Sucre

Vakantie in Sucre

We hebben een aantal aanbieders voor Sucre voor je op een rij gezet:

Reviews over Sucre

• 8penrod6727-09-2012

zeer gezellig is sucre

vooral savonds .sucre is een studenten stad,veel studenten uit geheel z.america veel terazzen en eet tentjes.op het plein in sucre veel cultuur

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 1998

• 8John29-08-2012

Mooie plaats

Voor onze eerste stappen op hoogte was er hier genoeg te doen.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Conny06-12-2011

Sucre is heerlijk relaxed!

In de boliviaanse hoofdstad Sucre is het heerlijk relaxed rondlopen door het prachtige, koloniale centrum dat op de Unesco werelderfgoed staat. Er zijn mooie kerken, paleizen en musea. Op de mercado central, de overdekte markt kun je van alles kopen en zien. Sucre heeft veel goede en gezellige restaurantjes, veelal ook in koloniale stijl ingericht. De natuur om Sucre heen is ideaal voor wandelaars. Sucre is een ideale plaats voor een paar mooie dagen.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 6CHRIS BRANSZ14-10-2011

mooie witte stad

Sucre ligt iets onder de 3000 meter en heeft een positieve sfeer, die af en toe door gebruikelijke blokkades en demonstraties wordt verstoord. Een stad om op doorreis tot rust te komen

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving

Zakelijk gereisd in september 2011

• 8Bart07-10-2010

mooie stad, veel te zien

Sucre vond ik een mooie stad. Er was eens schattig kerkje die je in kon en waar je ook via het dak een mooie uitkijk had over de stad en het schoolplein van het naastgelegen schooltje waar de kinderen dansles kregen. Vlakbij / aan de plaza zit een Nederlands Restaurant, ik meen dat deze ‘Amsterdam’ heet. Hier kun je (mocht je net als ik maanden geen Nederlands eten hebben genuttigd) eindelijk weer ECHTE bitterballen eten! Heerlijk.

Vanuit Sucre gaat er een toeristenbus, de Dinotruck, naar een nabijgelegen rafinaderij. Hier heeft men tijdens het afgraven van gesteente oeroude dinosauruspootafdrukken gevonden. Door de aardplaten die zich verschoven hebben staan de pootafdrukken rechtomhoog! Heel bijzonder!! Waar anderen zeggen dat dit een aanfluiting is zeg ik, bezoek deze snel want men verwacht dat door aardbevingen, corrosie etc. deze attractie wel eens spoedig verdwenen kan zijn.

Alleen gereisd in januari 2005

• 9Tim04-11-2008

Witte stad in de bergen

Als je aan komt rijden uit de richting van Santa Cruz zie je al van verre de witte stad bovenop de berg liggen, een fantastisch gezicht! Het hele centrum bestaat uit witte gebouwen, waaronder heel veel kerken en koloniale gebouwen. Ook de omgeving is erg mooi!

De stad is niet groot, binnen een of twee dagen heb je alles wel gezien. Ga niet naar de dinosaurussporen, dit is absoluut een aanfluiting.

• 9Cultuur

Gereisd met partner in mei 2008

• 0Mart28-04-2008

Een prachtige Spaans koloniale stad, met een vriendelijke bevolking en een rijke cultuur. Ga naar de Recoleta voor een prachtig uitzicht over de stad of eet een hollandse appeltaart in Joyride. Met recht de mooiste stad van Bolivia.

Gereisd met partner in juli 2005

• 0traveller31-05-2007

toer gedaan naar Icla is hardstikke gaaf! 2 dagen Unlimited Adventure en schitterend landschap Fietsen, canyon expeditie, tubing zeker de moeite waard

Gereisd met vrienden in april 2007

• 8Remco08-05-2005

Sucre is een stad om even lekker een tijdje te relaxen, tijdens onze wereldreis zijn we er zomaar een week gebleven. Filmpje pakken in de lege bioscoop. Chinezen met een Boliviaans bijsmaak bij de plaatselijk Chinees en nee, wij zijn niet bij cafe Joyride geweest. Wij hielden ons liever op in een cafe ernaast waar het bier de helft van de prijs was, en het publiek van autochone makelij. http://groups.msn.com/RemcoHenrietteopwereldreis/

Gereisd in mei 2005

• 9Vivianne02-03-2005

Sucre ligt echt in de middle of nowwhere... Fantastisch je kunt ook een excursie maken naar de dinosaur footsteps! Echt heeeeel gaaf! Verder kun je in Sucre (vooral handig als je al lang op reis bent!) even gaan relaxen en normaal eten eten bij cafe the Joyride, een nederlandse kroeg. Het is er heel gezellig en de eigenaar verzorgd ook excursies (fiets,etc.) Sucre noem ik de witte stad. Met prachtige gebouwen.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur