Hotel Rosario del Lago

Kleine hotelsWeer vandaag18°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Rosario del Lago voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Rosario del Lago in het Nederlands

Huis met fantastisch uitzicht in mooie omgeving

Patricia
22-7-2018

Het huis en de locatie zijn geweldig. Een compleet ingericht huis, ook open haard. Voldoende ruimte voor 6 volwassen. het huis heeft in elke windrichting een terras. De meeste terrassen hebben uitzicht op de heuvels. contact met de eigenaren was hartelijk. Mooie omgeving met leuke steden om te bezoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super kamer, super bedden, super uitzicht op het T

ellen.v
1-5-2016

Even bijkomen kan in dit hotel. Prima kamers, prachtig uitzicht, zelfs vanuit de badkamer kijk je op het meer. Comfortabel tot en met. Restaurant ook goed, hoewel aardig aan de prijs. Aanrader...

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel met geweldig uitzicht op het meer

Conny
15-12-2011

Hotel Rosario del Lago is supermooi gelegen aan het Ttitcacameer in Copacabana. Alle kamers hebben uitzicht op het meer. De kamers zijn groot en met een moderne badkamer van glas, vanin het bad kun je liggend in de bubbels genieten van de zonsondergang op het meer. In het restaurant van het hotel is het lekker eten en er is een uitgebreid ontbijtbuffet. Het personeel is supervriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Wed Oct 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Rosario del Lago voor je op een rij gezet:

• Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rosario del Lago in Titicaca Meer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rosario del Lago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.