Hotel Utama

Meer hotelinfo

2 reviews over Hotel Utama

• 9nisja09-02-2016

Perfect!

Goede kamer met een kacheltje, want het is heel koud in copacabana. Goede douche en alles is schoon. Goede bedden. Op loopafstand van restaurant, bars en centrum. Receptie spreekt helaas geen engels alleen spaans. Altijd gratis vers fruit, water en thee aanwezig in de lounge en elke dag een goed ontbijt. Het hotel ligt op een berg en het is op deze hoogte een flinke klim van de haven/centrum naar het hotel. Onze kamer lag ook nog eens op de 5de verdieping en dat zonder lift. Dus wel fijn dat er een grote lounge is.

• 6fcnieuwbouwwijkzuid01-04-2010

Wat verwacht je je bent in Bolivia

Minder dan alle hotelletjes in Peru, maar goed Bolivia is ook veel armer. In copacabana is eigenlijk maar 1 echt goed hotel namelijk LaCupula Deze zit ook bijna altijd vol, en dus moet je soms uitwijken. Wij kwamen dus terecht bij Utama. Op zich niets mis mee, maar wel vrij basic. De hele dag door gratis fruit en thee in het hotel. Het ontbijt is in een gezellig gedeelte met een aantal ouderwetse kachels.

0 tips over Hotel Utama

0 vragen over Hotel Utama