Bonaire

Reviews over accommodaties in Bonaire

Fabeltastisch

Sylvia van Drielen,
    18-4-2019

Het complex wordt gerund door 2 Nederlandse stellen. Ze zijn uiterst behulpzaam. Alle faciliteiten om duikspullen op te bergen zijn aanwezig. Tegenwoordig is het 16+. Heel rustig complex met zwembad. De appartementen zijn van alles voorzien en keurig schoon. Bij aankomst kan er geregeld worden dat er een "overlevingspakket" in de koelkast aanwezig is, zoals o.a. brood, kaas, boter voor het eerste ontbijtje. Koffie en thee is dan ook al aanwezig. Kortom zeer relaxed.

Gereisd alleenreizend in maart 2019

heerlijk rustig, goed verzorgd en gastvrij hotel

Hans B,
    24-3-2019

Heerlijk rustig hotel, tot in de details goed verzorgd hotel. Appartementen rond tuin en zwembad. Hoteleigenaars zeer vriendelijk, gericht op het je "meer dan thuis" laten voelen. Vlakbij het uitgaanscentrum van Kralendijk. Goede voorzieningen voor wie wil duiken. Hotel is niet bedoeld voor gezinnen met kinderen. Dat heeft voor gezinnen een nadeel, maar voor de gasten levert het heerlijke rust.

Gereisd met partner in maart 2019

Fantastisch!

Hilde,
    8-2-2019

Heerlijk verblijf. Ik vond alles fijn: hulp waar nodig,super schoon en fris, dichtbij supermarkt en boulevard, lekker zwembad, ruim appartement, handdoek wissel werkt perfect.

Gereisd zakelijk in januari 2019

Geweldig genoten!

Maria Luken,
    27-1-2019

Het is een gezellig resortje. Elke avond is er een borrel voor de mensen die er verblijven, leuk om de andere gasten te leren kennen of gewoon te spreken. Er zijn geen kleine kinderen, dus baantjes zwemmen in het zwembad gaat prima. Dat heb ik dan ook elke dag gedaan. Alles is goed verzorgd en de ruimte die je hebt is prima. Wij verbleven in het appartement met twee slaapkamers, de badkamer is heel groot, de ouderslaapkamer ook, veel hangertjes voor je kleding! Buiten een overdekt terras waar je heerlijk kunt eten of relaxen. We waren er nu voor de tweede keer en zouden er zo weer heen gaan. Ook is het fijn dat Kralendijk op loopafstand is. Als je tips wilt hebben over waar je moet gaan eten of wat je moet gaan bezichtigen kunnen Liselotte, Dick, Ilse of Martin je helpen. Dat doen ze graag. Ze hebben ook kortingsvouchers voor duikcursussen, of het huren van duik-equipment. Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Paradijselijk verblijf in de tropen

Leo Blanker,
    7-1-2019

Djambo is een kleinschalig authentiek Bonairiaans apartementencomplex, waar volwassenen een rustige uitvalsbasis vinden om het eiland te verkennen en om te duiken en te snorkelen. We waren er 16 dagen en het is prima bevallen. Het complex heeft een zwembad en plekken genoeg om te zonnen. Kralendijk en restaurants en supermarkten zijn op loopafstand en de transfertijd vanaf het vliegveld is slechts 5 tot 10 minuten. Wij noemden het ons paradijsje.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)