Kleine hotelsWeer vandaag26°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Hostal de su Merced voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Hostal de su Merced in het Nederlands

Kwaliteitsvolle slaapgelegenheid

Martine Smets
1-8-2013

Hotel ligt niet ver van centrum, maar toch rustig gelegen. Kamers zijn ruim, zeer net en met alle noodzakelijke uitrusting. Stijl is wat passé maar stoort niet echt. Er is een ruim dakterras. Medewerkers zijn zeer behulpzaam. Ontbijt is uitgebreid met veel fruit en verder veel variatie. Zelfs bij extra vroeg vertrek 's morgens doet men de moeite om voor ontbijt te zorgen. Niet zo goedkoop (50 euro voor 2 pers), maar het is de prijs echt wel waard.

Gereisd Met partner in juli 2012

Het is hier fantastisch

John
29-8-2012

Super hostal in oude stijl. Diner hier genoten alles kon zelfs roken. Kamers ruim, service snel en goed. Op loop afstand van de plaza de armas.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

EEN AANRADER

Francis van Jette
2-6-2010

Dit hotel, gebouwd in Spaanse koloniale stijl, ligt in het centrum van Sucre. Het is heel ruim en heeft een prachtige patio. De kamers zijn heel ruim en de keuken heel goed. Een tip voor de Belgen : op een honderdtal meter is er een café (op het centrale plein, de Plaza de 25 de Mayo) die overwegend Belgische bieren verkoopt : Palm, Duvel, Leffe, enzovoort.

Gereisd Met vrienden in juni 2004

2007

Echt een super Hostal

potters
9-11-2007

Echt een super Hostal. Mensen echt heel behulpzaam en heel aardig. Hebben voor ons dingen geregeld die eigenlijk bij ons mis gingen maar boden gelijk hulp aan en stelden alles in het werk ons te helpen. Personeel grote klasse! Echt aan te rijden.

Gereisd Familie in september 2007
2005

Een erg leuk koloniaal hotel, met prima kamers

Diana Smies en Rob Petersen
15-1-2005

Een erg leuk koloniaal hotel, met prima kamers. Het ontbijt was uitstekend en het personeel erg behulpzaam. Een echte aanrader!

Rob en Diana.

Gereisd Anders in januari 2005
2004

Een erg fijn hotel met lekker ontbijtbuffel het terras het

Carlène
30-8-2004

Een erg fijn hotel met lekker ontbijtbuffel (uitgebreid)Ook het terras bovenop het hotel was erg mooi. Een mooi uitzicht over de stad. Een aanrader dus!!!

Gereisd Anders in augustus 2004

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostal de su Merced in Sucre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostal de su Merced zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.