Kleine hotelsWeer vandaag26°
Hotel Capital Plaza

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Capital Plaza voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Capital Plaza

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Capital Plaza in Sucre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Capital Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.