Bonaire

Dagen regen1154213544557

Reviews over Bonaire

• 9Niny Evenboer19-03-2020

Heerlijk eiland!!

Heerlijk rustig eiland! Super mooie onderwater wereld,Washington park prachtig, echt top vakantie gehad!

• 7Uitgaanslevenn
    • 1Stranden

Gereisd met partner in maart 2020

• 10Caroline28-02-2020

Paradijs

Super chill eiland. Super aardige mensen. Altijd bereidt je te helpen ook de antilianen zelf zijn super vriendelijk. Dit in tegenstelling tot Curaçao. Alleen jammer dat er zoveel grote cruiseschepen langs komen teveel mensen op 1 dag. Het eiland moet waken voor teveel touristen. En probeer de natuur zo te laten anders gaat alles stuk dat zou jammer zijn. Wij koesteren dit mooie eiland en komen graag terug

• 10Cultuur
    • 8Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Tiny de Vries18-02-2020

Het is heel relaxed, super mooi

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd met partner in februari 2020

• 9André07-02-2020

Fantastisch 😀

Resort Bonaire is een nieuw Resort van Europarcs en geboekt. Fantastisch mooi resort, schoon, vlak bij strand, snorkel en duikplaatsen en bezienswaardigheden. Helemaal geweldig icm het super mooie weer én de fantastische dreamliner. We zagen op tegen de lange reis, maar door alles aan boord "vloog"de tijd om. Viel me 100% mee en voor herhaling vatbaar.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Joël, Sammy en Suzanne07-02-2020

Hillside Apartments, Dé place to be in Bonaire!!!

Heerlijk verblijf! We werden opgehaald door een vrolijke Theo, die met een bordje met onze namen erop ons stond op te wachten. Zijn dochter Wendy en hij beheren dit complex. Met Wendy had ik ook al fijn contact via de mail. Duidelijk mensen die weten hoe ze het mensen naar hun zin kunnen maken. Het appartement was super en we voelden ons meteen thuis. 2 schone ruime slaapkamers, een fijne salon en een heerlijk terras met een fantastisch uitzicht over klein Bonaire. Verder beschikking over 2 heerlijke zwembaden en een super gezellige bar, met toppers als personeel en waar elke avond wel wat te beleven was en waar toeristen en lokale bevolking samen van genoten. Van salsa avonden tot reggae avonden, heel gezellig en van goede kwaliteit. Je voelt echt dat je in Bonaire bent. Ook worden er regelmatig zwemlessen gegeven aan de lokale bevolking, leuk om te zien! Wij zijn fan en komen zeker terug! Dank jullie wel voor een geweldige vakantie!

• 8Uitgaanslevenn

januari 2020

• 6B. Boogers03-09-2019

Zou zelf niet meer naar Bonaire gaan

Je zelf goed informeren over de mogelijkheden op dit eiland. Alleen het duiken was de moeite waard!

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Zorg voor natuur

Alleen gereisd in augustus 2019

• 9A. Petter04-08-2019

Prachtige natuur!

Bonaire is een fantastisch natuur-eiland. Voor een strandvakantie, winkelen en uitgaan moet je hier beslist niet naar toe gaan. Maar wel als je van snorkelen, fietsen, fotograferen, varen en natuurlijk duiken houdt! Het levensritme is anders en wat langzamer, maar dat past bij het vakantiegevoel.

• 6Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Alleen gereisd in juli 2019

• 9Jaqueline08-07-2019

Fantastische sfeer en een prachtige natuur

Courtyard is een fantastisch "park" met mooie villa's. Elke villa is super ingericht. De beheerders zijn in 1 woord geweldig. Komen hier vaak, en iedere keer een andere villa. Hebben dus al een aantal villa's mogen bezoeken. Op loopafstand van het centrum van Kralendijk, met zijn boulevard, en gezellige eettentjes. Je kunt hier goed eten, maar ook gezellig een biertje drinken. Zeer gastvrije mensen. Komen hier elk jaar graag weer terug.

• 9Uitgaanslevenn

september 2018

• 9Laurens de Wals05-07-2019

geweldig

een geweldig huis met dakterras, waardoor het aangenaam was, grote woonkamer en groot terras. Keulen modern groot werkblad, 220 en 110 stroom aanwezig.

• 7Stranden

Gereisd met partner in december 2018

• 10Adri30-06-2019

Fantastische schone moderne villa en zwembad

Wederom een fantastische vakantie gehad in deze schitterende accommodatie. Weer een uitstekende prijs / kwaliteitsverhouding. Alles schoon en zeer goed onderhouden.

Gereisd met vrienden in april 2019

10 van de 901 reviews gezien