Hotel Posada del Inca

Hotel Posada del Inca

Kleine hotelsWeer vandaag18°

We hebben een aantal aanbieders voor Posada del Inca voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Posada del Inca in het Nederlands

2005

Geboekt via Crillon Tours in La Paz, het is hun eigen per

v. duchateau
22-2-2005

Geboekt via Crillon Tours in La Paz, het is hun eigen accomodatie. Je reist per Hydrofoil naar Isla del Sol en daar aangekomen staat er een paard, lama en een jongen met een zuurstoftank klaar.. Het paard voor degene die moe is, de lama voor de bagage en de zuurstof voor de hoogte en de ijle lucht. Wij hebben hier niets van nodig en lopen naar het hotel. Er is een hele leuke binnenplaats en er wordt ons coca thee aangeboden (goed tegen hoogteziekte), onze kamer is echt luxe en het bed heeft zelfs een electrische deken! Verder is het eten super en de rest ook!!!

Gereisd Anders in februari 2005

• Soort gerechtenInternationaal, Vis / Seafood

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesTours

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posada del Inca in Titicaca Meer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posada del Inca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.