Hotel Girasoles

We hebben een aantal aanbieders voor Girasoles voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Girasoles in het Nederlands

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Zorg dat je de goede deur opent

ellen.v, 1-5-2016

Kamers lijken zo op elkaar dat je echt moet opletten de goede kamer terug te nemen.

Niet groot, wel schoon. Ontbijt is teleurstellnd met raar brood/cake maar de keuken maakt graag een roereitje voor je.

Prima voor een doorreis en dicht bij de pizzerias.. Veel pizzerias in uyuni.

Dit nooit meer

John, 29-8-2012

Ver van centrum gelegen hotel. Verknalden het ontbijt. Oplos koffie cake en koek met een glas jus moest je het op doen. Kamers koud en allen met de extra kachel beetje aangenasm te krijgen. Opgelicht door nachtwaker die kwam vragen of we een koffie wilden omdat we snachts op de trein moesten en ja hoor weer oplos koffie plus een rekening van40 bs.

zeer slecht en vies hotel, boek dit hotel niet!

Joke van der Weijden, 17-11-2010

Ik ben hier een nacht geweest. Daar na naar een ander hotel. Vieze kamers. De urinedruppels van de voorgangers zaten nog op de wcbril. Wanden in de badkamer zijn nog nooit schoongemaakt. Stenen trap die je af moet is deels afgebrokkeld en daar door levensgevaarlijk. Mensen ga niet naar dit hotel!

We hebben een aantal aanbieders voor Girasoles voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Girasoles in Uyuni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Girasoles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Girasoles scoort een 5.14 uit 10 op basis van 3 reviews.