Hotel La Magia de Uyuni

3 reviews over Hotel La Magia de Uyuni in het Nederlands

Te mijden hotel

Martine Smets
1-8-2013

Niettegenstaande de naam van dit hotel is hier geen sprake van enige magie. De uitbater was bijzonder onvriendelijk en op geen enkele manier behulpzaam. Omdat we zonder cash zaten en toeristen in de banken aan geen geld konden komen vroegen we de uitbater of hij ons kon helpen. Het enige waar hij belang in stelde was, wanneer we hem zouden betalen.

De kamers waren bijzonder koud, oogden niet netjes en waren erg klein. Douchen met warm water was niet altijd mogelijk. Het ontbijt was oké. Maar wij vonden globaal dit zo een slecht hotel en zo een onvriendelijk onthaal dat we dit op het lijstje te mijden zetten.

Nooit meer

Houweling
6-8-2011

Bijna brand door kortsluiting. Niet doorgeven van vertrektijden . Geen warm water. Onvriendelijk personeel. Had geen bevestiging bij me maar ze konden wel de reservering zien en dat er betaald was. Toch nog een half uur moeten wachten opdat de gevest ING naar ze gemaild was!!!.

Nogmaals niet doen

Een van de betere in Uyuni

fcnieuwbouwwijkzuid
1-4-2010

Dit hotel is een van de betere in Uyuni, en ook een van de duurdere.

Het effect is gecreeert dat je buitenloopt (ook qua temperatuur) door een klein straatje met bankjes en plantjes met kleine huisjes, dit zijn de kamers

Erg leuk gedaan. De kamers zijn redelijk goed, er staat een verwarming, zet m meteen aan!!!!. De douche is in drukke tijden koud, dus net voor het ontbijt en avondeten. Tip ga overdag, en douche warm. Spreek de prijs goed af, want wij moesten meer betalen dan mondeling overeengekomen was.

Het ontbijt is goed en word vers voor je gemaakt, ook hier is het weer koud.

's nachts word het hier in de maanden juli - augustus erg koud tot wel -20.

In de ontbijtzaal brand een openhaard (lekker) en staat een cd op met panfluit nummers. Al met al een goed verblijf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Magia de Uyuni in Uyuni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Magia de Uyuni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Magia de Uyuni scoort een 3.33 uit 10 op basis van 3 reviews.