Kleine hotelsWeer vandaag26°

3 reviews over Hotel Villa Antigua in het Nederlands

fun

lol
29-3-2011

mooi hotel en mooie kamers. de roomservice is erg goed.

Gereisd Alleenreizend in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader!

K. Bakker
21-11-2010

Villa Antigua in Sucre is een centraal gelegen, goed en prachtig hotel met binnentuin en gezellige patio. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Mooie, ruime kamers met minibar en comfortabele badkamers. Het ontbijtbuffet is goed; een ruime keuze. Een prima beginpunt voor trips in de omgeving; een echte aanrader!

Gereisd Met partner in oktober 2010

Comfortabel en sfeervol verblijf

E. A. M. Commandeur
23-10-2010

Hotel Villa Antigua in Sucre is een zeer prettig hotel. Mooi, fraai gerestaureerd, comfortabele, prettige kamers, heerlijke patio en tuin om even rustig te verblijven. Alles is aanwezig wat je nodig hebt, internet en restaurant, vriendelijke bediening. Wij verbleven op de bovenste etage van het hotel, waar je vanaf het dakterras en mirador een prachtig uitzicht over Sucre hebt. Het hotel ligt 2 blokken vanaf Plaza del 25 Mayo, zodat het een prima uitvalsbasis is om Sucre en omgeving te verkennen.

Gereisd Met partner in september 2010

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Antigua in Sucre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Antigua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.