Bonaire

We hebben een aantal aanbieders voor Bonaire voor je op een rij gezet:

vakanties Bonaire

We hebben een aantal aanbieders voor Bonaire voor je op een rij gezet:

Reviews over Bonaire

Geweldig Bonaire zou ik direct naar terug willen.

fam. Jansen,
    1-12-2018

Heel mooi land. Schitterende natuur. Ontzettende vriendelijke mensen. Vissen hier zijn zo mooi en zoveel. Elke dag met snorkelen zie wel weer andere vissen. Bij ons hotel daar zwommen ze al. 's morgens het water in en daar waren ze al. Kunt hier ook goed duiken. Huur een scooter en ga over het hele eiland toeren. Fantastisch zo mooi. Natuurreservaten, er is daar zoveel te zien. Geen gehaast. Geen getoeter van auto's. Geen stoplichten. Wel slechte wegen maar dat is de charme ervan. En dan dat water daar. Je moet het zelf gezien hebben om het te ervaren.

Gereisd met partner in januari 2018

Bonaire gaat in je hart zitten!!

Nathalie Munning,
    23-11-2018

Ik heb hier gewoond 3 jaren, een eigen bedrijf gehad kayaking en snorkeling met name de Mangroves met Cruise toerisme met name. Windows to the Sea clear bottom kayaking 2014 -2017 door omstandigheden mijn bedrijfje verkocht en terug gegaan naar mijn Waddeneiland Schiermonnikoog en aan super nieuwe outdoor sportievelingen het stokje door gegeven. Zeker de moeite waard om te gaan Kayakken en vooral te snorkelen in de Mangroves van Bonaire!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Het paradijs! Prachtige onderwaterwereld en strand

Bianca,
    17-11-2018

Het paradijs! Wat een prachtig eiland. Vooral het onderwaterparadijs is adembenemend voor zowel duikers als snorkelaars. Met scooters in 2 dagen het eiland bekeken. Zowel de zuid en noordkant zijn prachtig. Azuurblauwe zee, heerlijke temperatuur en in oktober zo nu en dan een verfrissende bui. De locals zijn super vriendelijk en behulpzaam. Kralendijk bevat vele leuke winkels en restaurants. Wanneer er een cruiseschip aanmeert is er een sfeervolle markt. Prijsverhouding met Nederland is wel wat duurder. Veel duikscholen. Bij Gooodive duikexamen gedaan en Padi gehaald. Fijne instructeurs. Ideaal dat er Nederlands gesproken wordt maar over het algemeen spreekt men ook Engels. Fiets en scooters verhuur ideaal en uiteraard ook autoverhuur. Zeker een eiland om naar terug te gaan!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Emma,
    12-11-2018

Voor alle liefhebbers van duiken is dit een paradijs! Mijn vriend en ik hebben allebei onze eerste duik gemaakt. Het was fantastisch. Ook het national park is ontzettend mooi en de moeite waard om te bezoeken. Bonaire is zeker een aanrader voor mensen die van zonnig weer, duiken en mooie natuur houden!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Wij hebben nog nooit zo een mooie zee gezien

Maxy,
    8-11-2018

Wat je echt moet weten is dat als je aankomt bij he vliegveld het erg warm is.

Als je cash heb en je bent aangekomen in het weekend of na 5 uur, dan zijn de banken al gesloten. Het beste is dan om op het vliegveld wat te wisselen. Niet alles, bij de banken is de koers voordeliger. De winkels gaan vroeg dicht. Je hebt 2 grote supermarkt ketens die je ook in Nederland heb. Ook heb je chineese tokos. Boodschappen zij best duur. Water kan je uit de kraan drinken alleen is het warm. Wij hebben een boodtrip gemaakt al inclusief eten drinken gide. Wood wings heet het bedrijf. We hebben zelfs schildpadden gezien. Bij restaurant cuba hebben we heerlijk gegeten voor al de tuna 3 ways. Maar het beste Eten vonden wij toch het lokale eten. De lokale mensen zijn super lieve mensen. Iedereen zegt elkaar gedag. Ook gaan veel winkels dicht in de middag. Wij hadden een scooter gehuurd bij verhuurder. Super aardige gast en erg geduldig en behulpzaam

Gereisd met partner in november 2018
Bonaire scoort een 8,4 uit 10, op basis van 878 reviews