Hotel Casa Kolping

Hotel Casa Kolping

Weer vandaag26°

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Kolping voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Casa Kolping in het Nederlands

Super Complex

Hilde
13-4-2010

Een supermooi, prachtig op de heuvel gelegen Complex. Vriendelijke mensen, prachtig uitzicht. Je hebt eenvoudige kamers, maar ook 2 appartementen met keuken en twee riante kamers met eigen terras. Leiding is in handen van een griekse Dame, die in Zwitserland de hotelschool bezocht. Naast het hotel ligt het Museum Recoletta, waar je een van de weinigen terassjes hebt. Wel even klimmen om er te komen, maar zeer de moeite waard.

Gereisd Met partner in januari 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Kolping in Sucre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Kolping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.