Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag26°
7,8

4 reviews over Hostel Sucre in het Nederlands

,ooi, koloniaal gebouw em kamers

Conny
6-12-2011

Hostal Sucre is een mooi, koloniaal gebouw gelegen rond 2 patio's. De kamers zijn ook koloniaal ingericht en ruim van opzet met tv en koelkast. De ontbijtzaal kan zo uit een oud spaans paleis komen, het ontbijt zelf is standaard. Het personeel is vriendelijk en het hotel ligt op 5 minuten loopafstand van het centrum met restaurantjes en barretjes. Ideaal dus voor een goed verblijf in de boliviaanse hoofdstad Sucre.

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Sfeervo hotel in koloniale stijl.

Raymond
6-10-2010

Sfeervol hotel in koloniale koloniale stijl met een gezellige patio. Zeer ruime kamer met twin-bedden en uitzicht op de patio. Geen airco of verwarming maar wel sat-tv met CNN. Ook de badkamer is prima in orde. Het hotel heeft internet in de lobby en wifi-zone. Gelegen vlakbij de Plaza de 24e Mayo. Wasserette tegenover het hotel. Ontbijt is in een prachtige salon. Je krijgt een standaard ontbijt dat tegen een gering bedrag is uit te breiden met ommeletten etc.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prettig gelegen hostal

Frans
26-8-2010

Leuk hostal, de kamers komen uit op de binnenplaats, doet heel gezellig aan. Voor Boliviaanse begrippen prima hotel

Gereisd Met partner in januari 2005

Koloniale sferen

Rene
23-10-2009

Hotel ligt bij het belangrijkste plein van de feitelijke hoofdstad van Bolivia, Sucre en is volledig wit. Op de binneplaats van het hotel hangt een heel gezellige sfeer. De kamers zijn - zeker voor Boliviaanse begrippen- redelijk tot goed. Kijk wel uit met electriciteitsdraden in de badkamer etc. Leuk hotel dus.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 24 1992 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hostel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Sucre in Sucre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Sucre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.