen! Slagbaai niet overslaan, moet je echt gezien hebben maar neem er wel een dag voor uit met een grote koelbox met eten en drankjes, vergeet je snorkelsetje niet want je kan her geweldig snorkelen

Bonaire scoort een 8,7 uit 10, op basis van 864 reviews