Hostel Las Piedras

Hostel Info

1 review over Hostel Las Piedras in het Nederlands

• 10Tim04-11-2008

Helemaal geweldig!!

Het allerleukste hostel dat we in Zuid-Amerika zijn tegengekomen. De Duitse eigenaresse Petra heeft er een erg gezellig hostel van gemaakt met een grote gezamenlijke woonkamer met veel spelletjes, boeken en tijdschriften. Het ontbijt is legendarisch, de Zwitserse muesli of pannenkoeken met banaan smaken heerlijk!

Er is een balkon waar je lekker in de zon kunt zitten en een keukentje waar zelf gekookt kan worden. De prijs wordt bewust laag gehouden om ook backpackers de kans te geven om in Las Piedras te overnachten. Vroeg reserveren is daarom wel aan te raden!

Alles is erg schoon, ook de kamers worden dagelijks schoongemaakt. Petra kan je veel informatie geven over activiteiten in de buurt, zoals wandelingen en fietstochten.

9Kamers
      10Prijs/kwaliteit