Hotel Colonial

Hotel Colonial

Kleine hotelsWeer vandaag26°

We hebben een aantal aanbieders voor Colonial voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Colonial in het Nederlands

Direct gelegen aan het Plaza

Bernard Brouwer
29-12-2010

Midden in het centrum van sucre aan het plaza een hotel met vriendelijke receptie. Zeer behulpzaam. Ik had mijn camera in de taxi laten liggen. Binnen een uur hadden zij op eigen initiatief de chauffeur opgespoord en stond hij in het hotel. Ruime kamers, redelijke prijs.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2010

• ZwembadBinnenzwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Colonial in Sucre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Colonial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.